mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 4.199
- Pohvaljen
- 13.257
Doslovce. Bolje da ih je država dala u rentu privatnicima i ubirala preko 800K eura mesečno,nego ih ovako dala za džabe u "kuću bez gazde".Doslovce bi neko trebao da robija za to.
Doslovce. Bolje da ih je država dala u rentu privatnicima i ubirala preko 800K eura mesečno,nego ih ovako dala za džabe u "kuću bez gazde".Doslovce bi neko trebao da robija za to.
Кола за угаљ?Na ŽS Priboj ponovo počeli da se gomilaju teretni vagoni van upotrebe, a primetio sam da su i na Užice teretna.
Tako nešto poslednji put sam video 90ih, gotovo da nije bilo stanice koja nije imala gomili starih vagona, koji su početkom 2000ih isečeni.
Razna kola...Кола за угаљ?
![]()
Normalizacija vozova koji saobraćaju sa severa Kine do Mađarske i Srbije
Nakon kraćeg tranzita i distribucije, deo robe će nastaviti vozom do Beograda.mondo.rs
dailynewshungary.com
Piše na lokomotivi Bulmarket. Ovo je privatnik iz Bugarske. Ima ih i Pimk. Smartron lokomotive su veoma jeftine lokomotive jer imaju vrlo malo opreme, drugačiji pretvarač i imaju samo PZB. Zato ih kupuju privatnici iz Rumunije i Bugarske kojima nova Rumunka (Softronic Transmontana) nije potrebna. Jeftina i dovoljno snažna lokomotiva da povuče kontejnere, automobile... Ne znam zašto je SKG kupio skuplje Vektrone, ako ne mogu da voze preko granice.Вектрони су покварени сад купујемо нове смартроне?
plutonlogistics.com
To je ustvari Metrans.I M-Rail je postao novi železnički kargo prevoznik u Srbiji. Oni će voziti Metransove kontejnerske vozove.
Naravno.Znači gubi Kargo i Milšpedov voz.