Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

Ок, мислим да ми је сад јасно Драгане да ви у ствари предлажете да се прави "паралелни" правац од Шапца до Бијељине преко Богатића, с тим што би тај имао крак ка С. Митровици како би се сва три града директно повезала преко Богатића. Исправите ме ако грешим. :)

Ја немам у принципу ништа против тога, али мислим да није оствариво градити 2+2 када ће се већ градити ША-ЛО, већ су довољне обилазнице око насеља са проширењем постојећих трака како би могло комотно да се вози 70-80 км/ч за путничке аутомобиле. Мислим да ПГДС није толики да би оправдао одржавање 2+2 магистрале.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683134#p683134:216k9od7 je napisao(la):
dragan » 26 Nov 2019 09:20 am[/url]":216k9od7] Može da se izgradi samo poluprofil magistrale 2+2, pa kad/ako zatreba. .
Sada kada je već odlučeno gde će da bude veza ŠA-BN, onda može i poluprofil.
O ovoj trasi bi mogli da nastavimo na odgovarajućoj temi RU-ŠA-LO na linku :
viewtopic.php?p=683205#p683205
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683234#p683234:2dsi05h6 je napisao(la):
dragan » Уто Нов 26, 2019 4:50 pm[/url]":2dsi05h6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683134#p683134:2dsi05h6 je napisao(la):
dragan » 26 Nov 2019 09:20 am[/url]":2dsi05h6] Može da se izgradi samo poluprofil magistrale 2+2, pa kad/ako zatreba. .
Sada kada je već odlučeno gde će da bude veza ŠA-BN, onda može i poluprofil.
O ovoj trasi bi mogli da nastavimo na odgovarajućoj temi RU-ŠA-LO na linku :
viewtopic.php?p=683205#p683205
Слажем се! :)
 
Iako mozda nevezano za temu ali da je bar malo probudim.
Prodjoh pre neki dan obilaznicom oko Brckog. Odlicno odradjeno. Najbolje odradjena 1+1 deonica puta na nasim prostorima. Jedino mi nije jasna puna linija i ogranicenje 60 jer obilaznica jos nije dobila upotrebnu dozvolu iako je u upotrebi vec pola godine???
 
Jesu li već objavili brzi put Bačka Palanka - Kuzmin?
 
Додик: Посљедице епидемије на економије ће бити драматичне
Срна
08.03.2020 21:45
20200308214556_308606.jpg

Додик: Посљедице епидемије на економије ће бити драматичне

БЕОГРАД - Српски члан Предсједништва БиХ Милорад Додик изјавио је да су заустављени сви пројекти који су се водили са кинеским компанијама, те оцијенио да ће посљедице због вируса корона бити драматичне на економије свих земаља.


Додик је истакао да је веома важна правовремена реакација када је ријеч о вирусу корона, што је у Српској учињено као и у Србији.

Он је истакао да власти сваке државе реагују на прави начин, јер су најгоре спекулације.

“О томе може да се прича као феноменолошкој појави, која је ујединила свијет”, рекао је Додик за Телевизију Пинк.

Он је напоменуо да су у Српској регисторвана три случаја обољелих.

Говорећи о ауто-путу према Србији као капиталном пројекту, Додик је оцијенио да је интерес Турске да учествује у финансирању изградње ауто-пут кроз БиХ да скине етикету да подржава само једну страну у БиХ већ све.

Додик је рекао да су када је ријеч о ауто-путу који ће спојити Републику Српску и БиХ са Србијом потписани међудржавни споразуми.

“То је кружни ток који смо предвидјели кроз договор са Турском, од Вишеграда до Источног Сарајева то је оно што иде кроз Републику Српску, онда иде кроз Сарајево до Тузле и даље колико траје Федерација, а остали дио је од Брчко дистрикта до границе са Србијом”, подсјетио је Додик, те напоменуо да се у Српској проводи процес пројектовања и припрема земљиште.

https://www.glassrpske.com/cir/novo...demije-na-ekonomije-ce-biti-dramaticne/308606
 
nikako da skonatam zasto se spusta ka Tuzli, 50km dalje ima 5c koridor koji ide za Sarajevo
nije BiH bogata da dupla autoputeve na svakih 50km, il znaju da se nikad nece graditi pa lupetaju
skoncentrisati se na 5c da se zavrsi mnogo ce im znaciti
 
Pa otprilike je o tome i riječ, spajanje Tuzle na Vc. Nije planirano direktno spajanje Tuzle i Sarajeva kao što novinari crtaju već spajanje Tuzle preko Zavidovića na Vc kod Žepča, faktički krak Vc koji je i prije rata planiran. Saobraćaj između Tuzle i Sarajeva prirodno postoji, ali je značajnija veza industrijskih basena tj. Tuzle i Zenice, koja sada ide zaobilazno preko Doboja. To i jeste danas najpoterećeniji željeznički koridor.

Brčko-Tuzla je opterećen pravac, pa to je pravac čuvene pruge Brčko-Banovići koja je prva rekonstruisana odmah poslije drugog rata kako bi se Srbija snabdijela ugljem. Opet tu je već opterećena pruga, luka u Brčkom ima to smisla.




https://jpdcfbh.ba/bs/aktivnosti/brojanje-saobracaja/22
 
Severo-istočni deo RS je dobro povezan sa Srbijom, a biće još bolje za par godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716113#p716113:12u473sk je napisao(la):
dragan » Uto Mar 10, 2020 2:59 pm[/url]":12u473sk]Severo-istočni deo RS je dobro povezan sa Srbijom, a biće još bolje za par godina.

Pa dobro je relativan pojam.

Bijeljina - Beograd, kroz Srem, jeste dobro, biće i najbolje moguće, ali čim hoćeš u Bačku, nije baš sjajno. Kroz Ilok ne možeš, preko Fruške gore teško za kamione, zimi jako ograničeno, tako da je Bačka Palanka, Novi Sad jako daleko.

Preko Drine u Mačvu, prvo imaš nejasan status Pavlovića mosta, koncesija, da li je produžena do kada i sl., pa onda kroz sela regionalnim putevima do Šabca.

I to je bolji dio, a sve dalje istočnije i južnije je pravi problem. Za Niš je jednostavnije krenuti okolo preko Beograda neko kraćim putem, ali recimo planirani autoput do Valjeva već otvara brojne mogućnosti.
 
Na mapi su tri strelice za tri pravca :
1. "Bijeljina - Kuzmin - E70" gde se radi novi autoput
2. "Bijeljina - Batrovci - S. Mitrovica - E70"
3. "Zvornik - Loznica" a radi se brzi put do Šapca i Rume

Ovo je veza RS sa Srbijom, a druga je stvar kako dalje i na koju stranu.
Koncesija za Pavlovića most je na 30god (2023?).U čemu je problem?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716136#p716136:2t939140 je napisao(la):
dragan » Uto Mar 10, 2020 4:12 pm[/url]":2t939140]
Ovo je veza RS sa Srbijom, a druga je stvar kako dalje i na koju stranu.

Danas slabo ko prelazi rijeku samo da poljubi svetu zemlju, ne kažem da se nije i zbog toga prelazilo, ali više se traži neki drugi smisao.
Svakako svi prelasci su destimulisani taksom preko Pavlovića mosta. Semberija i Mačva bi bile mnogo bliže da se omogući besplatan prelazak.
Za rok koncesije ti licitiraš 2023, ja sam pronašao 2026. a ko zna šta zaista piše u njoj. Nešto što je povezivalo i razvijalo, sada sputava, tako
da ima razloga i da je država otkupi.
 
Ne znam tačno kada ističe koncesija, ali kad istekne most pripada Srbiji i onda neće biti mostarine.

Inače, ja sam pisao o VEZI izmedju RS i Srbije, a ne o putnoj mreži u Srbiji i negde dalje.
Znači, ta veza je već sada dobra u tom delu RS, a biće još bolja izgradnjom planiranog.
 
Putevi u Mačvi, osim magistrale Šabac - Loznica i dalje ka Zvorniku, su odavno zreli za rekonstrukciju. Ruta Sremska Mitrovica - Bogatić je relativno ok, ali Bogatić-Zminjak već ima ozbiljne rupe. Badovinci - Bogatić je relativno ok, ali zato Badovinci-Prnjavor, sa sve raštimovanim pružnim prelazom (bar poslednji put kada sam išao) jako loše. Badovinci - Glogovac - Banovo Polje - Ravnje - Zasavica - Mačvanska Mitrovica, blago rečeno katastrofa iako bi put mogao biti dobra alternativa. Da ne pričam o pejzažima.

Po barnijevoj mapi, osim kod Zvornika, opterećenost je dosta mala. Mada mi je prosto nerealno da je na graničnom prelazu Šepak-Trbušnica tek oko 3000 vozila dnevno. Taj prelaz je dosta opterećen.
 
Ауто-пут Сарајево-Београд - пројекат од регионалног значаја
Srna
10.03.2020 17:49

20200310175406_308856.jpg

Ауто-пут Сарајево-Београд - пројекат од регионалног значаја

САРАЈЕВО- Предсједник СДА Бакир Изетбеговић и амбасадор Турске у БиХ Халдун Коч током сусрета у Сарајеву истакли су важност подршке Турске у изградњи ауто-пута Сарајево-Београд, који представља пројекат од регионалног значаја.


Коч је током састанка оцијенио да је за наставак започетих пројеката неопходно да се отклоне актуелне блокаде како би БиХ могла активно и убрзано да дјелује и доноси одлуке.

Изетбеговић је, такође, нагласио да је неопходно окончати блокаде, те се умјесто тога посветити убрзаној имплементацији препорука из Мишљења Европске комисије и реформама које су у њему садржане, саопштено је из СДА.

На састанку у сједишту СДА, Изетбеговић и Коч су истакли да двије земље гаје изузетно пријатељске односе који имају перспективу даљег јачања кроз интензивирање економске сарадње.
https://www.glassrpske.com/cir/novo...eograd-projekat-od-regionalnog-znacaja/308856
 
Opet jedan članak gde nema ništa novo u vezi ove teme, jer se odnosi na vezu SA-BG.
( viewtopic.php?p=716315#p716315)

Ta veza će biti poboljšana izgradnjom autoputeva "Kuzmin - Bijeljina - Brčko" i dalje do BL.
Ovaj deo AP "Banja Luka - Beograd" može da se koristi i za pravac prema Sarajevu i Tuzli.
.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714697#p714697:3o81m7uy je napisao(la):
RSK » 06 Mar 2020 08:50 am[/url]":3o81m7uy]Završeno je 75 km od Banja luke do Johovca (Doboj), a još toliko treba do Brčkog.
 

https://gis.gradbijeljina.org/?cent...LvMU2uT7cFqgdGjcg50rbqRIpxR5sw2rCf6kaR0Xh8h10

Бијељина објавила коначну трасу са приказом парцела за експропријацију
ГС 12.03.2020 15:15

Бијељина објавила коначну трасу са приказом парцела за експропријацију
У секцију „Географски информациони систем“ на званичној интернет-страници Града Бијељина постављена је коначна траса дионице ауто-пута и гасовода преко територије Града Бијељина (од Раче до границе са Брчко Дистриктом).
На карти је прецизно представљена граница обухвата плана са детаљним приказом парцела које ће бити обухваћене експропријацијом.

https://www.glassrpske.com/cir/drus...sa-prikazom-parcela-za-eksproprijaciju/309098
 
Nije mi jasno za granični prelaz, ne koristi se ovaj veliki, nego se gradi novi

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Zna li neko, odvijaju li se ikakvi radovi na deonici Kuzmin - Sremska Raca.
 
Да ли има неких информација о радовима на деоници Кузмин-Сремска Рача и да ли се упоште ради нешто?
 
Vrh