Šta je novo?

Дисплеји на возилима градског превоза

Zato sto ostali imaju ucitane linije a EKO2 (verovatno tj ocigledno) nema.. Vecina vozila ima Novatronic displeje koji vec imaju u sistemu sve linije i terminuse, a EKO2 vrv ima samo displej koji je bio povezan sa BusPlus sistemom i tako ispisivao liniju i terminus u zavisnosti od pravca..
Kao npr Solarisi, oni isu imali mogucnost da se povezu na BusPlus i u tom slucaju bi se ispis na displeju automatski menjao kad se dodje do poslednje stanice u tom pravcu. Dok posle, kad je BusPlus zavrsio sa radom, vidite da na vecini Solarisa imamo natpise cirilicnog fonta koji je manuelno unet u displej sistem, tj Novatronic ga je uneo u sistem prilikom montaze a vozac ga sam bira iz sistema u zavisnosti od toga na koju liniju ide..
Nadam se da je sad jasnije..
Da i na EKO2 postoji ta baza sa svim linijama onda ovaj nestanak BusPlusa ne bi imao nikakve posledice po rad displeja...
 
Svakako je jasno, ali je nerealno da displej nema mogućnost pohranjivanja podataka, jer verovatno ima i samo je neodgovorno ovako ostaviti nešto što je skupo plaćeno i treba da služi svrsi.
 
Verovatno da ima, ali nikog u GSP-u verovatno ne interesuje da to i uradi, a i da nema ima drugih načina da se osposobi. Ja se svakako nadam da će BusLogic oprema imati tu mogućnost. Zna li neko da li to funkcioniše u Novom Sadu.
 
Verovatno da ima, ali nikog u GSP-u verovatno ne interesuje da to i uradi, a i da nema ima drugih načina da se osposobi. Ja se svakako nadam da će BusLogic oprema imati tu mogućnost. Zna li neko da li to funkcioniše u Novom Sadu.
Mislim da ne funkcioniše tamo, imaju neki novi ispis na displejima koji ispisuje celu trasu, ali kažu da nije vezan sa BusLogic-om. Ima jedan displej u jednom autobusu (slupanom Ikarbusu) koji prikazuje stajališta, ali je on tu još od pre BusLogic sistema naplate kao proba. Novi Solarisi na velikim ekranima vrte slajdšou. Ne obećava :(
 
A kako na ostalim busevima radi a samo na eko 2 busevima ne radi?
Novatronic displeji svakako imaju kodirane linije i mogu se podesiti ručno, s tim što je verovatno u pitanju zasterala baza podataka (npr, na gotovo svakom Urbinu će pisati “Pohorska” umesto “Paviljoni”)

Displeji na elektrobusima koji rade na EKO2 nemaju kodirano ništa već su samo (bili) povezani s busplusom, te sad ne mogu ništa.

Standardni GSP nemar i bol u uvetu.
 
Sve ok papir je tu samo na jednom mjestu
Pogledajte prilog 166596
Nije to samo papir nego čuvena beogradska L.I.S.T. tehnologija. LIST stoji za Laki Informacioni Sistem za Tranzit.

Jedan LIST ekran jedva troši struju, napravljen je od ekoloških materijala, može da se recikluje i ima fenomenalnu čitljivost. Konačno da budemo u nečemu prvi na svetu.
 
Izgleda mečke dobile nove displeje
20230822_130845.jpg
 
Koja majmunerija radi u gsp kineske kante na liniji 96 jos su kodirane na trg republike umjesto na pančevački most
 
Tako ti je to kad se ukine BusPlus i kad se raskače svi displeji sa solidnog sistema, a novouvedeni sistem još ne podržava automatsko šaltanje destinacije iz vozačevog kompjutera.
 
Da li sebe smatrate za funkcionalno pismenu osobu? I znate li šta to tačno znači? Drugo, kako vam se čini vidljivost displeja na Strelinim vozilima na potezu 600? Da li možete jasno da pročitate šta piše ili se pomučite da razaznate? Na sva ova postavljena pitanja možete da odgovorite, a i ne morate.

Ima mesec dana i koji dan preko kako je uvedena linija 600 do Aerodroma. Danas sam se vozio sa njom i mogu da kažem da je sasvim pristojno popunjena. Ulazim na Prokopu, sa još desetak ljudi koji su tu čekali ciljano baš nju, jer je pored stajao autobus na liniji 36, sa svojih desetak putnika i čekao vreme polaska. Neki su sišli na Sajmu, a neki produžili dalje. U svakom slučaju, dolazimo na Sajam i tamo je ušao određeni broj ljudi. Kako je linija krenula da se penje na Most na Adi, tako je grupa ljudi počela da se vrti u grug i pita šta se dešava. Jedna žena je odgovorila da je u pitanju linija 860MV koja ide za Obrenovac preko Jurija Gagarina i da se ne brinu ništa, da će stići na odredište. Tada ustaje jedan čovek i odlazi do vozača da pita koji je broj linije, uz komentar da je nemoguće da bude linija 860MV kada je on jasno video na displeju da piše 860 i ušao u nju zato što mu odgovara trasa, pošto ne putuje za Obrenovac. Kada mu vozač odgovara da je u pitanju linija 600 i da ide na Aerodrom, tada još nekoliko osoba ustaje i prilazi vozaču da pita kako je moguće da je ovo linija 600 kada su oni jasno videli da piše 860 na displeju, dodavši da je nemoguće da su svi oni pogrešili. Vozač im je objasnio gde da siđu i kako da se vrate na Sajam oni koji su pogrešili, a da oni kojima je cilj Obrenovac, mogu da sačekaju 860MV. Gotovo identičnu situaciju sam doživeo još dva puta. U jednom od ta dva puta je čak vozač kod buvljaka izlazio iz vozila da zajedno sa putnicima pročita šta piše na displeju. Ni nakon tog zajedničkog gledanja displeja, gde je vozač konstatovao da je ispravno ispisan displej sa sve brojem i destinacijom linije, ljudima nije bilo jasno kako nije linija 860 u pitanju.

Jednom drugom prilikom sam se vraćao sa autoputa linijom 600. Autobus pristiže na stajalište preko puta Studentskog grada i više ljudi je u njega ušlo. Kada se autobus popeo u Španskih boraca (blok 28), ljudi su otprilike panično počeli da se šetaju kroz autobus i da pitaju zašto linija 601 ne ide pravo ka Sava centru ili zar nije ovo linija 601 u pitanju?

P. S.
Kada smo već kod linije 600, u povratku sa NBG (blok 28), oko 21h, nailazi utobus u kome je bilo tridesetak ljudi, mahom sa koferima i torbama. Na samoj stanici je izašlo njih desetak. Većina ljudi je sišla na potezu Belvil - Sajam. Svi mi koji smo ostali u autobusu nakon Sajma, nas 7, izuzev jedne žene koja je sišla na stanici Rudo, išli smo do same železničke stanice. Iza mene su sedeli Makedonci koji su za cilj imali Novi Sad i koji su nahvalili ovu liniju kao odličnu vezu aerodroma sa vozom.​
 
Da li sebe smatrate za funkcionalno pismenu osobu? I znate li šta to tačno znači? Drugo, kako vam se čini vidljivost displeja na Strelinim vozilima na potezu 600? Da li možete jasno da pročitate šta piše ili se pomučite da razaznate? Na sva ova postavljena pitanja možete da odgovorite, a i ne morate.

Ima mesec dana i koji dan preko kako je uvedena linija 600 do Aerodroma. Danas sam se vozio sa njom i mogu da kažem da je sasvim pristojno popunjena. Ulazim na Prokopu, sa još desetak ljudi koji su tu čekali ciljano baš nju, jer je pored stajao autobus na liniji 36, sa svojih desetak putnika i čekao vreme polaska. Neki su sišli na Sajmu, a neki produžili dalje. U svakom slučaju, dolazimo na Sajam i tamo je ušao određeni broj ljudi. Kako je linija krenula da se penje na Most na Adi, tako je grupa ljudi počela da se vrti u grug i pita šta se dešava. Jedna žena je odgovorila da je u pitanju linija 860MV koja ide za Obrenovac preko Jurija Gagarina i da se ne brinu ništa, da će stići na odredište. Tada ustaje jedan čovek i odlazi do vozača da pita koji je broj linije, uz komentar da je nemoguće da bude linija 860MV kada je on jasno video na displeju da piše 860 i ušao u nju zato što mu odgovara trasa, pošto ne putuje za Obrenovac. Kada mu vozač odgovara da je u pitanju linija 600 i da ide na Aerodrom, tada još nekoliko osoba ustaje i prilazi vozaču da pita kako je moguće da je ovo linija 600 kada su oni jasno videli da piše 860 na displeju, dodavši da je nemoguće da su svi oni pogrešili. Vozač im je objasnio gde da siđu i kako da se vrate na Sajam oni koji su pogrešili, a da oni kojima je cilj Obrenovac, mogu da sačekaju 860MV. Gotovo identičnu situaciju sam doživeo još dva puta. U jednom od ta dva puta je čak vozač kod buvljaka izlazio iz vozila da zajedno sa putnicima pročita šta piše na displeju. Ni nakon tog zajedničkog gledanja displeja, gde je vozač konstatovao da je ispravno ispisan displej sa sve brojem i destinacijom linije, ljudima nije bilo jasno kako nije linija 860 u pitanju.

Jednom drugom prilikom sam se vraćao sa autoputa linijom 600. Autobus pristiže na stajalište preko puta Studentskog grada i više ljudi je u njega ušlo. Kada se autobus popeo u Španskih boraca (blok 28), ljudi su otprilike panično počeli da se šetaju kroz autobus i da pitaju zašto linija 601 ne ide pravo ka Sava centru ili zar nije ovo linija 601 u pitanju?

P. S.
Kada smo već kod linije 600, u povratku sa NBG (blok 28), oko 21h, nailazi utobus u kome je bilo tridesetak ljudi, mahom sa koferima i torbama. Na samoj stanici je izašlo njih desetak. Većina ljudi je sišla na potezu Belvil - Sajam. Svi mi koji smo ostali u autobusu nakon Sajma, nas 7, izuzev jedne žene koja je sišla na stanici Rudo, išli smo do same železničke stanice. Iza mene su sedeli Makedonci koji su za cilj imali Novi Sad i koji su nahvalili ovu liniju kao odličnu vezu aerodroma sa vozom.​
600 je sve puniji i puniji s obzirom da je viđam svaki drugi dan. Za displeje ljudi idu po navici, idu godinama tamo, očekuju jedno i onda se zeznu iako je jasno šta na tom displeju piše. Ljudi to ni ne gledaju kako prođe vreme (kao što ni ja ne gledam na tošinom bunaru da li voz ide za Ovču, a ima par polazaka za Resnik, ali znam da u to vreme dolazi moj voz pa ni ne gledam). Posle te greške će ti gledati malo bolje displeje 🙂
 
Neka produže 600 do Banjice ili Lidla.

Voždovac, Banjica, Stepa Stepanović, Kumodraž kao da su prigrad, takav je prevoz.

Neko iz Barajeva ima čak dve solucije do Aerodroma.
Da se vozi sa 560 do Banovog pa presedanje na 607 ili da uhvati BG Voz do Prokopa pa presedanje na 600.

A šta ja imam od prevoza do Aerodroma?
Da se vozim do Trga Oslobođenja pa da vučem kofere do stadiona Partizana na 36, pa sa 36 kod Prokopa da se prebacim na 600.
Ili da idem do Zelenog Venca opet sa 2 presedanja, kao da ne živim na 15 minuta od centra.
Ali dobro, nije tajna da urbani Voždovac (ne računam Ripanj i ostale prevare od naselja) glasa stalno protiv SNS-a.
Nije im u interesu da nešto uvedu, poboljšaju, eto i ta jadna Banjica zavisi od trolejbusa koji se raspadaju.
 
600 je sve puniji i puniji s obzirom da je viđam svaki drugi dan. Za displeje ljudi idu po navici, idu godinama tamo, očekuju jedno i onda se zeznu iako je jasno šta na tom displeju piše. Ljudi to ni ne gledaju kako prođe vreme (kao što ni ja ne gledam na tošinom bunaru da li voz ide za Ovču, a ima par polazaka za Resnik, ali znam da u to vreme dolazi moj voz pa ni ne gledam). Posle te greške će ti gledati malo bolje displeje 🙂
verovatno su pogrešili jer je bila kobra zato što kobre idu i na 860
 
Toliko autobus su rashodovali da nisu mogli povaditi displeje i ulravljakce jedinice i staviti u katice za sve ovo vreme
 
Pa treba Direktore to i da paše. Kod Katica taj prostor gore je vrlo ograničen. Ako se i htelo sa postavljanjem displeja u Katice, onda se lepo naruče preko tendera, a sa unapred određenim merama i specifikacijama. Sve što se skida sa nečega, često traži kompromise i budženja prilikom montaže na drugačiji tip vozila. Katicama su displeji još i najmanji problem. Trebale su se odavno generalno remontovati kod nekog iole krštenog trećeg lica.
 
Ех као да ГСП све сређује тендерски и по правилима, од 90их до данас има разних буџења, од пребацивања мотора из ааутобуса у аутобус, до стављања фарова једног модела тролејбуса на други модел. Само да су узели бочне дисплеје са оних силних расходованих Ик-161, Ик-201, Ик-202, Ик-203, Ик-103, МАНова и Мерцедеса, имали би да их ставе на све трамваје, па да им макар бројеви сијају.
 
Pa treba Direktore to i da paše. Kod Katica taj prostor gore je vrlo ograničen. Ako se i htelo sa postavljanjem displeja u Katice, onda se lepo naruče preko tendera, a sa unapred određenim merama i specifikacijama. Sve što se skida sa nečega, često traži kompromise i budženja prilikom montaže na drugačiji tip vozila. Katicama su displeji još i najmanji problem. Trebale su se odavno generalno remontovati kod nekog iole krštenog trećeg lica.
Mozda ne bi odgovarao za napred zbog sirine ali bi mogao da stane bocno kao kod katica sredjenih u gosi na prozor a broj bi svakako odgovarao na kraju vozila
Ali nema incjatuve isto tako za farove prednje
Na katicu stavaljas cetvrtaste od juga a na trolu okrugle satro nema okruglih za katice a radjene za traktore okrugle ....
Pa tramvaji nisu imali zadnju tablu pokazivač pravca iako se site izrađuju u pogonu karaburma
Vec uz silne prijave tek kad su zijace dosle na rashod sa nih poskidali i stavili u katice
A da bi se to desilo moralo je gomila prijava da se poslaje da bi nekom dolje došlo u glavu ...
 
Vrh