Ех као да ГСП све сређује тендерски и по правилима, од 90их до данас има разних буџења, од пребацивања мотора из ааутобуса у аутобус, до стављања фарова једног модела тролејбуса на други модел. Само да су узели бочне дисплеје са оних силних расходованих Ик-161, Ик-201, Ик-202, Ик-203, Ик-103, МАНова и Мерцедеса, имали би да их ставе на све трамваје, па да им макар бројеви сијају.
Ovde je bilo reči o prednjim displejima, pa ni bočne ne možeš samo da nabudžiš. Ako treba nešto uraditi, uvek sam za to da se uradi kako treba. Stalno ovde kritikujete budževine, a za displej ih tražite. Poređenje njih sa ugradnjom još uvek dobrih motora iz jednog u drugo vozilo, apsolutno nije na mestu. Vidim i kod privatnika na šta liči to prebacivanje displeja iz jednog autobusa u drugi. Sve nakaradno, i tek delimično funkcionalno. Kad se nešto nabavlja, mora se zakonski preko tendera, a ko šta tu mimo toga mulja druga je priča, GSP sam, po ko zna koji put, malo šta može.
@direktor
Ne znam kakve sad veze imaju farovi za traktore u celoj priči. Za trole sam pisao i pre. Zašto se niti jedan autobus nije budžio zadnjih xy godina neoriginalnim farovima? Pa zato što se verovatno lako dolazi do njih, pa sve i preko tendera. Sigurno da su pokušavali da nabave isto tako i za trole, al nije isključeno da nije bilo traženog ponuđača, ili prosto je tender bio obaran iz ko zna kog razloga. Zasigurno je nabavka delova za BKM mnogo komplikovanija, nego li za proizvođače koji ovde imaju svoje zvanične predstavnike. Za tramvaje ne znam ko je izrađivao originalne farove, al verovatno stoji ista priča. Kupovalo se što je bilo dostupno, jer prosto procedure nisu jednostavne u našim uslovima. Opet, o muljanju se može pričati, al nije to sam razlog po sebi, jer ugradnja je uvek moguća šta god da se kupuje. Pre je pitanje dostupnosti onoga što se traži. Zna se koliko ti tramvaji imaju godina. Neki drugi su se možda snalazili i kroz sopstvenu proizvodnju adekvatnih replika. Ovde se pribeglo lošijem, ali i jednostavnijem rešenju. Kupi se prosto jeftina domaća zamena, koja je pritom bila dostupna u neograničenim količinama.