Šta je novo?

Безбедност у саобраћају

A gde si nasao podatak da je 93km?
Na google maps izbaci 104km od rampe do rampe, a na sajtu putevi srbije sam iz brojanja saobracaja sabrao da ukupno od Obrenovca do Preljine ima 114km, e sad oni izbace od svake rampe do svake sledece koliko imakm, moguce da se tu racunaju i delovi od samog iskljucenja autoputa do same rampe pa zbog toga ima
1000009381.jpg
 
Ima i jedna fora da je otkrijem, a to je, pošto sadašnji sistem radi merenje po sektorima, a ne između naplatnih rampi, što praktično znači da na prvoj deonici na koju izađete nećete biti u problemu jer nema ulaznog merenja (ulazni portal je pre uključenja na autoput).

Ako si ovo testirao i nije ti stizala kazna onda znači da su prestali da uzimaju podatak o tablicama i vremenu sa naplatne rampe a to opet konkretno implicira da se od Malog Požarevca do Vrčina ne meri brzina a ulaz Mali Požarevac je jedan od najačih u Srbiji u smeru ka gradu.

Verovatno nešto pravne prirode.
 
@bbrasnjo mislim da je to vest dok jos nije bila otvorena deonica Preljina - Pakovrace i da je ovo kilometreza do Preljine jer se poklapa sa google maps-om kilometraza.

Trazio sam da li je neko dobio kaznu na ovoj deonici jer bi tu pisalo kad je usao/izasao i srednja brzian i onda bi mogli da izracunamo pravu kilometrazu koju koriste u policiji, al dzaba izlgeda da na ovoj deonici niko nije dobio kaznu :)
 
@bbrasnjo mislim da je to vest dok jos nije bila otvorena deonica Preljina - Pakovrace i da je ovo kilometreza do Preljine jer se poklapa sa google maps-om kilometraza.

Trazio sam da li je neko dobio kaznu na ovoj deonici jer bi tu pisalo kad je usao/izasao i srednja brzian i onda bi mogli da izracunamo pravu kilometrazu koju koriste u policiji, al dzaba izlgeda da na ovoj deonici niko nije dobio kaznu :)
Mislim da bi tu pisalo samo od portala do portala tj jedna kazna.
Možda grešim ali je priča bila da stiže samo jedna kazna!?
 
A gde si nasao podatak da je 93km?
Na google maps izbaci 104km od rampe do rampe, a na sajtu putevi srbije sam iz brojanja saobracaja sabrao da ukupno od Obrenovca do Preljine ima 114km, e sad oni izbace od svake rampe do svake sledece koliko imakm, moguce da se tu racunaju i delovi od samog iskljucenja autoputa do same rampe pa zbog toga ima 114km.
Na Google maps Preljina - Obrenovac (od rampe do rampe) je 93 km. Možda si mislio na Pakovraće - Obrenovac, to je 105 km.
 
Mislim da bi tu pisalo samo od portala do portala tj jedna kazna.
Možda grešim ali je priča bila da stiže samo jedna kazna!?
Tako je, stiže samo jedna kazna, nebitno koliko puta si na toj deonici sektorski prekoračio prosečnu, što faktički znači ako si bio kandidat za kaznu na jednom sektoru, ne isplatiti ti se da na ostatku autoputa voziš sporije jer ćeš svakako platiti kaznu za prekoračenje u jednom sektoru, tako da ako već plaćaš na jednom sektoru, svejedno ti je da li si samo tu prekoračio ili si konstantno u prekršaju. Makar se ja vodim tom logikom.
 
Pa nije baš tako. Ja apsolutno svaki put na autoputu vozim iznad ograničenja (nekad manje, nekad više) osim kada je velika gužva, a i tada volim da potopim gas kad god mi se ukaže prilika.

Međutim kazne za prosečnu nekad dobijem, nekad ne, tako da po nekom ličnom osećaju zaključujem da oni šac metodom uzmu, recimo top 10% vozača sa najvećim prekoračenjima tog dana i njima šalju kazne.

Ima i jedna fora da je otkrijem, a to je, pošto sadašnji sistem radi merenje po sektorima, a ne između naplatnih rampi, što praktično znači da na prvoj deonici na koju izađete nećete biti u problemu jer nema ulaznog merenja (ulazni portal je pre uključenja na autoput).

Npr. ako se na autoput uključite u Velikoj Plani, prvo sektorsko merenje imate tek na sledećem izlazu. To sam testirao mnogo puta, jer tu potopim gas i vozim koliko god uslovi puta dozvoljavaju, pa kada prođem prvi portal usporim na 160 i tako peglam dokle god uslovi puta (mislim na potencijalnu gužvu) dozvoljavaju.

Ja kroz Hrvatsku retko kada vozim ispod 160-170. Nekad me uhvate nekad ne.

Inače u Srbiji se vozi ubedljivo najsporije na autoputevima, i to ne od kada je sistem za prosečnu uvedem već oduvek.

U Mađarskoj, Sloveniji, Italiji, Hrvatskoj se vozi znatno brže u proseku nego kod nas, jer su vozači bolji i iskusniji.

A ove naše jade kad vidim na autoputu da voze u levoj traci 100 na sat bez da im padne na pamet da pogledaju retrovizor, oduzeo bi im dozvolu.
1710974024772.png
 
Na hrvatskom autoputu sam vozio 170 na sat kad sam zurio a jos sam i dobro zaradjivao te 2011.
Sada na autoputu vozim desnom trakom nekad i drzim se stotke jer je manja potrosnja goriva kad se vozi 90 na sat. Stednja fazon.
Treba li nam se auto oduzeti ili dozvola nama sto skromno zaradjujemo Dejane? :)
 
A ove naše jade kad vidim na autoputu da voze u levoj traci 100 na sat bez da im padne na pamet da pogledaju retrovizor, oduzeo bi im dozvolu.
Ako pretiču i voze 100 na sat, to je regularno. Ako posle nastave da voze levom, to je prekršaj i treba da im se piše kazna.

A tebi bih doživotno zabranio da voziš, jer si očigledno bahat i misliš da si iznad zakona.
 
I jesu iznad zakona svi ti koji voze luksuzne automobile. Jednostavno panduri ne smeju da ih zaustave i to je to. I onda jednom nedeljno kao izbace saopštenje "vozio BMW 210 na sat, isključen iz saobraćaja". A realno 210 može da ide i neki E39, tako da tipujem na to da isključuju vozila stara 20+ godina.
 
200 na stau uuuukrivinu 200 na sat imam ludu mašinuuuu :)
 
Znam kako ide, malo sam iskarikirao i modernizovao za Vas skorojeviće jer 200 može da ide i neki stari bmw, ovako ćeš naglasiti da imaš ultra moderan turbo auto ;) Šteta što nisi imao bar za stan u West 65 Kuli, BNV, KC... da kompletiraš ponudu nego si morao u socijalnoj Sakuri ili bar neki maserati, porše umesto narodnog vw audija, al dobro, valjda će biti nekad i to.
 
Vrh