Šta je novo?

Žičara: Novi Beograd - Ada Ciganlija - Košutnjak

Doslovno prva asocijacija na ideju Beospasa mi je ovaj klip:


Ja nisam neki ljubitelj teškog metro-a pod zemljom u Beogradskom slučaju, ali bih pre njega izgradio nego ovo čudo.

Zanimljivo da navode da im je projekat 100% ekološki (da budem bukvalista, to je nemoguće), a u svom projektu takođe navode da nema nikakvog uticaja po sredinu, izgleda da su njihove stanice i piloni od nekog teleportskog/nevidljivog materijala.

Ipak, vrh mi je pisanje da su benefiti uklanjanje kopnenog javnog prevoza i davanje više prostora automobilima, o ovoj šinfobiji i trolofobiji smo već čitali i na drugim mestima.🙂

Lepo je što ljudi stvaraju svakakve planove i koncepte i činjenica je da Beograd može da ima neku gondola liniju čisto turistički (molim vas, zaobiđite Kalemegdan), ali da to postane glavni vid transporta ljudi u Beogradu, mislim ono..🤐😅
 
Da se samocitiram:

Beograd na gondoli


Metro sistem nemamo ,
al' ga godinama sanjamo ,
tramvajem u XXI vek ,
trebao je biti lek.

I to godinama sanjamo ,
da nešto više imamo ,
od pruge u Savskim blokovima ,
makar kao u slavnim danima.

Tramvajem smo u Zemun išli ,
do Čukaričke padine došli ,
centar grada njima okupirali ,
da bi sve to jednog dana počupali.

Do Zemuna smo i trole koristili ,
da bi smo ih autobusima zemenili ,
jer je tada benzin jeftiniji bio ,
samo kao privremeno rešenje.

Privremeno i dan danas traje ,
a niko se zbog toga ne kaje ,
jer odavno je sve po starom ,
osim do Zemuna sa trolom.

S vremena na vreme ,
pojavljuju se nove teoreme ,
kako je stari metro plan prevaziđen ,
a bolji i lepši biće izgrađen.

Metro trasa je bilo bezbroj ,
svako je imao plan svoj ,
da bi sve to niz reku otišlo ,
jer se u gondoli rešenje pronašlo.

Beograd na gondoli ,
nema ko neće da voli ,
umesto autobusa i tramvaja ,
za vozila se dodatni prostor dobija.

Od prohodnijih ulica ,
do više parking mesta ,
eto rešenja koje gondola donosi ,
da imamo sa čime da se ponosimo.

Nema veze što ona zimi ne radi ,
ni kad vetar danima duva ,
važno da se izgradi ,
ulica da se za automobile sačuva.

Za svega 700 miliona ,
u gradu ima da bude milina.
 
Питање је само хоће ли ова гондола бити изграђена пре или после нове БАС? :D
 
Doslovno prva asocijacija na ideju Beospasa mi je ovaj klip:


Ja nisam neki ljubitelj teškog metro-a pod zemljom u Beogradskom slučaju, ali bih pre njega izgradio nego ovo čudo.

Zanimljivo da navode da im je projekat 100% ekološki (da budem bukvalista, to je nemoguće), a u svom projektu takođe navode da nema nikakvog uticaja po sredinu, izgleda da su njihove stanice i piloni od nekog teleportskog/nevidljivog materijala.

Ipak, vrh mi je pisanje da su benefiti uklanjanje kopnenog javnog prevoza i davanje više prostora automobilima, o ovoj šinfobiji i trolofobiji smo već čitali i na drugim mestima.🙂

Lepo je što ljudi stvaraju svakakve planove i koncepte i činjenica je da Beograd može da ima neku gondola liniju čisto turistički (molim vas, zaobiđite Kalemegdan), ali da to postane glavni vid transporta ljudi u Beogradu, mislim ono..🤐😅
Meni je ipak ovo prva asocijacija:

 
Aj u 100 marki da je žicara mamac da bi proterali most. Shvatiće da je žičara neracionalna ali most je vrh i toeto.
 
Aj u 100 marki da je žicara mamac da bi proterali most. . .
Most će biti "proteran", tj. PDR će biti izglasan pogotovu što je sada tri poslanika prešlo iz opozicije u aktuelnu vlast. Tako da žičara nema baš nikakve veze sa mostom i to je samo jedno bezvezno spinovanje.
 
Nije isto gradnja mosta i usvajanje PDR-a. I crkva u Zvezdarskoj šumi je u PDR-u 13 godina pa nije izgrađena niti će ikada biti izgrađena jer ne daju građani.
 
Gradnja ne može da počne bez PDRa, pa kad se usvoji onda ide projektovanje mosta. A, izgradnja će da bude sledeće godine.
 
Zato što mogu da se vade na bolju opsluženost Ade Ciganlije i samim tim opravdanje za preselenje Zoo vrta, dalju urbanizaciju Ade i stanogradnju na sadašnjem prostoru Zoo vrta.​
 
Vrh