Šta je novo?

Војводе Степе

stf":486jlck2 je napisao(la):
Вожд":486jlck2 je napisao(la):
Слажем се у вези замене трамваја тролејбусима у случају Војводе Степе.

Па то је рецепт за потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу. Трамваји као најкапацитетније надземно превозно средство су једва успевали да изнесу оптерећење бројем путника, а ви предлажете уместо њих тролу (возило дупло мањег капацитета).

Морам се оградити, јер ћу изнети своје лично мишљење, што нерадо чиним пошто сам лаик по питању саобраћајне струке.
Највише бих волео да је Војводе Степе пешачка зона, са водоскоцима и цвећем, а да је испод ње електромагнетни лебдећи метро, док њени становници паркирају своје летеће аутомобиле на крововима својих зграда, или још боље да је измишљен телепорт..
Ово горе сам изрекао да не испадне да из неких разлога прижељкујем "потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу". Свакако, признајем да сам био нејасан па, ево појашњења.
Колико се сећам, усвојено решење предвиђа по једну траку у оба смера за друмски саобраћај и по једну у оба смера коју би користила шинска возила и друмска возила равноправно (као у Београдској улици), што је по мени бесмислено, јер је предност трамваја управо физичка раздвојеност од остатка саобраћаја, па би се у том случају тролејбус боље сналазио, због могућности престројавања, обилажења и сл. а добила би се и по још једна трака за друмски саобраћај у оба смера. И у случају да је баштица трамваја резервисана само за тај вид превоза, а није физички раздвојена (бар на нивоу садашњег стања), не видим шта ће спречавати несавесне возаче да је користе, као што их уосталом, ништа не спречава да је данас користе као паркинг места.
Што се тиче булевара ЈНА, гледано из визуре становника улице Војводе Степе, он већ има свој "метро" (у смислу брзине транспорта), а то су аутобуске линије 47 и 48.
Такође, већ сам то поменуо на теми о Славији, али додаћу и овде да би било пожељно аутобуску линију 33 вратити на стару трасу (Студентски трг), јер из овог правца, за разлику од осталих, не постоји директна линија ка центру града.
 
Схватам на шта си мислио када си се сложио за тролу. Ипак, трамвај ће имати далеко бољу проточност са колосецима на средини јер више нама оасности од заутављања система од стране паркираних возила а неби више било ни бојазни од пешака "искакача" па би трамвај могао брже и сигурније да прелази међустанична растојања.
 
Вожд":kzlwkejl je napisao(la):
аутобуску линију 33 вратити на стару трасу (Студентски трг), јер из овог правца, за разлику од осталих, не постоји директна линија ка центру града.
Линија 33 никада није ишла до Студентског трга или неке окретнице у близини.
Линија је прво саобраћала на релацији Вождовац - Кумодраж, па је онда 2003/2004. годиен продужена до Бирчанинове и на крају до Панчевца.

Линија коју ти помињеш је 33П коју су држави приватници, прво је возила од Калемегдана, па је продужена до СРЦ 25. мај.
 
Senke":tdaan39r je napisao(la):
Вожд":tdaan39r je napisao(la):
аутобуску линију 33 вратити на стару трасу (Студентски трг), јер из овог правца, за разлику од осталих, не постоји директна линија ка центру града.
Линија 33 никада није ишла до Студентског трга или неке окретнице у близини.
Линија је прво саобраћала на релацији Вождовац - Кумодраж, па је онда 2003/2004. годиен продужена до Бирчанинове и на крају до Панчевца.

Линија коју ти помињеш је 33П коју су држави приватници, прво је возила од Калемегдана, па је продужена до СРЦ 25. мај.

Може и сада да се зове 33П и нека је и сада држе приватници..
Немам проблем са тим.
 
Izvor: Beobuild.rs

Počinje rekonstrukcija Vojvode Stepe

140711-VSTEPE-25.jpg


Ovog vikenda počeće pripremni radovi na potpunoj obnovi ulice Vojvode Stepe. Rekonstrukcija kompletne nadzemne i podzemne infrastrukture trajaće godinu dana, a biće izvodjena kroz šest faza na osam deonica. Ukupna dužina deonica koje će biti rekonstruisane iznosi oko 4.5 kilometara i podrazumeva deo saobraćajnice od Autokomande do tramvajske okretnice na Banjici.

Kompletnu vest kao i veliki foto reportazu sadasnjeg stanja ulice mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/671.html

vstepe.png


140711-VSTEPE-02.jpg


140711-VSTEPE-22.jpg


140711-VSTEPE-30.jpg



Kompletnu vest kao i veliki foto reportazu sadasnjeg stanja ulice mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/671.html
 
ne izgleda lose na renderima. Da vidimo koliko ce to da traje
 
Na renderima sve izgleda lepo :lol: Ja sam tek sad primetio da su na nekim delovima trotoari uski i prilicno niski, tako da mi se cini kao da je bezbednost pesaka mala.
 
Meni se cini da bi trotoari trebali da budu slicni kao u pozeskoj ulici

300hdv6.jpg
 
Rekose da ce trotoari biti od 1,5 do 4m sirine.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
 
Goran Vesić je na sastanku u opštini Voždovac u četvrtak obećao da će sadnice biti postavljene gde god je moguće. Držimo ga za reč.

Takođe je rečeno da će biti postavljena 33 podzemna kontejnera.
 
Ja se nadam da ce te podzemne kontejnere prazniti tokom noci. Inace ako nastave kao do sada, u sred jutarnjeg spica, kolaps.
 
Зар не би требало прво да се уради потез између бањице преко трошарине ка медаку да иду по две траке по смеру па тек онда лепо средити Војводе Степе Степановића?

Untitled.jpg

wdfyAAq.jpg

http://i.imgur.com/wdfyAAq.jpg
И зашто је не проширити и даље ка кумодражу а не само до трошарине?
 
Neko mi je rekao zbog cega nisu dve trake i izvinjavam se zbog toga. Mislim da je doslo do problema sa vlasnicima tih placeva i objekata tako da nisu mogli da ruse i da prosiruju. Sredili su super, po mom misljenju, iako je po jedna traka.
 
Нису могли да се договоре јер су стипсе да им исплате одштету или им дају станове (како они за себе да узму стан) а то проширење би решило гужву и олакшало појачање линија превоза кроз ту улицу.
 
Koliko vidim, za parkinge i dalje nemaju resenje. Rekonstruisani Bulevar i pored smanjenja parking mesta nekako izdrzava, mada jedva, zone su ublazile problem tako da stanari ipak nekako nadju mesto. Problem parkinga i tzv brzog stajanja prenosi problem na sve. Bezbednost, zastoje svih vrsta saobracaja, povecanu potrosnju i zagadjenje. Bulevar izdrzava taj problem bas jer ima vise traka, pa se crne tacke gde i dalje ljudi stalno staju sa "sva cetiri" ne primete toliko (Metropol, Djeram, Lion).

Sve vise sam siguran da su rekonstrukcije cisto bacanje para. Sto je jednom dozvoljeno da se otrgne kontroli, podlegne korupciji i divljoj neplanskoj gradji, nijedna rekonstrukcija ne moze da resi. U redu je zamena instalacija, mreze, eventualno uvodjenje toplovoda i ostalih komunalnih radova, ali sredjivanje i trosenje novca na uredjenje naselja koja su progutana divljom gradnjom nema smisla. Sve zgrade bi morale da imaju obezbedjene parkinge za stanare, ali u realnosti ta mesta kostaju po 10.000 evra i ostaju van upotrebe. Guzva se prenosi na ulicu i dobija se lancana reakcija haosa.

Ulagati u nova naselja van grada povezana ekspres linijama javnog prevoza, gde je i nivo zivota bolji, gde ima mesta za planski razvoj. Ovi pokusaji ispravljanja visedecenijskog nemara ne vode nikuda.
 
Odlične fotke
+1
U toku predhodne forumske ,,rasprave,, o prebacivanju šina u susedni Bul. Oslobodjena
i uvodjenja trola umesto tramvaja u Vojvode Stepe
ostao sam dužan fotku koja pokazuje da je moguce ,,uglaviti,, limenka bez seče platana
fotografija0092.jpg

Sobzirom da je odlučeno da se V. Stepe uradi sa
po jednom saobracajnom trakom i tram. bašticom u sredini (umesto po dve saob. traka)
ništa drugo ne preostaje, nego da lepo ispratimo radove,
a dalju raspravu sačuvamo za završetak istih :)
 
Prebacivanje tramvaja u ulicu u kojoj živi 10-20 puta manje ljudi nego u Vojvode Stepe je potpuno besmisleno.

Dokle više da se pokreće ta tema...
 
Umesto tramvaja daleko bolja i brza opcija su trolejbusi koje su neki clanovi predlagali. I u jednom prilogu na Studio B vezano za sastanak gde su gradjani pitali sve vezano za rekonstrukciju, jedan covek je pitao zbog cega nisu postavljeni trolejbusi umesto tramvaja. Ja se potpuno slazem s tim, jer ima dve velike prednosti. Brzina, a onda cinjenica da bi bile po dve trake i ako slucajno dodje do kvara ili sudara, nece biti kolapsa kao sada sa jednom trakom.
 
Vrh