Šta je novo?

Žute trake

Mislim da bi zutom trakom trebalo dozvoliti da se krecu elektricna vozila i tako da se stimulise taj vid prevoza i naravno povecati cene goriva.
 
Žuta traka je za masovni/javni vid prevoza ne individualni.
 
Da, ali opet spada u javni vid prevoza.
 
To je samo formalno, na papiru.

U praksi, kad malo bolje razmisliš, plaćanjem taksija pojedinac sa više novca kupuje "ulaznicu" za korišćenje žute trake kao individualni putnik.
Šta kad se zahtev za ovom uslugom poveća i taxi zakrče žutu traku? Onda će vozači buseva početi istu da izbegavaju. Time će žuta traka postati ekspres traka za one sa "skupljim ulaznicama"...
 
tacno tako, slazem se potpuno, taxi treba izbaciti iz zute trake, jer je to individualno

plus pola taksista treba izbaciti iz saobracaja uopste jer voze ko manijaci, al to nije tema
 
Skoro sam sa taksistom u NS pričao na tu temu, stao mi je previše blizu rasksnice i čekao je da ga neko pusti da uđe u traku levo od kranje desne, iako je skroz desna bila žuta. Na moje pitanje, zar ne sme da prođe žutom pravo, ispričao mi je da je skoro platio kaznu za to, na sličnom mestu. U NS su neke žute trake znakovima definisane samo kao trake za autobuse, a na nekima stoji da su trake za saobraćaj javnog i taxi prevoza. Tako da, verovatni da moraju da znaju napamet ili da su sposobni da čitaju sitna slova na znakovima u toku vožnje.
Do tada sam mislio da je to univerzalno pravilo, definisano gradskom odlukom o saobraćaju.
 
dada, bas se secam sa casova teorijske, postoje trake samo za bus i za taxi i bus
 
Inače u NS čak nisu ni žute trake, nego su horizontalno obeležene potpuno isto kao i regularne BELE. Samo postoji saobraćajni znak koji "govori" da je u pitanju traka za BUS ili BUS/TAXI. Naravno kamere su tu da ovekoveče istorijske posete vozača iz drugih gradova koji takvu praksu smatraju nečovešnom.
 
Ne, žute su, i na vertikalnoj i na (veoma izbledeloj) horizontalnoj signalizaciji. Jedino što mislim da nigde nisu žute duž cele saobraćajnice, već 50ak metara pred raskrsnicu.

edit: da se ispravim, futoška ulica ima žutu traku celom dužinom
 


PS: Mel, izgleda da dugujem izvinjenje, jer ovo nije žuta traka (u smislu zabrane saobraćaja ostalim vozilima). već samo iscrtane žute strelice sa prestrojavanje i obavezan smer autobusa. Sada vidim Futošku ulicu koja ima klasičnu žutu traku (i horizontalno i vertikalno obeleženu).
 
Plus za foto memoriju. Na to sam i mislio kad sam rekao da su žute pred raskrsnicu, bio sam ubeđen da su i oivičene trakom. Duž nekih ulica znam i da jesu.
 
Postoji nekoliko vrsta žutih traka u Londonu, one gde smeju motori i one bez. Meni kao biciklisti (2.5h sata dnevno biciklom do posla i nazad) se čini da ima više ovih drugih (bez motora),ali možda je to do ulica kojima vozim. Taksi poput Ubera nisu dozvoljeni nigde, samo londonski crni taksi jeste.

A u Srbiji možda videti i preuzeti i ovaj model https://en.m.wikipedia.org/wiki/High-oc ... hicle_lane ?

Pogledajte prilog 1
 
Мислим да су друштва моторциклиста и предлагала да им се омогући вожња жутом траком.
 
Motoristi i ostale trake koriste po principu slaloma i veleslaloma, ne treba to njima.

A zelenasko-reketasku razbojnicku bandu, zvanu taxi, treba izbaciti iz zute trake pre svega zato sto grad nije u stanju (ili ne zeli) da kontrolise njihov cenovnik, pa samim tim moze da se tretira kao odmetnuti vid javnog prevoza koji vise brine o licnom interesu nego sto je u javnoj sluzbi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564880#p564880:3mo5i5eo je napisao(la):
vradovic » Uto Sep 04, 2018 5:45 pm[/url]":3mo5i5eo]Mislim da bi zutom trakom trebalo dozvoliti da se krecu elektricna vozila i tako da se stimulise taj vid prevoza i naravno povecati cene goriva.
1791367608.gif
Opet! Crni vradovicu, gde će ti duša? :lol:
 
Hoće čovek na silu da napravi pešake od vozača, od kojih većina govori kako su samo vozači, ali ne i pešaci. :mrgreen: :lool:
 
ma ne najbolje da pustamo da zagadjuju kako stignu. Trebalo bi prvo dozvoliti elektricnim vozilima zutru traku i napraviti plan da od 2020te ne mogu da se registruju vozila na gorivo i da zavrsimo sa time.
 
Sad će 2019. ti zaista misliš da je moguće napraviti takav rez?
Prave zemlje koje se zapravo bave svojim saobraćajem i ekologijom teško da će u skorije vreme doći do toga iako napreduju.
 
Замислите само трошак државе да се сви аутомобили државне управе, полиције и сл. мењају до 2020, поготову након набавке 710 нових Шкода за полицију?
 
Mislim da je policija kupila 1400 i kusur vozila
 
Ok onda od 2023. godine. Svakako se nadam sto pre!

Tj mislim da bi trebalo da se uradi ovako. Za sada pustati sva elektricna vozila da mogu da se voze zutom trakom. Zatim 2020 godine tamo gde ima tri trake (nbg) uvesti dve trake da su zute a svi koji imaju vozila na gorivo da se guzvaju u jednoj traci. Posle toga podici registraciju za vozila na gorivo znacajno. Povecati akcize, podici cenu parkinga po gradu (10 puta) a za elektricna vozila da bude besplatno. U svim garazama da onaj prvi nivo kod ulaza bude samo za elektricna vozila. Ukinuti registraciju za elektricna vozila ili barem da bude umanjena.

Zuta traka je idealan nacin da pocnu da se stimulisu elektricna vozila.
 
Vrh