Siniša":1wryypu9 je napisao(la):
Na žalost, i užasno stanje i autobusko i kamionski lobi su uništili i još uvek uništavaju železnicu. Taj lobi deluje od pre 1990. Kad se kaže autobuski lobi, ne mislim samo na autoprevoznike (najveći lobista od njih je Lasta), tu su uključeni i proizvođači autobusa i svi oni koji imaju neke veze sa njima. Kažite mi zašto u tako maloj zemlji poput Srbije postoji pet proizvođača autobusa?
ako je neko unistio zeleznicu i jos uvek je unistava to su radnici na zeleznici, od generalnog direktora da baba sere.
kad sam se vec ukljucio na ovu temu da iznesem jedno licno misljenje. sto su unistili sebe nije me briga, ucinili su da se gadim vozova i sina, ali besnim sto i dalje unistavaju i sputavaju razvoj ovga grada. ni dva svetska rata i bombardovanja, ni SPS i SPO devedesetih, ni turci ni goti i vizigoti.. niko nije toliko lose a toliko dugo uticao na razvoj ovoga grada kao zeleznica. toliko ulozenih nadanja, planova, vremena i novca a rezultat tumor u savskom amfiteatru, propali prokop, beskorisni vukov spomenik, okov oko kalemegdana i dorcola, petlja u radnicko..... placali smo, placamo i ko zna koliko dugo cemo placati i osecati okove i posledice pogresnih odluka vezanih za zeleznicu i beograd.
a u srbiji... zeleznicu u srbiji je unistio njen vozni red, njena pouzdanost, njena higejena, njen kapacitet, njen menadzment, njeni kondukteri, njeni vozovi, njene stanice i pruge
unistio ih autobuski lobi, moz misliti...