Po najvišim procenama, saobraćaj u aerozagađenju u Beogradu učestvuje sa 20%. U tih 20% spada oko milion vozila. Od toga su 2/3 privatni automobili a ostalo su radna, službena, teretna ili specijalna vozila.
Autobusa u Beogradu ima manje od 1000. Privatnih automobila ima preko 700.000. Tačno je da autobus troši više kiseonika i goriva, i izbacuje više izduvnih gasova, ali dok se u automobilu vozika po jedno-dvoje, u jednom autobusu se u proseku vozi po 80 odnosno 140 ljudi.
Vesićevo menjanje proverenih dizel autobusa nekakvim ekološkim kantama sa nereciklabilnim toksičnim baterijama (koje su pritom potrošna roba, pogotovu ovde u našoj vreloj klimi), i to ni manje ni više nego krševi iz Kine, je čisto mazanje očiju onom primitivnijem delu naroda koga je ovaj ubedio da će menjanjem manje od 1 PROMILA dizel vozila električnim, bog zna kako doprineti ekologiji i smanjiti zagađenje u Beogradu.
Bilo da se u Beogradu ''zameni'' 100 dizel autobusa električnim ili svih 800, u gradu sa 999.000 drugih vozila, i još toliko dimnjaka, lomača, divljih deponija, industrija bez filtera... to će imati efekat na sveopšte aerozagađenje u Beogradu taman koliko i kad bi neko prosuo jedan galon vode u Topčidersku reku ili u Mirijevski potok da ih ''propere''. :kafa:
A sama linija je debilizam, koji će očigledno postojati samo da bi opsluživao i snabdevao polupraznu Galeriju posetiocima odnosno kupcima. Dok joj je trasa u stilu ''okolo naokolo preko Male Krsne''.
Umesto ovih SM(A)RT i Brothers Inc. Planning Solution papazjanija i majmunisanja, bolje da vrate sve trolejbuske linije, i to do Studentskog trga.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910991#p910991:3fw115di je napisao(la):
markobg » Pet Dec 24, 2021 10:36 am[/url]":3fw115di]A kuda će linija prolaziti obzirom da je jedan deo Uzun Mirkove ulice jednosmeran?
O tome će da misle tek kad je puste u rad.
Zato što su to SM(A)RT planeri koje pritom sada vode Brothers Inc. Planning Solutions, najprestižnija konsultantska firma na svetu.