Šta je novo?

Žičara: Novi Beograd - Ada Ciganlija - Košutnjak

Znamo ko nije..
rupe-zicare-680x430.jpg


BEOGRAD, 19. april 2016, (Njuz) – Gradski menadžer Goran Vesić najavio je da će Beograd do kraja godine izgraditi nekoliko hiljada malih žičara preko svih rupa na gradskim ulicama.

Vesić je najavio da će ovaj projekat, u saradnji sa republičkom vladom, biti gotov do kraja godine i da će malim žičarama Beograd jednom za svagda rešiti problem udarnih rupa.

– Naši tehničari u rashodovanom jugiću već špartaju gradskim ulicama i gde god naiđu na rupu, oni tu stave mali bilbord na čačkalicama kako bi obeležili gradilište. Ove gondolice će nežno prevoziti automobile preko rupa, tako što će automatski obuhvatati točak na čijem putu se nađe rupa. Prve žičare biće izgrađene u ulicama oko Kalemegdana, a u planu je i podizanje malih gondola na rupama novog mosta koji planiramo da izgradimo od Beton hale do šetališta na tvrđavi, a koje će se verovatno pojaviti već nakon prve kiše – otkrio je Goran Vesić i dodao kako će žičarice sigurno privući veliki broj stranih turista koji će, gde god da se okrenu, moći da vide ove atrakcijice po kojima će Beograd postati jedinstven grad na svetu.

Gradski menadžer je najavio da će zajedno sa gradonačelnikom Sinišom Malim u narednim danima otvoriti nekoliko gradilišta malih žičara širom Beograda.

– Mali i ja ćemo na najpoznatijim beogradskim rupama položiti kamene temeljčiće lopaticama i obeležiti početak gradnje žičarica – otkrio je gradski menadžer Goran Vesić.

NJUZ
 
Жичаром ће спојити Ушће и Калемегдан?
Ј. НОВАКОВИЋ | 18. април 2016. 15:36 | Коментара: 6

Горан Весић најавио још један атрактиван пројекат у сарадњи са републичком владом: Пре гондоле, биће урађен мост од Бетон хале до шеталишта на тврђави. Циљ је да се повећа број туриста у Београду

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... Kalemegdan

:lool:
 
Taman da se novom žičarom nadoknadi dve i po godine zatvorena pešačka staza na Brankovom mostu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382232#p382232:t1pe6v7v je napisao(la):
relja » 20 Apr 2016 05:20 am[/url]":t1pe6v7v]Taman da se novom žičarom nadoknadi dve i po godine zatvorena pešačka staza na Brankovom mostu.

:lool: :lool: :lool:


...

:cry:
 
Zato Crnogorci grade najvecu na svetu a tu je i Zlatibor uveliko radi

Crna Gora je raspisala međunarodni tender za izgradnju žičare od Kotora preko Lovćena do Cetinja, koja bi s 14,7 kilometara bila najduža na svetu, prenosi portal CDM.

Gradonačelnik Cetinja Aleksandar Bogdanović rekao je da se ponude za predkvalifikaciju dostavljaju do 5. oktobra.

zicara.jpg


„Nakon izbora koncesionara i izdavanja građevinske dozvole, gradnja žičare će, u zavisnosti od vremenskih uslova, trajati od 10 do 12 meseci“, rekao je Bogdanović.

Ova žižara biće duga 14,7 kilometara, što je čini najdužom na svetu. Vožnja od Kotora do Cetinja trajaće 43 minuta. O žičari Kotor - Lovćen - Cetinje govori se već duže vreme.

„Uverili smo se da postoji interes potencijalnih investitora, a posebno nas je ohrabrilo što su među njima kompanije koje su prepoznate kao najpouzdanije u oblasti gradnje žičara. Iz tog razloga, nadam se da će ovaj tender biti uspešno završen, čime bi valorizirali znatan deo potencijala, a pre svega napravili izuzetnu, a za region jedinstvenu turističku vezu nacionalnog parka Lovćen s primorjem“, rekao je Bogdanović.

http://www.rts.rs/page/magazine/sr/stor ... svetu.html

Izgradnja gondole na Zlatiboru počeće ove godine, a građevinska dozvola trebalo bi da bude spremna do kraja avgusta, izjavila je danas direktorka javnog preduzeća "Gold gondola Zlatibor" Bojana Božanić.

542a4bd5d69b1d202c5fbd1731fc8199.jpeg

Prvi putnici bi trebalo da se voze gondolom početkom leta 2017. godine - izjavila je Božanić dodavši da će to biti najduža gondola takve vrste u svetu.

Gondola će imati kapacitet 600 putnika na sat koji će se voziti u 55 kabina za po 10 putnika na trasi dugoj devet kilometara. Imaće 36 stubova i tri stanice. Kretaće iz turističkog centra Zlatibora do vrha Tornik, preko međustanice u neposrednoj blizini Ribničkog jezera.

Javno preduzeće "Gold gondola Zlatibor" osnovano je prošle godine, odlukom SO Čajetina.

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/bozani ... ta/3y0pe9f
 
Beograd na gondoli


Metro sistem nemamo ,
al' ga godinama sanjamo ,
tramvajem u XXI vek ,
trebao je biti lek.

I to godinama sanjamo ,
da nešto više imamo ,
od pruge u Savskim blokovima ,
makar kao u slavnim danima.

Tramvajem smo u Zemun išli ,
do Čukaričke padine došli ,
centar grada njima okupirali ,
da bi sve to jednog dana počupali.

Do Zemuna smo i trole koristili ,
da bi smo ih autobusima zemenili ,
jer je tada benzin jeftiniji bio ,
samo kao privremeno rešenje.

Privremeno i dan danas traje ,
a niko se zbog toga ne kaje ,
jer odavno je sve po starom ,
osim do Zemuna sa trolom.

S vremena na vreme ,
pojavljuju se nove teoreme ,
kako je stari metro plan prevaziđen ,
a bolji i lepši biće izgrađen.

Metro trasa je bilo bezbroj ,
svako je imao plan svoj ,
da bi sve to niz reku otišlo ,
jer se u gondoli rešenje pronašlo.

Beograd na gondoli ,
nema ko neće da voli ,
umesto autobusa i tramvaja ,
za vozila se dodatni prostor dobija.

Od prohodnijih ulica ,
do više parking mesta ,
eto rešenja koje gondola donosi ,
da imamo sa čime da se ponosimo.

Nema veze što ona zimi ne radi ,
ni kad vetar danima duva ,
važno da se izgradi ,
ulica da se za automobile sačuva.

Za svega 700 miliona ,
u gradu ima da bude milina.
 
Бићемо Ла Паз.
Узгред лепо је ово решење за неке делове града али метро треба да буде жила а све остало алтернатива. :)
 
Južni deo grada , određeni delovi , plus veza istih sa NBG. To ima smisla , sve osatalo je čisto proseravanje , da se figurativno izrazim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498022#p498022:exoimtqa je napisao(la):
solecar » Пон Дец 04, 2017 11:31 am[/url]":exoimtqa]Južni deo grada , određeni delovi , plus veza istih sa NBG. To ima smisla , sve osatalo je čisto proseravanje , da se figurativno izrazim.

Naravno, ali ne treba zanemart i poteze u centru na primer moj predlog Linija
G1 Terazije - Trg republike - Kalemegdan - Veliko ratno ostrvo - Zemun/centar/ - Zemunski park
G2 Terazije - Bg na vodi - Slavija
G3 Bezanijska kosa - Tosin bunar - Blok 70A - Ada Park - Ada Cukarica - Senjak - Prokop - Slavija - Tasmajdan (boom!)

Neka osnova. Idealna za turiste. Ne bi sillazili sa istih jer metro ima svuda pa samim tim je dosadan ali razgledanje grada sa visine e to vec... Vec vidim mlacenje para u najavi. :mrgreen:

Ima jos primera koji bi bili dobri a koji nisu na Jugu. Onda na primer G4 Trosarina - Kanarevo brdo - Miljakovac - Rakovica (zel stanoca)- Vidikovac (Mek) - Cerak - Bele vode itd. U pravu je covek sto se tice cene i brzine gradnje ali ne mislim da je ovo zamena za metro vec kao dopunski sistem za BGMetro i BgVoz :)
 
Do sada su ovi sa visoka mogli da pišaju uvek na isto mesto .....samo sa svojih terasa
a sa žičarom .... sad ce moci da ,,šaraju,, pa redom sta sve domaše u tom pokretu.... :lol:

Bg voz se sam od sebe vec dugo raspada :(
Više od pola voznog parka autobusa odavno je za otpis :(
Dobar deo tamvaja udelili nam kao sirotinji :(
Trole broje decenije :(
Rečni javni saobracaj samo kao van liniske Grunfovske kade do Ade :(
Metro samo što nije za koju svetlosnu godinu :(

te nam samo još i ona fali
a što da ne,
pa što onda ne jedemo kolače .... tj. ne stavimo i žičare :lol:
 
Eвидентно је:
1. Београд и Земун најбоље повезати жичаром из много разлога а највише због туризма. Размишљајте као туриста. Када туриста дође у Београд шта највише воли да посети? Ужи центар града и стари Земун. Поглед који би постојао са једне стране на Калиш , а са друге стране на Гардош је стварно ван сваког призора. Исплативо 100%. Ово мора да се изгради и ту нема дилеме!

2. Београд на води у недалекој будућности постаће центар дешавања. Метро нам је климанивим ногама па је тако ово најбоље решење за све смртнике које се упуте од Главне железничке станице према Теразијама :mrgreen: , трамваји били више искоришћени и људи би и са НБГ-а и са југа силазили баш овде да би дошли у Кнез. Не сматрам да ту треба да прође метро већ треба да се искористи постојеће пруга а метро 1 са југа да иде другом трасом.

3. Ада Прокоп Таш. Од Аде до Таша трамвајем стићи некад је мука жива. Жичара би уклонила тај проблем као ништа. Исто тако омогућила би лакшу везу Аде са Бежанијом. Да не спомињем туристичу акракцију...Везу за БГ:Возом и железницом нећу ни да спомињем. :)
 
Za pocetak i primer žičanog transporta kao opšte učenje i isprobavanje
da se stavi jedna žičara
da ide samo u krug i kroz: Beograd na vodi

a svi ,,lokalci,, pa i svi domaci i strani turisti ce obavezno da je dodju i isprobaju
pa ako se ne dopadne
nek ostane u BGV kao primer kuda treba stremimo i da idemo


... dok svi jednog dana i ne odemo... :lol:
 
Ја мислим да је свако игнорантан ко не види колико би добит представљало повезивање Београда и Земуна. Већ видим фотоапарате како севају. Ево већ на Славији севају око оне фонтане...ја се забезкнуо. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498040#p498040:3h3xr5or je napisao(la):
Norexan » December 4th, 2017, 2:06 pm[/url]":3h3xr5or]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498022#p498022:3h3xr5or je napisao(la):
solecar » Пон Дец 04, 2017 11:31 am[/url]":3h3xr5or]Južni deo grada , određeni delovi , plus veza istih sa NBG. To ima smisla , sve osatalo je čisto proseravanje , da se figurativno izrazim.

Naravno, ali ne treba zanemart i poteze u centru na primer moj predlog Linija
G1 Terazije - Trg republike - Kalemegdan - Veliko ratno ostrvo - Zemun/centar/ - Zemunski park
G2 Terazije - Bg na vodi - Slavija
G3 Bezanijska kosa - Tosin bunar - Blok 70A - Ada Park - Ada Cukarica - Senjak - Prokop - Slavija - Tasmajdan (boom!)

Neka osnova. Idealna za turiste. Ne bi sillazili sa istih jer metro ima svuda pa samim tim je dosadan ali razgledanje grada sa visine e to vec... Vec vidim mlacenje para u najavi. :mrgreen:

Ima jos primera koji bi bili dobri a koji nisu na Jugu. Onda na primer G4 Trosarina - Kanarevo brdo - Miljakovac - Rakovica (zel stanoca)- Vidikovac (Mek) - Cerak - Bele vode itd. U pravu je covek sto se tice cene i brzine gradnje ali ne mislim da je ovo zamena za metro vec kao dopunski sistem za BGMetro i BgVoz :)
Liniju 1 , kako si je krstio , namerno sam izostavio , zato što smatram da Veliko ratno ostrvo ne treba urbanizovati i uništiti biodiverzitet koji ima , a Kalemegdan treba da ostane kao kulturno istorijski spomenik , a ne da bude pretvoren u neki kičeraj , što će delom postati sa ovim pešačkim nadvožnjakom , plus što će ga pri tom ruinirati. Samo još fali dea sprovedu u delo plan o ograđivanju Kalemegdana i naplaćivanju ulaza.
 
Па тамо би постојала станица код Лида али такође не мора уопште да стаје. Станица на Калишу била би на прикладном месту тако да и то се може решити.
 
Nijedno mesto nije dovoljno prikladno dokle god se to ne uklapa u okruženje , u svakom smislu , već stvara kontra efekat. Dok se u inostranstvu (ne svuda u svetu) , trude da sačuvaju u izvornom obliku sačuvaju tekovine svoje prošlosti (mislim na arhitekturu) , mi se trudimo da ih satremo sa zemljom , kao da nisu ni postojali ... , i na njihovim mestima gradimo bolje , lepše i velelepnije građevine , takozvane "nove simbole Beograda".
 
Мислим да ниси у право првесходно због тога што стајалиште Калемегдам може да буде код окретнице трамваја. Станица може да буде израђена у старом стилу, исто као и све нове зграде али проблем у нас је у томе што не постоји контрола о томе шта градити и где градити и како и сам град нема јединствену архитектуту већ је нека мешавинска сплачина па мало стакла и фенси кичераја апсполутно не квари ршум који већ постоји у самом граду и који се више не може средити јер су кола одавно отишла низбрдо а ти ради с тим што имаш сад а прошлост је прошлост. Или ја живим у другом граду, ево богуми не знам. Друго поменута линија је прилика да град профитира.
 
Овде се заборавља трагедија брода Ниш који је потонуо на путу од Београда до Земуна због лоших временских прилика, а планира се премошћавање река.са гондолама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498219#p498219:18np2ei1 je napisao(la):
Norexan » December 5th, 2017, 2:42 am[/url]":18np2ei1]Мислим да ниси у право првесходно због тога што стајалиште Калемегдам може да буде код окретнице трамваја. Станица може да буде израђена у старом стилу, исто као и све нове зграде али проблем у нас је у томе што не постоји контрола о томе шта градити и где градити и како и сам град нема јединствену архитектуту већ је нека мешавинска сплачина па мало стакла и фенси кичераја апсполутно не квари ршум који већ постоји у самом граду и који се више не може средити јер су кола одавно отишла низбрдо а ти ради с тим што имаш сад а прошлост је прошлост. Или ја живим у другом граду, ево богуми не знам. Друго поменута линија је прилика да град профитира.
Pošto su kola krenula nizbrdo , aj da ih izguramo skroz do kraja. Ako su drugi započeli , daj da mi pridodamo svoj skromni doprinos tome. Kalemegdan i Veliko ratno ostrvo su , još uvek netaknuti , i ne moramo mi da doprinosimo svojim idejama kako da ih "modernizuju".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498255#p498255:2wuywklh je napisao(la):
Дошљак » December 5th, 2017, 9:32 am[/url]":2wuywklh]Овде се заборавља трагедија брода Ниш који је потонуо на путу од Београда до Земуна због лоших временских прилика, а планира се премошћавање река.са гондолама.
Na tom potezu imamo ružu vetrova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498275#p498275:qzr7n87i je napisao(la):
solecar » Уто Дец 05, 2017 11:22 am[/url]":qzr7n87i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498219#p498219:qzr7n87i je napisao(la):
Norexan » December 5th, 2017, 2:42 am[/url]":qzr7n87i]Мислим да ниси у право првесходно због тога што стајалиште Калемегдам може да буде код окретнице трамваја. Станица може да буде израђена у старом стилу, исто као и све нове зграде али проблем у нас је у томе што не постоји контрола о томе шта градити и где градити и како и сам град нема јединствену архитектуту већ је нека мешавинска сплачина па мало стакла и фенси кичераја апсполутно не квари ршум који већ постоји у самом граду и који се више не може средити јер су кола одавно отишла низбрдо а ти ради с тим што имаш сад а прошлост је прошлост. Или ја живим у другом граду, ево богуми не знам. Друго поменута линија је прилика да град профитира.
Pošto su kola krenula nizbrdo , aj da ih izguramo skroz do kraja. Ako su drugi započeli , daj da mi pridodamo svoj skromni doprinos tome. Kalemegdan i Veliko ratno ostrvo su , još uvek netaknuti , i ne moramo mi da doprinosimo svojim idejama kako da ih "modernizuju".

Јел ти схваташ да је чишћене зграде која је разрушена јалов посао? :lool: Ви живите у неком другом Београду где је све сређено па би молио да ме водите тамо пошто ево богуми ја не могу да гледам комбинацију разних уџерица и зграда чије стил постављен на random. Жичара би служила као средство за превоз до Лида јер је Велико ратно острво заштићено али контам да би могла да се изради једна станица. И то исто може да се среди, да се стави под конролим, и да се искористи исто у туристичке сврхе, наравно да се у улаз у резерват наплаћује. :kk: Станица "Калемегдан" била би на посебном месту тј. у непосредној близини тврђаве. Ја предлажем код окретнице трамваја. :)
 
Eво како би то могло да изгледа. Не брините довољно је високо. :lool:

1221.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498307#p498307:2vpcgacl je napisao(la):
Norexan » December 5th, 2017, 2:40 pm[/url]":2vpcgacl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498275#p498275:2vpcgacl je napisao(la):
solecar » Уто Дец 05, 2017 11:22 am[/url]":2vpcgacl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498219#p498219:2vpcgacl je napisao(la):
Norexan » December 5th, 2017, 2:42 am[/url]":2vpcgacl]Мислим да ниси у право првесходно због тога што стајалиште Калемегдам може да буде код окретнице трамваја. Станица може да буде израђена у старом стилу, исто као и све нове зграде али проблем у нас је у томе што не постоји контрола о томе шта градити и где градити и како и сам град нема јединствену архитектуту већ је нека мешавинска сплачина па мало стакла и фенси кичераја апсполутно не квари ршум који већ постоји у самом граду и који се више не може средити јер су кола одавно отишла низбрдо а ти ради с тим што имаш сад а прошлост је прошлост. Или ја живим у другом граду, ево богуми не знам. Друго поменута линија је прилика да град профитира.
Pošto su kola krenula nizbrdo , aj da ih izguramo skroz do kraja. Ako su drugi započeli , daj da mi pridodamo svoj skromni doprinos tome. Kalemegdan i Veliko ratno ostrvo su , još uvek netaknuti , i ne moramo mi da doprinosimo svojim idejama kako da ih "modernizuju".

Јел ти схваташ да је чишћене зграде која је разрушена јалов посао? :lool: Ви живите у неком другом Београду где је све сређено па би молио да ме водите тамо пошто ево богуми ја не могу да гледам комбинацију разних уџерица и зграда чије стил постављен на random. Жичара би служила као средство за превоз до Лида јер је Велико ратно острво заштићено али контам да би могла да се изради једна станица. И то исто може да се среди, да се стави под конролим, и да се искористи исто у туристичке сврхе, наравно да се у улаз у резерват наплаћује. :kk: Станица "Калемегдан" била би на посебном месту тј. у непосредној близини тврђаве. Ја предлажем код окретнице трамваја. :)
Pre će biti da ti živiš u nekom Beogradu gde treba i ono malo mesta (celina) koja nisu uništena da se unište. Ja tako vidim ideju sa gondolom (žičarom) oko Kalemegdana , gde god da je postaviš , a i sa Ratnim ostrvom. Očigledno je da se oko ovoga nećemo uopšte složiti.
Što se tiče zgrada i raznoraznih stilova istih , prošaranih ili starim kućama , tu se slažem , ali to je za neku drugu temu.
 
Бандере (додуше мало веће) које гле чуда постоје широм града и скромне станице ће униште Београд... :mrgreen:
 
Vrh