Evo sta novi regionalni plan Beograda kaze o planovima za zeleznicu
изградња двоколосечне пруге Е-85 на правцу коридора X-b,
Београд - Нови Сад - граница са Мађарском, уз модернизацију и
изградњу са елементима трасе за брзине 250 km /х и опремом
160 km /х;
модернизација другог колосека на коридору X пруге Е-70, на
правцу граница Хрватске - Београд за брзине 160 km /х;
модернизација постојеће двоколосечне пруге на коридору X,
Београд - Ниш (Е-70) за брзине 120 - 140 km /х и изградња
постојеће једноколосечне пруге, као двоколосечне, са
елементима трасе за брзине 250 km /х и опремом 160 km /х;
изградња још два колосека на деоници железничке пруге између
Раковице и Топчидера тако да пруга Београд - Ниш буде
четвороколосечна;
реконструкција постојеће обилазне једноколосечне пруге око
Београда: Батајница - Остружница - Београд ранжирна - Јајинци
- Бели Поток, а потом, у II фази изградња другог колосека;
реконструкције и модернизације железничке пруге Београд-
Центар-Панчево Варош-Вршац-државна граница са изградњом
другог колосека од станице Панчевачки мост до станице Панчево
Главна;
изградња пруга Бела Река - Рипањ (Клење - Мала Иванча) као
везна пруга између пруга Београд - Бар, затим Београд -
Младеновац и Београд - Јајинци - Мала Крсна;
израда планске инвестиционе и техничке документације за
изградњу пруга:
1)
техничко-путничка станица Земун - Аеродром "Никола Тесла"-
станица Сурчин;
2)
једноколосечна пруга Бели Поток – Винча - Панчево
3)
једноколосечна пруга Вреоци - Обреновац (уз постојећу
индустријску пругу) са могућношћу преласка преко реке Саве
(у коридору аутопута Јужни Јадран) и њено укључивање у
станицу Сурчин, планиране железничке коридоре према
аеродрому "Никола Тесла" и ТПС Земун;
4)
Младеновац - Аранђеловац - Вреоци, са краком
Аранђеловац - Топола - Горњи Милановац - Чачак;
5)
још два колосека на правцу Батајница-станица Центар;
6)
у функцији постојеће и нове локације за луку на левој
обали Дунава;
израда планске инвестиционе и техничке документације за
изградњу робних станица (локотеретне станице) на локацијама
Макиш и Батајница;
- наставак изградње београдског железничког чвора;
http://www.urbel.com/cms_images/2011/rppapb_nacrt.pdf