Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Od Mađarica u SKG-u su još aktivne 324 & 330, najviše zbog potrebe manevre u Zijinu, odnosno kao ispomoć kinezima pa se te dve smenjuju..
Koliko sam upoznat nijedna "Đubretarka" (mslm na ove narandžaste) nije više živa.
Tu imamo i Šinvozovu 641-218 i to je to.

Kada se setim samo ih je u Zaječaru pre skoro 2 decenije bilo oko 10, ali sve ima svoj kraj.
Iz danšnjeg ugla su prevaziđene manevarke, troše ulje i naftu ko ništa, izuzetno loši uslovi za mv.
Ali ostavile su mi lepe uspomene s obzirom da su često vukle Zaječar-Prahovo, a zimi i sa generatorom pare.
 
Серија 641 беше прва дизелка у ЈЖ?
 
Je li vukla i putnički za Vršac ili je to samo za potrebe snimanja Mrtav ladan?
 
Серија 641 беше прва дизелка у ЈЖ?

Mala je razlika između nje i 661, praktično su došli u isto vreme.

Je li vukla i putnički za Vršac ili je to samo za potrebe snimanja Mrtav ladan?

Klasični vozovi su bili na relaciji Pančevo-Vršac, tu je bio i legendarni Rumun.
Ali koliko sam ja upoznat u redovnim uslovima nikada te kompozicije nisu vukle lokomotive 641, barem da ja znam.
 
Iskliznuća teretnog voza u Subotici.
FB_IMG_1706633352479.jpg
FB_IMG_1706633349460.jpg
 
Да неће и ове изнајмљене нашем каргу офарбати док су овде?
 
Да неће и ове изнајмљене нашем каргу офарбати док су овде?
Neće oni ništa sa tim iznajmljenim Reganima S.Kargu. Oni su u tako jadnom stanju da je to strašno.
To posle isteka ugovora ostaje u Srbiji.
 
Значи судбина им није баш светла. До кад беше уговор?
 
Ostaju u SRB koliko znam, a manje više su sve uništene na pruzi Požarevac-Bor od opteorećenja i iživljavanja.
Pošto u Zaječaru samo preglede rade, onda se često neki sitni defekti ostavljaju za kasnije ili se nešto skrpi da se ne šalje u Niš "za džabe".
 
Ostaju u SRB koliko znam, a manje više su sve uništene na pruzi Požarevac-Bor od opteorećenja i iživljavanja.
Pošto u Zaječaru samo preglede rade, onda se često neki sitni defekti ostavljaju za kasnije ili se nešto skrpi da se ne šalje u Niš "za džabe".
Svi ti "sitni" kvarovi obavezno kasnije dovode do mnogo većeg problema i duže imobilizacije vučnog vozila.
 
Neće oni ništa sa tim iznajmljenim Reganima S.Kargu. Oni su u tako jadnom stanju da je to strašno.
To posle isteka ugovora ostaje u Srbiji.

Треба дати награду за пословање Србија Каргу. Узму локсе на зајам 3 године. После три године неодржавања толико су се распале да их ни власник више неће назад. И онда добију локсу за џабе. :ROFLMAO:

Колико је било оптимизма кад је стигло 16 Вектрона, а онда бам, сурова реалност, фирма пропаде за пар година као ништа. Ја не знам да ли постоји пример на планети да је нека фирма узела 16 Вектрона и да од тих 16 после пар година воза 2-3 комада. Језиво.
 
Можда је требало одмах приватизовати карго након поделе предузећа, а држава да је купила Вектроне Србијавозу.
 
Sve neka rešenja koja zahtevaju privatizaciju, itd. Rešenje je jaaaako jednostavnije. Smeniš direktora i postaviš novog sposobnog. Slično kao što je sa Srbijavozom urađeno. Ok, ima tu dosta problema ali se samo preduzeće polako čisti od onoga što ga je dovuklo do dna. Tako da, nikako privatizacija samo sposoban menadžment koji će za 2-3 godine da očisti preduzeće od nesposobnjakovića i neznalica i na iate te pozicije postaviti ljude koji znaju nešto i koji su motivisani.
 
Oni su već "ubili" 13 novih Vektrona????

Nema tu velike šanse za "čišćenje" jer dok god su državna firma - nijedan direktor koliko god stručan bio neće dobiti "odrešene ruke". Čim u tom čišćenju udari na stranački postavljen kadar (a takvih bi bilo mnogo) - neće moći da ga smeni, i ovaj će još više početi da mu podmeće klipove po principu "ne može on meni ništa".
I to je to - kraj priče o oporavku.
Posle se svi naniže ponašaju isto.
Šta misliš da li će neko "stranački postavljen" pre odobriti novac za neko redovno održavanje ili novac za finansiranje bilo čega što stranka kaže da je "jako bitno". Naravno ići će ovo drugo.
E sad kod nas ni privatizacije ne daju nikakav efekat jer se rade opet po dogovoru da se nekom "izađe u susret".
 
Sve neka rešenja koja zahtevaju privatizaciju, itd. Rešenje je jaaaako jednostavnije. Smeniš direktora i postaviš novog sposobnog. Slično kao što je sa Srbijavozom urađeno. Ok, ima tu dosta problema ali se samo preduzeće polako čisti od onoga što ga je dovuklo do dna. Tako da, nikako privatizacija samo sposoban menadžment koji će za 2-3 godine da očisti preduzeće od nesposobnjakovića i neznalica i na iate te pozicije postaviti ljude koji znaju nešto i koji su motivisani.
Ако је тржиште железничког превоза робе либерализовано, онда нема државно предузеће ту шта да тражи. Друга прича наравно да су ЖС делили на два предузећа уместо три, и да су Карго и Србијавоз једно предузеће. И опет велика грешка и што је ЖИТ подпао под ИЖС уместо да је једно предузеће са Каргом.
 
Ако је тржиште железничког превоза робе либерализовано, онда нема државно предузеће ту шта да тражи. Друга прича наравно да су ЖС делили на два предузећа уместо три, и да су Карго и Србијавоз једно предузеће. И опет велика грешка и што је ЖИТ подпао под ИЖС уместо да је једно предузеће са Каргом.
ŽIT je preduzeće za sebe. Doduše, njih su isterali zajedno sa zmijama i narkomanima, i 8 godina su vodili improvizovani terminal u Makišu...

Nadam se da će se usrećiti na novoj adresi.
 
А опет се баве истим послом као и Карго, те као целина могу бити ефикаснији.
 
A šta kao već nije? Ja koliko vidim sve što “državne” firme rade radi se tako da se novac preliva u džepove izabranih privatnika, uvek bliskih vladajućim strukturama, koje ionako same po sebi vlast posmatraju kao pravo da celu državu tretiraju kao privatnu svojinu. Država uzima kredite, privatni vlasnici države za taj novac angažuju privatne firme svojih prijatelja, rodbine, kumova (dopuni niz). Posao cveta.
Državne institucije (bar gledajući raznorazne afere) služe da zaštite da se “niko ne meša u posao”.
:)
 
Vrh