Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Pa ja se vala ne nadam. Potez Kalemegdan - Slavija je vec dovoljno ojadjen. Naravno najbolje bi bilo da se vrate 21 i 22 ali znamo svi da od toga nema nista.
 
Ова нова линија ће покривати тај потез, осим дела Студентски трг-Трг републике.
 
Pa da, jer svi znamo da na tom potezu niko ne živi, niko ne radi i niko ne studira...
 
Искрено, боље да врате 22 као што је била него што возају 22А у круг.
 
Zbog toga što hoće da dokažu nešto, što ni oni sami ne znaju šta je, ljudi se gužvaju u 29, a 22A vozika praznjikava. Mada, kada pomislim kako su neki ushićeni zbog toga što više nema 19, a 29 pojačana, i da misle da je bolje imati kraće linije koje bi se kačile na 29, ni ne zaslužuju bolje. Ali sa druge strane, zarad ljudi koji su vratili 28, i sl. , nije u redu to što se radi. A tu je onda i neverovanje da će biti nešto od metroa i skraćivanja linija gradskog prevoza, ima da nam ga zavuku samo tako, a posle će bude kasno.
Kod mene jako malo ljudi zna da se planira nepovoljnija varijanta metroa po nas, a jošmanje da na Partizanovom stadionu hoće Telekom da postavi baznui stanicu zarad potreba novih solitera koje nameravaju da grade. A u dokumentaciji bukvalno za sve živo što im treba dobili pozitivan odgovor od stručnih komisija, iako su neke od stvari u kontradikrtornosti.
 
Eko 1 trenutno stanje
9fbbfec54ec5b46acf77cd59c79b802f.jpg


Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Ma da. Mozda sam ukupno 3 puta usao u elektrobus i danas udjem i pomislim kako je fina voznja kao u troli jos ima i muzika unutra :D i onda se okrenem i vidim oguljenu farbu i zardjale drzace koji landaraju. Bus kao iz poplave da je izasao.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Za razliku od Solarisa koji iznutra skoro da nisu ni mrdnuli a tri puta su duže u saobraćaju i u mnogo ozbiljnijoj upotrebi, sve šipke su kao iz fabrike, sve lajsne su kao iz fabrike, sva vrata su kao iz fabrike.
 
I u Solarisu nista ne skripi. Jedino sto se cuje je udarac kada naleti na rupu.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Stigli novi ebusevi na Novom Beogradu…
 

Prilozi

  • 8AE7F872-92AF-452A-BE8E-A69C7017E195.jpeg
    8AE7F872-92AF-452A-BE8E-A69C7017E195.jpeg
    437,1 KB · Pregleda: 930
Lepe vesti. Eto nama EKO 2 uskoro koji bi trebao da pomogne 29 da preveze putnike od Slavije do Studentskog trga.
 
Od Nove godine ako nađu negde još 30 vozača
 
Zavisi iz kog se ugla posmatra. Što se samih vozila tiče ja se recimo nadam uniformnijem kvalitetu i boljem održavanju, no imajući u vidu opšte stanje sistema ipak slutim na najgore. Ostaje da se vidi koliko će im trebati da se pretvore u gomilu beskorisne gvožđurije, a pretpostavljam da neće mnogo više od ostalih vozila istog proizvođača.

Za to vreme u NS: Novosti: Električni autobusi do kraja 2022. na ulicama Novog Sada

Interesantno da je 10 vozila u 5x manjem NS isto kao da je Beograd prvi put nabavio 10x više vozila - 50 umesto 5. Pritom Beograd kasni i sa gasifikacijom. Čisto poređenja radi, tamo je odavno u saobraćaju bilo 11 vozila, kao da je Beograd imao 55. Umesto toga Beograd je svojih 10 dokosurio, iako je to u ovolikom gradu izgledalo kao jedan u Novom Sadu. Tako Novi Sad danas raspolaže sa 113 gasnih vozila (kao Beograd sa 565!) i to 6 Urbina 12 CNG, 5 Citelisa 12m GNC, 43 Conecta NGT, 49 BMC Procity (24 solo i 25 zglobnih), dok Beograd još drži teške krševe koji mnogo više zagađuju i od dizel vozila nabavljenih pre više od 10 godina (neuporedivo više i od zloglasne N serije).
 
Док назови еко аутобусе мењају распали дизелаши Весић&co настављају да се проституишу пред Кинезима. Беда да већа бити не може и срамота поврх свега. Ајмо сутра на блокаде!
 
Operacija 'dovesti ljude u Galeriju Belgrade' se nastavlja...

Sledeća je stanica rečnog saobraćaja, pa metro. Treba ostaviti mesta i za buduće urbane dronove, a dotle može i cepelin.
 
Jedan način gledanja na električne autobuse. Ne slažem se sa svime što kaže, ali definitivno ima i dosta valjanih argumenata.
Ekologija i električni lobi su postali ozbiljan biznis i industrija izmišljanja i prodavanja magle za nešto za šta već postolje bolje atlernative.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AqHsXv7Umvw[/youtube]
*when they're used as a shiny green PR stunt instead of building an actually viable system, which, in the majority of cases, doesn't include battery-electric buses.
 
Pratim autora i mislim da preteruje sa neobjektivnošću i favorizovanjem trola. Ali da, hibrdi između trole i elektrobuseva jesu super rešenje to jest trole sa autonomijom. Struja je budućnost hteli to da priznamo ili ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907169#p907169:1lebtag7 je napisao(la):
Пантограф » Суб Дец 11, 2021 9:59 am[/url]":1lebtag7]Operacija 'dovesti ljude u Galeriju Belgrade' se nastavlja...

Sledeća je stanica rečnog saobraćaja, pa metro. Treba ostaviti mesta i za buduće urbane dronove, a dotle može i cepelin.
Можда направе на крову хелиодром за она Митровићева летећа кола?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907566#p907566:2ci0nlvv je napisao(la):
Дошљак » 12 Dec 2021 22:01[/url]":2ci0nlvv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907169#p907169:2ci0nlvv je napisao(la):
Пантограф » Суб Дец 11, 2021 9:59 am[/url]":2ci0nlvv]Operacija 'dovesti ljude u Galeriju Belgrade' se nastavlja...

Sledeća je stanica rečnog saobraćaja, pa metro. Treba ostaviti mesta i za buduće urbane dronove, a dotle može i cepelin.
Можда направе на крову хелиодром за она Митровићева летећа кола?
Pre će biti na Kuli, jer je za NG najavljen Bregovićev spektakl ispred iste, a ispred skupštine JK i Marija Šerifović.
 
Imaš otvarač, nemaš konzervu.
Kad smo imali struje, nismo imali elektrobuse.
Sad nabavismo vozila, puče Obrenovac.
Nikad dva dobra sastaviti
 
Vrh