Šta je novo?

Žute trake

Prilikom ukidanja žute trake poskidali su znake za prestrojavanje duž cele ulice da ne bi ljudi mislili da je desna traka i dalje žuta,a još uvek nisu postavili nove.U smeru ka Opštini još uvek nisu ofarbali strelice kod raskrsnica belom bojom.Brzina i efikasnost na Vesićevom nivou.
 
Pa ne može baš sve da se stigne pre izbora, moraju se znati prioriteti. :)
 
Sve žute trake za buseve i trole u gradu bi trebale imati metalnu ogradu koja bi ih fizički delila od traka za ostatak saobraćaja. Takve ograde već imaju neke tramvajske baštice.

Jedino na taj način se bahati vozači automobila mogu naterati da poštuju žute trake i da ne stvaraju još veće gužve nego što je neophodno. Tada bi se i busevi kretali brže, a i više ljudi bi umesto svojih kola koristilo gradski prevoz. To bi bila već neka vrsta mini "bus rapid transit" sistema.
 
Целом дужином су укинули жуту траку.
Neka su, samo se pravila neviđena gužva, jer niko od vozača nije kapirao da žuta trka u toj ulici ne važi ceo dan.
Mada, ja sam znao, pa sam brže prolazio, ako nije termin za žutu traku.
 
Idu jesen i zima i automatski kolaps u gradu sa kišama, grad bi morao da se pripremi na to i da uvede nove žute trake tamo gde je moguće a nema ih. To je najjeftinije unapređenje javnog saobraćaja koji je u potpunom raspadu.

- Vojislava Ilića do okretnice 29, uključujući Plavi Most koji je par puta dnevno zakrčen i preko koga kola hitne pomoći ne mogu da pređu po 5 minuta jer sve stoji.
- Bulevar od Skupštine do Vuka
- Ustanička cela
- Pančevački Most
- Nemanjina
 
Pre toga mi mogli da srede iste da vožnja njima ne bude kao na planinskom putu. Evo na šta liči Brankov most

brankov most 4.jpg
brankov most 3.jpg
brankov most 2.jpg
brankov most 1.jpg
 
Uvođenje novih žutih traka treba da bude prioritet grada pre jeseni. Tamo gde ima žutih traka javni prevoz se još i kreće, tamo gde ih nema prepuna vozila koja još i prokišnjavaju čekaju po par semafora da prođu raskrsnicu. To mora biti apsolutni prioritet inače tek sledi kolaps sa vozilima koja su još jednu godinu starija od prošle godine bez ijednog novog vozila.
 
Krajnja desna traka od dve, na ovom proširenju na autoputu između dve petlje između Španskih boraca i Antifašističke borbe, morala bi da bude žuta traka, siguran sam da bi autobusi iz pravca Bežanije ka gradu ovde prodisali.
Untitled.jpg
 
То је неодрживо, одатле се уливају возила са кружних токова изнад, укрштајући се са овима који напуштају аутопут.

Једина ефикасна кружна трака на аутопуту може бити по средини. Како је она немогућа, по средини треба поставити метро на стубовима који "прескаче" петље (грађевински изводљиво, постоји у фамозном Дубаију). Али то - једног дана.
 
Све мањој атрактивности овог типа возила у Немачкој допринело је и смањење државних субвенција за њихову куповину, које би од следеће године требало да се преполове на 4.500 евра, док се укида садашња помоћ од 6.750 евра за хибридна возила.

Један од предлога који би подстакао куповину електричних аутомобила јесте повећање пореза за возила на бензин, али и се електричним дозволи да у саобраћају користе траку за аутобусе, као и да могу да паркирају на одређеним паркинг местима на којима остали аутомобили не могу.


Znači ne bih im nikad dao žutu traku. 😄
 
I šta ako hipotetički svi pređu na električna vozila ili pak poveći broj korisnika kola? Kako je onda gradski prevoz u prednosti?
Pa nije, ovo je samo jos jedna nemacka glupost i pokusaj da se zarade pare, a da zvuci "zeleno". Videli ljudi kad je pojeftinila karta da im je bolje nego da idu kolima, pa se gazde uplasile da im ne padne prodaja igracaka.
 
Svet zadnjih nekoliko meseci do godinu dana (otkako se stišala frka sa Koronom i promenili prioritet) prisustvuje izranjanju sledećeg moćnog lobija kao naslednika naftaša - elektro lobi. Već se mogu primetiti njegova delovanja i pritisci svuda, toliko da je čak i u Srbiji počelo da bude upadljivo. Ima sad narednih 20 godina da nas ubeđuju da su rešenja za svaku potrebu i svaki problem - električna vozila i ''obnovljivi izvori energije'' . Na uši ima da nam izlaze priče o električnom čudu, pogotovu o električnim vozilima.

Nadam se samo da će ih osnovni zakoni fizike spustiti na zemlju pre nego narodne mase, pošto su uspeli da zavedu mnogo ljudi, iako ne većinu, ali dovoljnu kritičnu masu koja će fanatično i sektaški da širi i nameće te blesave ideje širom planete. Plus, kao i svaka oktopod-industrija, imaju svoje lobije i ''zvezde'' među političarima i ta mašinerija neće stati sama od sebe, dokle god ima naivčina iz kojih mogu da se izmuzu pare.

Da napomenem da ovo ne znači da su sva električna vozila loša. Već samo da nisu ni blizu čuda i blagoslova kako ih lobisti, korisni id***, mediji i propagandisti predstavljaju. I da će rešiti naše aktuelne probleme taman... paaaa, taman koliko je Hyperloop rešio problem saobraćaja u Las Vegasu. :D
 
Možda se vodila diskusija o ovome na forumu, ali odakle taksistima pravo da voze žutom trakom? Kojom logikom su oni bitniji od drugih vozača? Razumem da je jak lobi u pitanju, pa su izdejstvovali za to, ali ne mogu ni jedan dobar razlog da nađem, a za protiv ima na pretek.

I je l' je neko obratio pažnju kako već duže vreme, kad je gužva na Brankovom mostu, policajac stane na početku i usmerava vozače da koriste žutu traku? Evo nemam komentara...
 
Их, па откад у Немањиној усмеравају на шине... Пубови су одувек без икаквог осећаја за јавни превоз. Сад, на Бранковом, ако пуштају аутомобиле у жуту у смеру ка граду, то је катастрофа, док у супротном смеру и није штета, јер жута трака не утиче на проточност уопште, што се и показало у пракси током обнове Газеле, кад је није било - могуће је да мост без ње чак и боље функционише, укључујући аутобусе, и да је треба укинути.
 
Možda se vodila diskusija o ovome na forumu, ali odakle taksistima pravo da voze žutom trakom? Kojom logikom su oni bitniji od drugih vozača? Razumem da je jak lobi u pitanju, pa su izdejstvovali za to, ali ne mogu ni jedan dobar razlog da nađem, a za protiv ima na pretek.

I je l' je neko obratio pažnju kako već duže vreme, kad je gužva na Brankovom mostu, policajac stane na početku i usmerava vozače da koriste žutu traku? Evo nemam komentara...
Па тако је свуда у свету. Таксисти су део ЈГП-а.
 
U špicu,jednostavno moraju da blokiraju direktna uključenja na most.Iz pravca NBG,ukljucenje samo preko jedne od petlji kod arene,iz pravca Niša,uključenje samo kod hitne pomoći,umesto kod mostara.
Iz razloga, da vozači na vreme udju u svoju traku.To je trebalo odavno da se uradi,protočnost bi bila drastično povećana.
 
Naprotiv.Kada svako udje u svoju traku na vreme,bže se prolazi.
Diretkna uključenja u špicu,prave kolaps,jer kada se vozači uključuju,a ne idu isključenje ka sajmu na primer,oni seku sve trake da se prestoje u krajnju levu traku.To sečenje,pravi kolaps.
To se može videti ,kada se prelazi most ka Nišu,posle pola mosta,nema gužve,dok ne stigneš u gužvu druge prirode kod Bip-a.
Ovako bi oni ,več kod Arene,ili još bolje kod Geneksa, zauzeli traku pre mosta,ostavivši tu buduču žutu traku slobodnom.
 
Poslednja izmena:
Vrh