Express":3ak69srw je napisao(la):Znači Jinlong, Higer i Solaris. Zanimljivo. Da li je javnosti poznat status Ikarbusa? Kad su predstavili nove modele javnosti? Nema šta da pitaju. A o Higer smo se opekli i sa električnim i sa dizel autobusima.
Dobar iskop Dart. Diskvalifikovaće Solaris. Da se prijavili Mercedes, M.A.N i Volvo i njih bi diskvalifikovali zbog ZF vuče. Ironično je da isti proizvođač ima pogon u Srbiji. Nameštaju tender Higeru. Svi vodeći evropski proizvođači koriste ZF 120kw, oni hoće 130kw jer Higer ugrađuje 134kw! Navodno trole imaju vučne motore snage 160kw. Zašto su dozvolili Higeru ispod 150kw onda? Zato što je dovoljno 130kw jer mora biti Kenjaz. Jasno kao dan koje su im namere.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=818315#p818315:1xonu0z5 je napisao(la):Dart » 29 Jan 2021 12:30 am[/url]":1xonu0z5]Express":1xonu0z5 je napisao(la):Znači Jinlong, Higer i Solaris. Zanimljivo. Da li je javnosti poznat status Ikarbusa? Kad su predstavili nove modele javnosti? Nema šta da pitaju. A o Higer smo se opekli i sa električnim i sa dizel autobusima.
Dobar iskop Dart. Diskvalifikovaće Solaris. Da se prijavili Mercedes, M.A.N i Volvo i njih bi diskvalifikovali zbog ZF vuče. Ironično je da isti proizvođač ima pogon u Srbiji. Nameštaju tender Higeru. Svi vodeći evropski proizvođači koriste ZF 120kw, oni hoće 130kw jer Higer ugrađuje 134kw! Navodno trole imaju vučne motore snage 160kw. Zašto su dozvolili Higeru ispod 150kw onda? Zato što je dovoljno 130kw jer mora biti Kenjaz. Jasno kao dan koje su im namere.
To su samo javna pitanja, mozda je jos neko poslao ponudu, a mozda su i svi odustali .
Higer je na tenderu za dizel autobuse direktno dao ponudu, dok su električni nabavljeni preko Bugara. Moguće je da sad resli i tu da se ugrade.
Inače 120kw realno jeste malo, ima Solaris i ZF modele i sa preko 300kw. Dok npr Tesla model 3 ima 250kw, a model S i duplo više zavisno od verzije. Jedino ne znam zašto inisitiraju na vodenom hlađenju.
Beograd kupuje još 10 elektroautobusa: Evo kuda će ići nova "zelena" linija
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić najavio je danas da će Grad nabaviti 10 potpuno novih električnih autobusa kao i da će biti otvorena još jedna "električna linija" gradskog prevoza.
Linija će biti "centralna", a kako je naveo, počinjaće iz "Beograda na vodi", ići preko Savskog trga, Nemanjinom ulicom, Trga Slavija do Trga Republike i dalje do Kalemegdana.
"To će značajno smanjiti broj autobusa i zagađenje u tom delu grada", kazao je Vesić za Tanjug.
On je naveo da je GSP "Beograd" 28. januara otvorilo javnu nabavku za kupovinu 10 novih električnih autobusa i da su do sada na tender pristigle dve ponude, jedna iz Bugarske zajedno sa, kako kaže, jednom srpskom kompanijom, i jedna iz Kine.
"Kao što je poznato, Grad je pre nekoliko godina prvi put nabavio električne autobuse i sada su se stekli uslovi za kupovinu 10 novih. U narednih 10-15 dana procenićemo i objaviti koja je ponuda pobedila na tenderu", kazao je zamenik gradonačelnika i dodao da će biti kupljene i još četiri stanice za punjače za električne autobuse.
Prema njegovim rečima, Grad Beograd je prošle godine doneo odluku da sva vozila koja se nabavljaju moraju da budu ekološka.
"Nastavićemo sa politikom kupovine samo ekoloških vozila ili ''na prirodni gas'' ili hibridnih ili električnih. Držimo se naše politike. Ove godine ćemo objaviti tender za nabavku stotinu autobusa ''na gas'' i planiramo da u narednih pet godina imamo 500 takvih autobusa", istakao je Vesić.
On je rekao da je uz metro, koji se očekuje da bude gotov 2030. godine kada su u pitanju obe linije, i "BGvoz" koji se, kako navodi, produžava sa sadašnjih stotinak na oko 220 kilometara, i uz oko 70 kilometara novih tramvajskih linija, to doprinos zaštiti životne sredine i održivom ekološkom razvoju na teritoriji grada.
"Na teritoriji 10 gradskih opština u narednih 10 godina ukinućemo kompletno gradski prevoz koji nije ekološki prihvatljiv", zaključio je Vesić.
"To će značajno smanjiti broj autobusa i zagađenje u tom delu grada", kazao je Vesić za Tanjug.
Linija će ići pored BAS - a pa levo u Bulevar Vudroa Vilsona. A može lepo da se odradi ovo sa elektrobusima i prestaje potreba za 38A i 22A, a bolja povezanost Topčidera, Prokopa i Galerije sa centrom:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821562#p821562:b1f7b968 je napisao(la):Bender Rodriguez » 09 Feb 2021 01:51[/url]":b1f7b968]
pitanje je da li Ebus ima toliku autonomiju?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821615#p821615:1l9hd6b2 je napisao(la):solecar » Tue Feb 09, 2021 11:29 am[/url]":1l9hd6b2]. A može lepo da se odradi ovo sa elektrobusima i prestaje potreba za 38A i 22A, a bolja povezanost Topčidera, Prokopa i Galerije sa centrom:
Trasa ima oko 11km, a EKO1 na relaciji Belvil - Vukov spomenik 10km, tako da s te strane bi moglo.tzoran1":3b00cnn4 je napisao(la):pitanje je da li Ebus ima toliku autonomiju?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821615#p821615:3b00cnn4 je napisao(la):solecar » Tue Feb 09, 2021 11:29 am[/url]":3b00cnn4]. A može lepo da se odradi ovo sa elektrobusima i prestaje potreba za 38A i 22A, a bolja povezanost Topčidera, Prokopa i Galerije sa centrom: