Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti


Према незваничним сазнањима, има теже повређених

Судар возова догодио се у тунелу на путу између Вуковог споменика и Панчевачког моста, јављају "Новости".
Како се сазнаје, сударили су се путнички и теретни воз. Према незваничним сазнањима, повређена је кондуктерка, а има и теже повређених.
Ускоро опширније...
 
U pitanju je BG:Voz za Ovču.
1715967156839.png
 
Neki mediji javljaju da je u vozu bilo 6 putnika, mašinovođa i kondukter.

Ne smem ni da pomislim šta bi bilo da je umesto BG voza bio onaj Vršački, taman se on napuni na Vukovom.

Bruka i sramota, ništa nije naučeno na Odžacima, neće se ni naučiti dok neko ne pogine.
 
Двоје пријатеља се враћало са посла само сат раније оним у шпицу из Батајнице. Малопре звао незнајући о ком се возу ради. Кажу да је тај био препун.

Сад је питање и шта је теретни воз превозио? И одакле он ту уопште у шпицу? Зар не пролазе тунел само после поноћи?
 
Pošto je očigledno reč o sistemu popunjenom samozadovoljnim, neobučenim i neosposobljenim ljudima sa manjkom bezbednosne kulture - u grani saobraćaja gde takvog manjka ne sme biti - neophodno je, pod hitno, dovesti stranog konsultanta koji bi pretresao sve procedure i izvršno osoblje na železnicama: slično onome što je svojevremeno učinio šef civilne avijacije Batrić Jovanović posle dve Jatove nesreće, kada je švedski instruktor ustanovio da trećina pilota ne zna da koristi opremu za sletanje.

Ovo više ne sme da ide po inerciji, jer će izginuti ljudi kao snoplje.
 
Sustigao ga je BG:VOZ, teretni je čekao u Pan Mostu nalog, sve ostalo van toga je za sada spekulacija.

Mv je smrskan, moguće i sa trajnim invaliditetom, kondukterka je u komi.
A komentari na N1 o osoblju su degutantni, tako da ne bih dalje o ovome dok se ne sazna ceo događaj.
Najlakše je sada okriviti čovek.
 
Pošto je očigledno reč o sistemu popunjenom samozadovoljnim, neobučenim i neosposobljenim ljudima sa manjkom bezbednosne kulture - u grani saobraćaja gde takvog manjka ne sme biti - neophodno je, pod hitno, dovesti stranog konsultanta koji bi pretresao sve procedure i izvršno osoblje na železnicama: slično onome što je svojevremeno učinio šef civilne avijacije Batrić Jovanović posle dve Jatove nesreće, kada je švedski instruktor ustanovio da trećina pilota ne zna da koristi opremu za sletanje.

Ovo više ne sme da ide po inerciji, jer će izginuti ljudi kao snoplje.

Jedina bezbednosna strategija koja se primenjuje godinama - valjda neće. Šta da očekujemo tek ako zaživi gušći saobraćaj? Težak blam od sistema.
 
Danas nešto pre stanice Pančevac oko 17 h voz stao u tunelu, pa malo krenuo pa opet stao Potom bez problema gro putnika izašlo na Pančevcu. Pomislih zeza signalizacija ali kako je to kratko trajalo nisam ni pomislio da može da se desi ovo.Naročito što imamo fenomenalne i iskusne mašinovodje koj poznaju svaki šraf na toj pruzi. Nadam se da nece se iko obrušiti na njih jer siguran sam da su svi oni
1100% i iznad očekivane profesionalnosti.
 
Sustigao ga je BG:VOZ, teretni je čekao u Pan Mostu nalog, sve ostalo van toga je za sada spekulacija.

Mv je smrskan, moguće i sa trajnim invaliditetom, kondukterka je u komi.
A komentari na N1 o osoblju su degutantni, tako da ne bih dalje o ovome dok se ne sazna ceo događaj.
Najlakše je sada okriviti čovek.
Креће по медијима из централе орвеловска контрола штете. Кажу по медијима великог брата да има само лакше повређених.
 
Danas nešto pre stanice Pančevac oko 17 h voz stao u tunelu, pa malo krenuo pa opet stao Potom bez problema gro putnika izašlo na Pančevcu. Pomislih zeza signalizacija ali kako je to kratko trajalo nisam ni pomislio da može da se desi ovo.Naročito što imamo fenomenalne i iskusne mašinovodje koj poznaju svaki šraf na toj pruzi. Nadam se da nece se iko obrušiti na njih jer siguran sam da su svi oni
1100% i iznad očekivane profesionalnosti.

Šta konkretno znači fenomenalni i poznaju svaki šraf, to im u ovoj situaciji očigledno nije pomoglo. Više je nego jasno da je sistem, uključujući sve zaposlene, zreo za najozbiljniju reviziju, testiranje znanja i promenu sistema obuke i kontrole, posebno u bezbednosnom segmentu.
 
Vrh