Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Zato što je moje selo lepše od Pariza..😉

Šalu na stranu, neki vanredni zatvor koloseka, a kasnije je morao sačekati i putnički.
 
Država je već duže vreme svesno zapostavila ŽIT, dopustila javašluk i lopovluk, da bi konačan udarac zadao Goran Vesić preko svog dugogodišnjeg uvlakača i čoveka od zadatka Jovice Vasiljevića. U međuvremenu uspeo je sebi da izvuče stan od kombinacija u ŽIT-u, završio u krivičnom postupku itd.

Kao nagradu, dobio je mesto direktora Intermodalnog terminala, ko bi rekao, baš onog koji će i uzeti većinu posla koji je držao ŽIT.

Najtužniji deo su ljudi, mahom stariji, koji u pozne dane ostaju bez posla i radnog odnosa, primanja. Bez uslova za penziju.

Inače ŽIT je poslovao na Savskom amfiteatru, ali je država preselila to preduzeće na Makiš kako bi se oslobodilo 10,5 hektara za Beograd na vodi.
 
Država je već duže vreme svesno zapostavila ŽIT, dopustila javašluk i lopovluk, da bi konačan udarac zadao Goran Vesić preko svog dugogodišnjeg uvlakača i čoveka od zadatka Jovice Vasiljevića. U međuvremenu uspeo je sebi da izvuče stan od kombinacija u ŽIT-u, završio u krivičnom postupku itd.

Kao nagradu, dobio je mesto direktora Intermodalnog terminala, ko bi rekao, baš onog koji će i uzeti većinu posla koji je držao ŽIT.

Najtužniji deo su ljudi, mahom stariji, koji u pozne dane ostaju bez posla i radnog odnosa, primanja. Bez uslova za penziju.

Inače ŽIT je poslovao na Savskom amfiteatru, ali je država preselila to preduzeće na Makiš kako bi se oslobodilo 10,5 hektara za Beograd na vodi.
Još gore je što je država finansirala izgradnju 2 km pristupne saobraćajnice i manipulative ploče od 1,5 hektara za isti taj ŽIT, i onda ih nije uselila 2 godine. Bilo je predviđeno čak i da se postave portalni kranovi koji su demontirani sa stanice Beograd spoljnja.

Prethodno su ukinuli usluge na oko hektar improvizovanog terminala koji su napravili kod hale za održavanje lokomotiva - koji je stvarno bio kriminalan, ali je radio punom parom.

Povezana vest: spuštalica je takođe u potpunosti ugašena.
 
@hromoplast znamo za spuštalicu i retarde(re)

Ma samo brze pruge. Koga više briga za teretni ili ne daj bože integralni.
A teretni samo da vozi sirovu rudu, jer smo glupi da je sami obradimo.
 
Trenutno je obustava rude iz Bora ka Baru i Splitu železnicom.

Kinezi su zatražili da se ovaj teret prevozi u kontejnerima kao što to već rade kamionima.
Svi vagoni HŽ-a, "Monte Carga" & "ČD-a" se u hitnom postupku vraćaju vlasnicima.
Sada je problem naći toliko kontejnera i plato kola, nimalo jednostavan zadatak.
Do tada kamioni frekventno unišavaju puteve Istočne Srbije.
 
Pa nek naruce plato vagone od FVK a da nema vise FVK Cek sta oni izvoze u brodskim kontejnerima gotov proizvod bakar ili rudu izvozimo tj koncentrat
 
Ето прилике да се краљевачка фабрика вагона обновиму рекордно кратком року

Od kada je FVK prodan Neltu, ništa od toga, nažalost.
Nema više ni mašina, ništa, sad su to samo magacini.
Prošo voz.
 
Опште је познато да руду обрађују у Кини, да плебс не би видео колико ту заправо злата има
 
Dobar marketing bogte, stavili na zvaničnom profilu lokomotivu koja ne vozi xy godina😂😂🤦‍♂️

received_804767324428801.jpeg
 
Vrh