ja prosao pre deset dana... ogranicenje je 80 sad.... predivan put.... ludilo.......[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708768#p708768:25vjcmyg je napisao(la):blagic » 15 Feb 2020 10:26 pm[/url]":25vjcmyg]Iako mozda nevezano za temu ali da je bar malo probudim.
Prodjoh pre neki dan obilaznicom oko Brckog. Odlicno odradjeno. Najbolje odradjena 1+1 deonica puta na nasim prostorima. Jedino mi nije jasna puna linija i ogranicenje 60 jer obilaznica jos nije dobila upotrebnu dozvolu iako je u upotrebi vec pola godine???
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751497#p751497:2y536k7t je napisao(la):Perkan » 25 Jun 2020, 15:45[/url]":2y536k7t]Da li nam treba nova tema "Autoput Kuzmin - Sremska Rača" ?
Inače, živo me zanima kako će da uklope autoput sa postojećim graničnim prelazom u Bosanskoj Rači, koji valjda treba da bude objedinjeni prelaz za obe države.
naime, kad se pređe budući most koji je deo autoputa i koji se sada stidljivo gradi, po projektu nastavka autoputa ka Bijeljini, trasa se nastavlja pravo. Međutim, granični prelaz je podosta levo od tog pravca. Ne verujem da će da ga ruše i grade novi.
Kako će se to uklopiti, predstavu nemam.
Ako sa mosta trasa bude skretala ka postojećem graničnom prelazu, autoput mora bukvalno da napravi lakat od 90 stepeni ulevo, da bi naveo saobraćaj na granični prelaz.... moguće je taj stepen malo smanjiti ako bi skretanje išlo odmah sa mosta lagano ka graničnom prelazu. Ali biće onako bezveze...
A posle graničnog prelaza, kad se uđe u Republiku Srpski, tek je interesantno....
kako će se tu saobraćaj usmeriti dalje, bog zna...
Otprilike na slici se vidi pozicija ključnih objekata:
Perkan":vqaau4dd je napisao(la):Celokupnu planiranu trasu autoputa od ovog mesta, pa dalje ka granici Brčko distrikta, gde bi valjda trebao da se uključi na novoizgrađenu obilaznicu oko Brčkog, možete da pogledate ovde:
https://gis.gradbijeljina.org/?center_m ... kaR0Xh8h10
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751505#p751505:2wjjioh4 je napisao(la):Perkan » Чет Јун 25, 2020 4:10 pm[/url]":2wjjioh4]Inače, na slici gore, crvenom isprekidanom linijom označene su parcele za eksproprijaciju.
Celokupnu planiranu trasu autoputa od ovog mesta, pa dalje ka granici Brčko distrikta, gde bi valjda trebao da se uključi na novoizgrađenu obilaznicu oko Brčkog, možete da pogledate ovde:
https://gis.gradbijeljina.org/?center_m ... kaR0Xh8h10
Interesantno pitanje je da li će na samom graničnom prelazu biti moguće izaći sa autoputa da bi se nastavilo do obližnjih naselja. Na tom potezu postoji dosta velikih naseljenih mesta čiji stanovnici će izgleda morati da se voze do Bijeljine, pa nazad magistralom do svojih sela... to mi ne izgleda optimalno...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751510#p751510:7itfo6xk je napisao(la):Dart » Чет Јун 25, 2020 4:29 pm[/url]":7itfo6xk]Perkan":7itfo6xk je napisao(la):Celokupnu planiranu trasu autoputa od ovog mesta, pa dalje ka granici Brčko distrikta, gde bi valjda trebao da se uključi na novoizgrađenu obilaznicu oko Brčkog, možete da pogledate ovde:
https://gis.gradbijeljina.org/?center_m ... kaR0Xh8h10
Sta označavaju paralelne plavo žute linije ?
Izvini Blagić, nije prikačio dozvolu. Evo ovde ponovo sa slikom parcela:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753553#p753553:daxd7nhm je napisao(la):blagic » Čet Jul 02, 2020 8:50 pm[/url]":daxd7nhm]Pozdrav za tebe ivchonny. Za sta je gradjevinska dozvola?
Izvini, ne mogu da nadjem tvoj post gde si stavio link za pretragu gradjevinskih dozvola.
Ne, nego izgleda da imaju nekoliko faza. Prva faza je izdata ranije (to je dozvola iz mog posta), a sada se izdaje nešto novo ili izmenjeno. Videćemo za koji dan kada objave. Za sada je samo pokrenut proces.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753744#p753744:1kgm6j56 je napisao(la):blagic » Pet Jul 03, 2020 2:52 pm[/url]":1kgm6j56]Video sam. Nije mi bas jasno. Tu su radovi vec uveliko poceli. Zar je moguce da su do sada radili bez gradjevinske dozvole?
Влада Републике Српске донијела је Одлуку о финансирању, пројектовању и изградњи дионице аутопута Вукосавље - Брчко.
Влада је сагласна да се финансирање, пројектовање и изградња дионице ауто-пута Вукосавље - Брчко реализује путем такмичарског дијалога у складу са одредбама Закона о јавним набавкама.
Укупна процијењена вриједност капиталне инвестиције из ове Одлуке је 600.000.000,00 КМ, а током такмичарског дијалога биће издефинисани сви аспекти финансирања, пројектовања и изградње овог капиталног пројекта.
Стратегијом развоја јавних путева у Републици Српској за период 2016-2025. године, којом се предвиђа дугорочни развој мреже јавних путева, прописано је да је пројекат који ће на територији Републике Српске допринијети побољшању међународног, регионалног и унутрашњег транспорта, између осталог, и пројекат изградње аутопута Вукосавље - Брчко - Бијељина - граница са Републиком Србијом. Акционим планом изградње аутопутева одређено је да ће се дионица аутопута Вукосавље - Брчко - Бијељина - граница са Републиком Србијом, у дужини од око 70 km, реализовати кроз изградњу двије дионице аутопута и то дионицу Вукосавље - Модрича - Брчко, у дужини од 33 km, и дионицу Брчко – Бијељина - граница са Републиком Србијом, у дужини од 37 km.
Сврха пројекта аутопута Вукосавље - Брчко је да омогући боље повезивање мреже аутопутева унутар Републике Српске, укључујући и повезивање са Републиком Србијом, затим развој локалних заједница, као и развој локалне и регионалне економије, чиме се постиже једнака важност Пројекта како на локалном нивоу, тако и на нивоу читаве Републике Српске.
POTVRĐENO IZ “AUTOPUTEVA RS” Iduće godine radovi na dionici Vukosavlje – Brčko
Autor: Srna 01.08.2020. 08:59
Direktor Javnog preduzeća “Autoputevi Republike Srpske” Dušan Topić izjavio je da bi naredne godine mogli da počnu radovi na izgradnji dionice auto-puta Vukosavlje-Brčko, duge 33 kilometra.
Topić je rekao da je u toku usvajanje plana parcelacije za tu dionicu auto-puta, nakon čega slijedi eksproprijacija.
On je podsjetio da je Vlada na posljednjoj sjednici usvojila važnu odluku o finansiranju, projektovanju i izgradnji dionice auto-puta Vukosavlje-Brčko, vrijedne 600 miliona KM.
– Dionica je duga 33 kilometra, odnosno do granice distrikta. Prvi korak je raspisivanje javnog poziva za finansiranje i izgradnju. To je poseban način javne nabavke. Ukupna cifra je 600 miliona KM. Potrebno je naglasiti da ovo nije samo cijena izgradnje, već i troškovi finansiranja – rekao je Topić za Glas Srpske.
Topić je objasnio da je sama izgradnja procijenjena na 480 miliona KM, dok su 120 miliona KM troškovi u koje se ubrajaju provizija, kamate i neke druge naknade.
Odlukom Vlade, tvrdi Topić, “Autoputevi” su dobili saglasnost za raspisivanje tendera, koje je pripremljen, ali se čeka da odluka postane pravosnažna, odnosno da bude objavljena u “Službenom glasniku”.
– Čim to bude, objavićemo tender i biće rok od nekih 30 dana za pretkvalifikaciju. Sam postupak se sastoji iz tri faze. Prva je pretkvalifikacija, druga je kompetitivni dijalog sa pretkvalifikovanim kompanijama, a treća dostavljanje konačnih ponuda. Očekujemo da ćemo do kraja godine doći do finalizacije, eventualno i do mogućnosti izbora i dodjele ugovora – istakao je Topić.
Topić je najavio da za iduću sedmicu, odnosno sjednicu Vlade pripremaju istu odluku za drugu dionicu koja ide od Brčkog preko Bijeljine do Rače.
– Prije toga imamo i dio koridora Pet ce, koji je preostao da bude izgrađen u dužini od 35 kilometara od Tovire do Vukosavlja, i o tome pregovaramo. To su tri aktivnosti koje bi do kraja godine trebalo da definišu finansiranje ka Srbiji. Praktično, idemo u susret aktivnostima koje je Srbija već počela prošle godine, a to je izgradnja auto-puta Kuzmin-Rača i mosta preko Save u Rači – rekao je Topić.