Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Страшно, изгледа да су преводили на енглески Гуглом:
PE "Serbian Railways" have enabled its customers to the Internet in addition predrezervisanja place for all trains do, and purchase tickets and all kinds of reservations (seats, beds, beds and tracked vehicles) in traffic with Montenegro.
stations in Serbia that are on the buses the way these trains for all stations in Montenegro
Tickets for the observed cars can buy only from the starting station and trains to: Belgrade and Bar
Changes related travel
you will receive e-mail message
ццц
 
Што се тиче превода, заиста немам речи, сигурно су нашли парицу за џепове. Ал су бар коначно увели електронско плаћање аутовоза преко Интезе, само да систем функционише како треба, јер 2005-6 године тражити од њих преко интернета барем резервацију те карте је била мисаона именица.
 
Ovo trebamo odmah proslediti nekom mediju,jer su garant naplatili strucni prevod a google im je to uradio!

Nije sajt zeleznica srbije turska tv sapunica pa da je prevode na googlu!
 
vucko":3tmx4uxf je napisao(la):
jer su garant naplatili strucni prevod a google im je to uradio!
bolje da su platili Deutsche Bahn da prevede svoj sajt na srpski :p

sto se propusnosti cvora tice, iako usko grlo izmedju stanice NBGD i starog Zeleznickog mosta danas dozvoljava takt 15 min na Beovozu + saobracaj ostatka vozova, situacija ja kriticna na deonici izlaz iz dedinjskog tunela-z. st. Rakovica, gde Beovoz i ostatak zeleznice racunajuci i teretnjake iz/za makis koriste istu dvokolosecnu prugu. Tamo je danas tesko uspostaviti takt 15 min zbog prevelikog broja vozova. Trece usko grlo je naravno jednokolosecna pruga na Pancevackom Mostu pa do Panceva.

Kada se ta tri cepa saniraju dupliranjem pruge i totalnim odvajanjem teretnog saobracaja od putnickog, povecace se propusna moc na intarvale oko 5 minuta izmedju vozova. Ipak, iako za mladenovac ili Barajevo nije potreban voz na manjem intervalu od 30 min, na uzem urbanom podrucju, trougao Zemun (Batajnica) - Pancevacki Most (Pancevo) - Resnik, takt od 5 do 7 minuta bio bi sasvim opravdan i postojeci tuneli bili bi iskorisceni za uspostavljanje prave gradske zeleznice, kapaciteta i funkcije slicne metrou. Nije bitno koliko ce biti linija i kako ce one biti rasporedjene, bitno je da ce na novom zeleznickom mostu i u tunelima ispod grada saobracati na intervalima od oko 5 minuta barem u spicu. Tesko da ce tada ostati prostora i za medjugradske i medjunarodne vozove, narocito sto uskladjivanje dva sistema sa razlicitim ritmom ( intervali, stanice, takt vs red voznje) iziskuje dodatno gubljenje vremena.

Kada bi se gradska zeleznica razvila na ovaj nacin, posto je to danas moguce i potrebno a metro ko zna kada ce doci, postavice se pitanje da li je treba ograniciti ili naci alternativno resenje za celokupan zeleznicki saobracaj.
Moje misljenje je da kada su tuneli vec prokopani a potreba za brzim teskim sinskim saobracajem u Beogradu postoji, bila bi grehota ne iskoristiti ih do punog kapaciteta. Iako su pre 40 godina projektovani za klasicni zeleznicki saobracaj, danas su korisniji za gradsku zeleznicu.
Umesto da ogranicavamo razvoj Beogradskog RER-a (ovde sam bas optimista :) ) mozemo ili da zadrzimo staru zeleznicku stanicu (ne hvala), ili da dupliramo podzemne tunele (malo skupo) ili da dupliramo Sremsku prugu na nasipu i vezemo je sa Topciderskom dolinom putem novog mosta.
Time su u centralnoj gradskoj zoni dva sinska sistema potpunao razdvojena i ne ogranicavaju jedan drugog, ni u funkcionisanju ni u razvoju.
Beogradski cvor je sjajno projektovan, svojevremeno su donesene hrabre odluke, vreme je samo da se aktualizuje.
 
U novoj pruzi je napisano da su izmirili dug za struju i nekako (nisam razumeo) sredili nešto sa Energoprojektom što omogućuje nastavak izgradnje Prokopa... Mnogo su nešto hvalisavi u poslednje vreme.
 
Neki kazu da je Koncar krenuo u razvoj tramvaja kao "predigra" za veci projekt-razvoj elektromotornog voza. Videcemo.
No, meni je ovo zanimljivo: 12.12.2010. otvorena je nova brza zeleznicka linija Alegro na relaciji Sankt Petersburg-Helsinki. Ovo je treca ruska brza linija nakon Moskva-St. Petersburg i Moskva-Niznji Novogorod.
306920618.jpg

Pitam se, ako bi se otvorila linija Beograd-Budimpesta sa max. brzinom 160 km/h, sa dva polaska dnevno u svakom smeru kao i Alegro, da li bi bilo moguce na BG cvoru ostvariti takt gradske zeleznice od 10 minuta, naravno pod uslovom da cvor koriste samo medjunarodni, medjugradski i gradski vozovi?
 
Koliko ja znam danas centralni deo cvora, to jest novi zeleznicki most + tuneli, moze da podrzi interval od oko 7 minuta. Samo je pitanje koje vozove pustamo. Sa danasnjim apaticnim zeleznickim saobracajem i gradskom zeleznicom sa taktom 15min cvor bi mogao komotno da funkcionise. Ako se smanji takt gradske zeleznice ili pojaca putnicki zeleznicki saobracaj, pitanje.

Siniša":a6vdpup4 je napisao(la):
linija Beograd-Budimpesta sa max. brzinom 160 km/h
Ja sam za otvaranje linije B-B-B : Bec-Budimpesta-Beograd, Dunavska Magistrala

skoro cela trasa je u ravnici, savrseno za voz na magnetnu levitaciju na stubovima

Beograd - Bec 2h30 min iz centra u centar :cool:

he, he naucna fantastika... :p
 
то им шиба Пендолино. а за Будимпешту/Беч би било есктра када би постојао тако брзи воз. само да наш данашњи вице-премијер, под именом Божа, није 2001. рекао да нама не треба железница, ми бисмо имали сигурно железницу од 160, ако не и 200 по Војводини
 
Juče prelazio prugu između Pančevačkog mosta i Dunav stanice, dosta radnika nešto raščišćava, izgleda kao da spremaju izgradnju drugog koloseka pored postojećeg, raskopano je pored stare pruge, nešto šoluju kao da će da betoniraju neke kolektore između postojećeg i novog koloseka (ako uopšte njega prave).. bilo je desetak radnika i par mašina.. zna li neko nešto više?
 
Неће други колосек да се гради док се не заврши реконструкција моста, о којој већ дуже нема ни гласа. Дај боже да су то припреме за реконструкцију...
 
JohnnyLee":37urv7v4 je napisao(la):
то им шиба Пендолино. а за Будимпешту/Беч би било есктра када би постојао тако брзи воз. само да наш данашњи вице-премијер, под именом Божа, није 2001. рекао да нама не треба железница, ми бисмо имали сигурно железницу од 160, ако не и 200 по Војводини
Izmedju Beca i Budimpeste saobraca novi RailJet.
 
medjutim":2r41ri67 je napisao(la):
Juče prelazio prugu između Pančevačkog mosta i Dunav stanice, dosta radnika nešto raščišćava, izgleda kao da spremaju izgradnju drugog koloseka pored postojećeg, raskopano je pored stare pruge, nešto šoluju kao da će da betoniraju neke kolektore između postojećeg i novog koloseka (ako uopšte njega prave).. bilo je desetak radnika i par mašina.. zna li neko nešto više?
Ako si video radnike uz samo stajaliste Pancevacki Most onda su to najverovatnije radnici koji rade betonska postolja na koje ce se montirati stubovi kontaktne mreze.Svi ti radovi se izvode u cilju osposobljavanja koloseka za manipulaciju putnika i obrt garnitura na buducoj relaciji Beovoza P. Most- Pancevo. Ti radovi su trebali startovati sredinom ovog meseca.
 
Pa to je skoro 55 km/h u proseku. Za ZS je to odlicno. Ume da bude i nize :lol:
 
Do nisa ise ide mnogo duze to je na papiru 5 sati sporije se ide nego 1884 kad je pruga pustena u sobracaj
 
Evo sta novi regionalni plan Beograda kaze o planovima za zeleznicu

изградња двоколосечне пруге Е-85 на правцу коридора X-b,
Београд - Нови Сад - граница са Мађарском, уз модернизацију и
изградњу са елементима трасе за брзине 250 km /х и опремом
160 km /х;
модернизација другог колосека на коридору X пруге Е-70, на
правцу граница Хрватске - Београд за брзине 160 km /х;
модернизација постојеће двоколосечне пруге на коридору X,
Београд - Ниш (Е-70) за брзине 120 - 140 km /х и изградња
постојеће једноколосечне пруге, као двоколосечне, са
елементима трасе за брзине 250 km /х и опремом 160 km /х;
изградња још два колосека на деоници железничке пруге између
Раковице и Топчидера тако да пруга Београд - Ниш буде
четвороколосечна;
реконструкција постојеће обилазне једноколосечне пруге око
Београда: Батајница - Остружница - Београд ранжирна - Јајинци
- Бели Поток, а потом, у II фази изградња другог колосека;
реконструкције и модернизације железничке пруге Београд-
Центар-Панчево Варош-Вршац-државна граница са изградњом
другог колосека од станице Панчевачки мост до станице Панчево
Главна;
изградња пруга Бела Река - Рипањ (Клење - Мала Иванча) као
везна пруга између пруга Београд - Бар, затим Београд -
Младеновац и Београд - Јајинци - Мала Крсна;
израда планске инвестиционе и техничке документације за
изградњу пруга:
1)
техничко-путничка станица Земун - Аеродром "Никола Тесла"-
станица Сурчин;
2)
једноколосечна пруга Бели Поток – Винча - Панчево
3)
једноколосечна пруга Вреоци - Обреновац (уз постојећу
индустријску пругу) са могућношћу преласка преко реке Саве
(у коридору аутопута Јужни Јадран) и њено укључивање у
станицу Сурчин, планиране железничке коридоре према
аеродрому "Никола Тесла" и ТПС Земун;
4)
Младеновац - Аранђеловац - Вреоци, са краком
Аранђеловац - Топола - Горњи Милановац - Чачак;
5)
још два колосека на правцу Батајница-станица Центар;
6)
у функцији постојеће и нове локације за луку на левој
обали Дунава;
израда планске инвестиционе и техничке документације за
изградњу робних станица (локотеретне станице) на локацијама
Макиш и Батајница;
- наставак изградње београдског железничког чвора;

http://www.urbel.com/cms_images/2011/rppapb_nacrt.pdf
 
Шта им сад ово значи за трасу Београд-Ниш, нису моглу да буду нејаснији ни да су се трудили (а можда и јесу). Да ли ће бити двоколосечна прига преко Младеновца или преко Мале Крсне?

Од Батајнице до Новог Сада су потребна минимум 3 колосека, идеално 4.
 
Ne bih znao,mada mi najzanimljivije zvuci ideja da se vreoci ili makar obrenovac povezu za aerodrom i dalje za zemun.
 
Ја пругу коју користи ЕПС не бих дирао, Обреновцу треба пруга преко Остружнице и Умке до града.
 
израда планске инвестиционе и техничке документације за
изградњу пруга:
1)
техничко-путничка станица Земун - Аеродром "Никола Тесла"-
станица Сурчин;
Opa, eto u perspektivi linije BG:Voza ka aerodormu...
 
A sta bi sa prugom od obrenovca do sabca i cetvorokolosjecnom prugom od nbg do ns . :kafa:
 
Arnorian":wh6g74fu je napisao(la):
Шта им сад ово значи за трасу Београд-Ниш, нису моглу да буду нејаснији ни да су се трудили (а можда и јесу). Да ли ће бити двоколосечна прига преко Младеновца или преко Мале Крсне?

Од Батајнице до Новог Сада су потребна минимум 3 колосека, идеално 4.
Obe pruge bi po planu trebale da budu dvokolosecne, mada je ova preko Male Krsne odredjena kao deo koridora, s time da je plan spajanja pruge za mladenovac i Male Krsne preko Tresnje novim krakom. Najzad, ponovo cu postviti mapu, plan nije nista novo (slika je velika):
http://www.beograd.rs/documents/regplan/infrastruktura.jpg
Arnorian":wh6g74fu je napisao(la):
Ја пругу коју користи ЕПС не бих дирао, Обреновцу треба пруга преко Остружнице и Умке до града.
Prugu EPS-a bi iskoristio, ali apsolutno se slazem da je preko potrebna veza Obrenovca, preko Ostruznice i Umke. Najzada, do oko 1970. (isparivte me za tacan datum) tu je prolazila uskokolosecna pruga, pruga koja je nakada isla za Sarajevo i Dubrovnik. Trasa je vise-manje ocuvana i mogla bi se iskoristiti za neku novu prugu gradske zeleznice.
Ono sto me najvise smeta je:
2)
једноколосечна пруга Бели Поток – Винча - Панчево
Zar su toliko kratkovidi :rant: ?
 
Vrh