Još gore je što je država finansirala izgradnju 2 km pristupne saobraćajnice i manipulative ploče od 1,5 hektara za isti taj ŽIT, i onda ih nije uselila 2 godine. Bilo je predviđeno čak i da se postave portalni kranovi koji su demontirani sa stanice Beograd spoljnja.Država je već duže vreme svesno zapostavila ŽIT, dopustila javašluk i lopovluk, da bi konačan udarac zadao Goran Vesić preko svog dugogodišnjeg uvlakača i čoveka od zadatka Jovice Vasiljevića. U međuvremenu uspeo je sebi da izvuče stan od kombinacija u ŽIT-u, završio u krivičnom postupku itd.
Kao nagradu, dobio je mesto direktora Intermodalnog terminala, ko bi rekao, baš onog koji će i uzeti većinu posla koji je držao ŽIT.
Najtužniji deo su ljudi, mahom stariji, koji u pozne dane ostaju bez posla i radnog odnosa, primanja. Bez uslova za penziju.
Inače ŽIT je poslovao na Savskom amfiteatru, ali je država preselila to preduzeće na Makiš kako bi se oslobodilo 10,5 hektara za Beograd na vodi.
Pa dobro,tranzitni teretni saobraćaj u 95% slučajeva prevozi sve samo ne sirovu rudu.@hromoplast znamo za spuštalicu i retarde(re)
Ma samo brze pruge. Koga više briga za teretni ili ne daj bože integralni.
A teretni samo da vozi sirovu rudu, jer smo glupi da je sami obradimo.
Ето прилике да се краљевачка фабрика вагона обновиму рекордно кратком року
Pa nek naruce plato vagone od FVK a da nema vise FVK Cek sta oni izvoze u brodskim kontejnerima gotov proizvod bakar ili rudu izvozimo tj koncentrat