Što nije tačno. Jer obučenost u najmanju ruku podrazumeva da je neko bar jednom probao da to izvede na nekom uporedivom objektu. I da ima odgovarajući helikopter za teške vremenske uslove i pilote obučene da lete pri takvom vremenu. Sem toga, pećine ne vise na kraju štapa koji onda još i sam visi na 400m slobodnog kabla, niti sve to zajedno košava vitla unaokolo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614400#p614400:27odugnk je napisao(la):astrodule » 06 Apr 2019 12:22 pm[/url]":27odugnk]GSS-ovci valjda (sa speleo iskustvom, mada imamo i speleologe obučene za ovo).
A i da se postavi ovakvo pitanje nadležnim, rekli bi da imamo službe koje bi to mogle da odrade.
Zakači se specijalnim užadima za žicu gondole , i njome se spusti kao da je na zip - line , naravno samo sporije , dođe do kabine , uđe u istu , i sa specijalnim užadima i sl. zakači jednou osobu za sebe , izađe iz gondole i polako se spušta ka Ušću. To bi otprilike tako trebalo da funkcioniše. Nešto slično je i kada se radi skok padobranom u paru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614454#p614454:118vyvsk je napisao(la):Zuma » Sub Apr 06, 2019 8:18 pm[/url]":118vyvsk]1. Iznad Save. Probaj da malo konkretnije objasniš kako bi taj speleolog bez helikoptera došao do kabine pune ljudi koja stoji zaglavljena iznad reke i zatim bezbedno evakuisao ljude iz nje.
Da li si nekada gledao spašavanje na TV - u ili samo na youtube? Ja sam gledao ovakve primere koje sam naveo i slične , što ljudi , što životinja , što po izuzetno opasnim vremenskim uslovima , što po mnogo opasnijim mestima od naše Save.Zuma":11a427yl je napisao(la):To lepo zvuči, ali je teško izvesti. Čovek koji visi na konopcu na sredini savijenog kabla raspona 400 metara, koga udaraju naleti košave koja stalno i naglo menja i brzinu i smer, dok se i sam noseći kabl žestoko trese zbog ostalih kabina u koje divljaju zbog udara vetra u njih, najviše bi izgledao kao jesenji list koji lejuja na vetru. Pa ako bi profesionalac to na kraju i uradio i došao do kabine, on posle treba da potpune amatere ili možda stare i fizički nejake ljude da izvuče istim putem, preko žice na obalu. Pa onda tako ponovo za sve zaglavljene. Na youtoube-u ima dosta snimaka spašavanja sa žičara, i SVI su pomoću helikoptera i NIJEDAN izvlačenjem preko žice.
http://gondolaproject.com/mdg/Monocable Detachable Gondolas (MDG) are likely the most common CPT system you’ll encounter as their low cost has made them an attractive addition to public transit systems in the developing world. MDG systems have been installed in cities in Bolivia, Colombia, Venezuela, Algeria, England, Singapore, and Brazil.
Cost: Although cost is very dependent on location, situation, and customization, generally the cost for an MDG is between $5-20 million (US) / km.
The 3S is a fast, modern gondola technology. The term 3S derives from the phrases drei Seile or drei Seil in German which translate directly to three ropes or three rope in English because cabins run along 3 cables. Two of the cables provide support while the third is for propulsion. Similar to an MDG or BDG, detachable grip cabins run in a continuous loop. The extra cables (as opposed to the MDG or BDG) allow for increased wind stabilization and additional capacity (because more cables can support more weight, aka more riders.)
Cost: Although cost is very dependent on location, situation, and customization, generally the cost for a 3S is between $10-24 million (US) / km, the highest for all gondola technologies.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614631#p614631:o1veuvtw je napisao(la):Arahne » 07 Apr 2019 05:56 pm[/url]":o1veuvtw]Proširena verzija
https://www.youtube.com/watch?v=MsGdfAtmz5Q