Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Zato što je moje selo lepše od Pariza..😉

Šalu na stranu, neki vanredni zatvor koloseka, a kasnije je morao sačekati i putnički.
 
Država je već duže vreme svesno zapostavila ŽIT, dopustila javašluk i lopovluk, da bi konačan udarac zadao Goran Vesić preko svog dugogodišnjeg uvlakača i čoveka od zadatka Jovice Vasiljevića. U međuvremenu uspeo je sebi da izvuče stan od kombinacija u ŽIT-u, završio u krivičnom postupku itd.

Kao nagradu, dobio je mesto direktora Intermodalnog terminala, ko bi rekao, baš onog koji će i uzeti većinu posla koji je držao ŽIT.

Najtužniji deo su ljudi, mahom stariji, koji u pozne dane ostaju bez posla i radnog odnosa, primanja. Bez uslova za penziju.

Inače ŽIT je poslovao na Savskom amfiteatru, ali je država preselila to preduzeće na Makiš kako bi se oslobodilo 10,5 hektara za Beograd na vodi.
 
Država je već duže vreme svesno zapostavila ŽIT, dopustila javašluk i lopovluk, da bi konačan udarac zadao Goran Vesić preko svog dugogodišnjeg uvlakača i čoveka od zadatka Jovice Vasiljevića. U međuvremenu uspeo je sebi da izvuče stan od kombinacija u ŽIT-u, završio u krivičnom postupku itd.

Kao nagradu, dobio je mesto direktora Intermodalnog terminala, ko bi rekao, baš onog koji će i uzeti većinu posla koji je držao ŽIT.

Najtužniji deo su ljudi, mahom stariji, koji u pozne dane ostaju bez posla i radnog odnosa, primanja. Bez uslova za penziju.

Inače ŽIT je poslovao na Savskom amfiteatru, ali je država preselila to preduzeće na Makiš kako bi se oslobodilo 10,5 hektara za Beograd na vodi.
Još gore je što je država finansirala izgradnju 2 km pristupne saobraćajnice i manipulative ploče od 1,5 hektara za isti taj ŽIT, i onda ih nije uselila 2 godine. Bilo je predviđeno čak i da se postave portalni kranovi koji su demontirani sa stanice Beograd spoljnja.

Prethodno su ukinuli usluge na oko hektar improvizovanog terminala koji su napravili kod hale za održavanje lokomotiva - koji je stvarno bio kriminalan, ali je radio punom parom.

Povezana vest: spuštalica je takođe u potpunosti ugašena.
 
@hromoplast znamo za spuštalicu i retarde(re)

Ma samo brze pruge. Koga više briga za teretni ili ne daj bože integralni.
A teretni samo da vozi sirovu rudu, jer smo glupi da je sami obradimo.
 
Trenutno je obustava rude iz Bora ka Baru i Splitu železnicom.

Kinezi su zatražili da se ovaj teret prevozi u kontejnerima kao što to već rade kamionima.
Svi vagoni HŽ-a, "Monte Carga" & "ČD-a" se u hitnom postupku vraćaju vlasnicima.
Sada je problem naći toliko kontejnera i plato kola, nimalo jednostavan zadatak.
Do tada kamioni frekventno unišavaju puteve Istočne Srbije.
 
Pa nek naruce plato vagone od FVK a da nema vise FVK Cek sta oni izvoze u brodskim kontejnerima gotov proizvod bakar ili rudu izvozimo tj koncentrat
 
Опште је познато да руду обрађују у Кини, да плебс не би видео колико ту заправо злата има
 
Dobar marketing bogte, stavili na zvaničnom profilu lokomotivu koja ne vozi xy godina😂😂🤦‍♂️

received_804767324428801.jpeg
 
461-206 je upućena na IO, verovali ili ne u Želvozu. Večeras ulazi u halu.

Biće prva lok famozne flote podserije 200 koja će se vratiti u saobraćaj.
 
Јел то беше није она Co-Co него Bo-Bo што је ремонтована у Румунији?
 
Nešto su uspeli da podignu, jer ja sam zabrojao 6-7 komada u saobraćaju za poslednjih mesec dana.
Gotova cela aktivna flota Vectrona je na relaciji Bijelo Polje - Makiš - Novi Sad, na drugim prugama ih retko viđam, i na Niškoj su retke ptice.

Nešto se Kargo kao koprca, vraćene su 444-008 & 461-155, dobili su zajmove pa se sada krpe, samo što to krpljenje neće još dugo.

Rekao bih da su na dizelima najveći problemi, u Pančevo je upućena 664-105 iz Zaječara na ispomoć, jedna Macosa 644 je na Jugu, jer se 118 zapalila po treći put od remonta. Regane polako stiže umor.
A nemam pojma kako rade one jadne 661 još, poput 138 ili onih Gredeljevki koje su remontovane još pre 15 godina.

Mada kako se osoblje ophodi prema loksama, dobro je da još rade. 👍
FB_IMG_1715295071136.jpg
 
Našao sam nešto o tome, izgleda da je u pitanju redovna opravka lokomotive 461 u procenjenoj vrednosti od 70.800.000,00 dinara.

Inače, gledajući to video sam da je to partija 2, a partija 1 uključuju redovnu opravku 4 lokomotive 661 u procenjenoj vrednosti od 424.800.000,00 dinara.

Ugovori za obe partije su potpisani Marta ove godine.

Dobro je da si pitao, inače ne bih obratio pažnju. 👍
 
Vrh