Šta je novo?

Žute trake

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750989#p750989:3e1htax3 je napisao(la):
Дошљак » Wed Jun 24, 2020 1:38 am[/url]":3e1htax3]Сматраш ли и тролејбусе електричним возилима?
Za razliku od elektro buseva nemaju baterije, tako da u su daleko više "ekološki".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750997#p750997:14c2dcy3 je napisao(la):
vradovic » 24 Jun 2020 03:15 am[/url]":14c2dcy3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750989#p750989:14c2dcy3 je napisao(la):
Дошљак » 24 Jun 2020 01:38 am[/url]":14c2dcy3]Ми једва имамо и ове три траке, брзу за претицање, спору и зауставну, немамо места за траку за електрична возила. Нити их има толико у земљи да би им се правили уступци. А олакшице би могле да буду финансијске природе, свакако треба подстицати еколошке видове превоза. Ако се не варам, влада је добила пре доста година електричне аутомобиле од Јапана, а за сада највише електричних возила имају ГСП (електробуси и они мањи тзв. Врапци), па комунална предузећа (чистоћа, зеленило, БГ пут и БГ тврђава). Сматраш ли и тролејбусе електричним возилима?

Trolebuse bit rebalo izbaciti iz upotrebe. Sa onim kablovima i zicama poruznjavaju grad! Trebalo bi uzimati elektricne buseve i eventualno neke turisticke fancy tramvaje a ne za masovnu upotrebu.

Vec postoje stimulacije 5000e za el vozila. Ipak zuta traka je presudna.

Po meni ceo siri centar grada ofarbati SVE trake u zuto i dozvoliti elektricnim vozilima, gradski prevoz (samo elektricni) i sluzbena vozila (samo elektricna). Svi ostali da ne mogu da udju ni taksisti sa krs vozilima ako imaju elektricna onda da. Na taj nacin bi definitivno stimulisali ljude da prelaze na elektricna vozila. Na primer zamisli da od Slavije ka Terazijama budu sve trake obojene u zuto.

Naravno svuda dodati i sire trake za bicikle i gotovo sve bi se resilo.
Ne znam da li su ti javili ali i tramvaji imaju slične žice koje kako kažeš "poružnjavaju grad". To što povezuješ trolejbuse sa socijalizmom je tvoja posebna fikascija. San Francisco koji je po brdovisti sličan Beogradu osim što je kod nas gore dole dok je tamo uglavnom u jednom pravcu. Grad San Francisco je kupio 278 trolejbusa New Flyer Xcelsior od 2015. godine na ovamo, znam budale. Nemaju ni jedan autobus na baterije samo trole, glupi stanovnici Kalifornije, najbogatije savezne države u SAD, vidi imaju i natpis Clean Air Vehicle na strani trole. Komunjare. :bash:

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Flyer_Xcelsior

1195px-Muni_route_6_trolleybus_at_Market_and_5th_Street%2C_September_2018.JPG
 
Imaju i nosač bicikla. Jel ovo Amerika ili Sovjetski savez!???
 
У СССР није било носача бицикла :D
 
Pa ako postoji San Francisko i u SSSR - u... Možda može Vučko da nam razjasni šta je član Vučko hteo da kaže. :)
 
Trolejbusi se na zapadu povezuju sa komunizmom i SSSR-om, otud i to ukidanje istih. Takođe ni vraćanje trolejbusa na ulice San Franciska nije prošlo bez kritika opozicionara od kojih su neki vraćanje trolejbusa na ulice SF-a nazvali pretvaranjem Kalifornije u Sovjetski savez :)
 
Ово је предлог аутобуског надвожњака, где би било дозвољено и хитној помоћи и можда таксистима. Преко новог надвожњака прелазило би 36 аутобуса на сат, и у здравим временима, без Корона психозе око 3500 путника на сат са линија 17, 18, 46 и 55. Чак, било би јако добро за линије 30 и 31 у правцу Душановца, зато што би се тада заустављале код Франша, а не у катакомбама петље. Уз то, обишле би два семафора на петљи.

Многи мисле да би ово био добар додатак петљи за кола, али би се тада загушио тај нови надвожњак и ефекат би био никакав.
Autokomanda.jpg
 
Ако добро пратим стрелице, са аутопута (смер ка Нишу) преко целе ширине до Устаничке и делу петље који води ка Тужном булевару и Булевару ослобођења.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835695#p835695:osygzddu je napisao(la):
vucko » 28 Mar 2021 12:41 am[/url]":osygzddu]Trolejbusi se na zapadu povezuju sa komunizmom i SSSR-om, otud i to ukidanje istih. Takođe ni vraćanje trolejbusa na ulice San Franciska nije prošlo bez kritika opozicionara od kojih su neki vraćanje trolejbusa na ulice SF-a nazvali pretvaranjem Kalifornije u Sovjetski savez :)
Ne znam zašto se trolejbusi vezuju za bivši Sovjetski Savez i istočni blok, kad je tamo trolejbus ekspanziju doživeo posle II sv. rata. Pa Italija je bila jedna od najtrolejbuskijih zemalja na svetu, pa i sada imaju dosta linija. Zatim Velika Britanija je između dva svetskarata imala više trolejbuske mreže od ostatka sveta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835695#p835695:2zwga5r1 je napisao(la):
vucko » Ned Mar 28, 2021 1:41 am[/url]":2zwga5r1]Trolejbusi se na zapadu povezuju sa komunizmom i SSSR-om, otud i to ukidanje istih. Takođe ni vraćanje trolejbusa na ulice San Franciska nije prošlo bez kritika opozicionara od kojih su neki vraćanje trolejbusa na ulice SF-a nazvali pretvaranjem Kalifornije u Sovjetski savez :)
Neki link za ovakve nebulozne tvrdnje ?
Preko 60 gradova u USA imalo trolejbuski sistem da bi se posle WWII i jeftine nafte ukidali. Neki gradovi su zadržali neki lagano vraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841835#p841835:s9md0ic0 je napisao(la):
solecar » 14 Apr 2021 08:13 pm[/url]":s9md0ic0]Odakle bi išle te nadvožnjačke trake?
Рампа би почињала код укључења са Аутокоманде ка Нишу, и довољно је 120 метара да се попне преко аутопута. Прешао би преко свих рампи и право на Устаничку, где би делили колски прилаз са ватрогасцима. Једна додатна рампа би се везала са излазом из смера Ниша, а друга спустила за смер ка Новом Београду.

Сада размишљам да би такав надвожњак требао имати и пешачко-бициклистички додатак.
 
Тачно, пешачко-бициклисичка веза између Устаничке и Трга ослобођења баш фали.
 
Da li se po našim zakonima žutom trakom mogu kretati jedino gradski autobusi i taksiji, ili je dozvoljeno i drugim vozilima da je koriste? Ako je žuta traka rezervisana samo za javni prevoz, onda bi je trebalo uvesti u svim ulicama koje su dovoljno široke za to, dakle svi novobeogradski bulevari, Bulevar Kralja Aleksandra,Despota Stefana,Vojvode Mišića,Kneza Miloša,Trgovačka,Bulevar Oslobođenja.

Zajedno sa uvođenjem tramvajskih baštica gde god je moguće, žuta traka za autobuse i trolejbuse bi mogla biti jedna od sekundarnih mera za ublažavanje saobraćajnog kolapsa, dok jednog lepog dana ne dočekamo metro.
 
Kneza Miloša je katastrofa i bez žute trake. Bulevar Oslobođenja bolje funkcioniše nakon proširenja. U Bulevaru despota Stefana već postoje žute trake.
 
Проблем са жутим тракама је што се прекидају у раскрсницама и пре њих због трака за престројавање.
 
Problem sa žutim trakama je i to što nisu svuda pokrivene kamerama, pa recimo imamo one koji to znaju i onda do pola Brankovog mosta idu žutom trakom.
 
Eво нпр. имамо жуте траке у Светогорској до Таковске, и ту супер функционишу, али кад аутобуси и тролејбуси дођу до Таковске, ту се на раксрсници праве велике гужве, често остају возила заглављена ту и по 20 минута.
 
Kada se zavrsi SMT do Ade Huje treba uvesti zutu traku i u Takovskoj.

Autobusi se na toj raskrsnici zaglave jer je ocajan rezim semafora uzbrdo. Ljudi misle da su pametni i da ce brze da stignu ako blokiraju rakrsnicu i naprave kolaps. Problem prave i ljudi koji iz pravca pijace skrecu levo u takovsku iako je to vec duze zabranjeno. Po saobracajac na svaku raskrsnicu u takovskoj u spicu bi imao veliki pozitivan uticaj na ceo grad ali njih mrzi da se prosetaju i urade nesto korisno.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Saobraćajna policija bi morala više da povede računa o kontroli poštovanja žutih traka i da kažnjava bahate vozače, a ne samo da guli kožu sa leđa siromašnim građanima koji pređu prelaz od 5 metara na crveno. Skoro sam gledao kako jedan manijak za volanom vozi nasred denivelisane tramvajske pruge u Nemanjinoj,i to po mojoj proceni nekih 80 km/h, daleko iznad maksimalne dozvoljene brzine u centru grada. Ta pruga je prilično izdignuta iznad tla i odvojena je ivičnjacima od leve i desne trake, ali se ovaj popeo na nju i jurio sredinom ko da je oslobodio Beograd, sreća što mu nijedan tramvaj nije dolazio u susret, inače bi neko sigurno nastradao.
Ako takve ludake niko ne kažnjava,i to u krugu dvojke gde su kamere na svakom ćošku, kako li onda tek divljaju po žutoj traci koja čak nije fizički odvojena od ostatka kolovoza? Da bi se saobraćaj u gradu iole doveo u red, država mora da privede poznaniju prava i vozače besnih automobila,a ne samo uboge pešake.
 
Traka prema bulevaru u Ruzveltovoj kod Vuka mora biti zuta. Tramvaji gube previse ciklusa semafora jer se neki vozaci zabodu u desnu traku i blokiraju ih.

Velika steta za ukidanje.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Vrh