Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Pa jeste,ali to je nas sistem,mic po mic pa ce sve biti kako treba 2300. kada se izmisli teleport :)
 
Siniša":1q70dflf je napisao(la):
Arnorian":1q70dflf je napisao(la):
Шта им сад ово значи за трасу Београд-Ниш, нису моглу да буду нејаснији ни да су се трудили (а можда и јесу). Да ли ће бити двоколосечна прига преко Младеновца или преко Мале Крсне?

Од Батајнице до Новог Сада су потребна минимум 3 колосека, идеално 4.
Obe pruge bi po planu trebale da budu dvokolosecne, mada je ova preko Male Krsne odredjena kao deo koridora, s time da je plan spajanja pruge za mladenovac i Male Krsne preko Tresnje novim krakom. Najzad, ponovo cu postviti mapu, plan nije nista novo (slika je velika):
http://www.beograd.rs/documents/regplan/infrastruktura.jpg
Знам за то, али шта ће прво да се ради. Јер када један крак добије други колосек, други крак ће да чека дуго. Преко Младеновца јесте скупље, јер део пруге мора се се измести због малих радијуса, али на том делу су два релативно велика града, Паланка и Младеновац, а на другом краку су само села.
 
Ogromne pare su u pitanju, uopste mi nije jasno kako ce obezbediti taj novac, samo Koridor 10 kosta vise milijardi, pa onda ovi projketi koje pominju pride, Prokop, Beograd-Bar revitalizacija, novi vagoni, lokomotive...Od svih vidova saobracaja zeleznicki je u najkatastroficnijem stanju, prosto se vide godine i decenije neulaganja i zapostavljanja. Zbog priblizvanja Evropskoj uniji morace da se radi bar na tom Koridoru 10, a da toga nema mislim da bi i zvanicno obavili opelo nad zeleznicom u Srbiji jer smo odavno usli u fazu kada je unistavanje preslo u ireverziblni fazu.
Tako sjajan vid prevoza, u dansnje vreme i fantasticno brz, ogromnog kapaciteta, elegantan i komforan, da ne pominjemo robni trasnort...Ali neka tu je autobus...

Srbijo zemljo lopova i idiota!!!
 
Већина путничких иде преко Младеновца у оба смера.
 
По реду вожње за данас, на релацији Београд-Велика Плана или обратно, 14 путничких возова иде преко Младеновца, а 4 преко Мале Крсне.
 
Arnorian":2akhsv0u je napisao(la):
Знам за то, али шта ће прво да се ради. Јер када један крак добије други колосек, други крак ће да чека дуго. Преко Младеновца јесте скупље, јер део пруге мора се се измести због малих радијуса, али на том делу су два релативно велика града, Паланка и Младеновац, а на другом краку су само села.
Prvo ce da rade preko Male Krsne, jeftinije im je i povoljnije, ako uopste krenu da rade. Iako, kao sto si dobro primetio, kroz drugi krak ima dva velika naselja, a i kraca je veza.
mekbejn":2akhsv0u je napisao(la):
Zaista, zar nije Vinča - Pančevo deo neke buduće "žalezničke obilaznice"
Jeste, i zato treba da bude dvokolosecna, jer smatram da taj potez nece biti samo za teretni saobracaj, moze da posluzi i za gradsku zeleznicu, pa i za medugradski/medjunarodni saobracaj. Jer ako se nesto desi na Pancevackoj pruzi, imas alternativnu varijantu, preko Vince.
Da se razumemo, nisam protiv jednokolosecnih pruga, stavise treba ih graditi na dosta lokacija, ali na deonici Bubanj Potok-Bolec-Pancevo joj sigurno nije mesto.
 
Putnički na relaciji Beograd - Velika Plana u oba pravca preko Mladenovca (za Požarevac i Zaječar idu preko Male Krsne, to je 3 voza dnevno).

Brzi vozovi iz Beograda idu preko Mladenovca, a iz Plane preko Male Krsne..
 
Priblizava se 20.maj kad bi trebalo CIPiripijevci da zavrse projekat pruge do Panceva.ajd da vidimo sta ce biti :dil:
 
Na samom ušću ispod Kalemegdana je uklonjen jedan kolosek pruge :o :o :D :D :D :vops:
Taj deo je već ograđen i izgleda se trasom tog koloseka sada pravi pešačka staza.
 
то је онај колосек што се већ годинама не користи. џаба све то, док постоји и онај други
 
Možda je već bilo reči o ovome - da li po vama ima logike adaptirati stari železnički most (nakon premeštanja glavne železničke stanice, i uklanjanja pruge oko Kalemegdana) u pešačko-biciklistički? Ili mu treba naći neku drugu namenu?

4869441359_3a471d0990.jpg
 
Ja m islim da će tu prelaziti BGV vozovi na linji prema Dorćolu ili Rakovici,također tramvaji su u opciji.Most je sasvim solidan i rušenje nije opcija koliko znam..
 
Zar nije dotichni nesto previse nizak :) pa da kapetane brodova koji prolaze ispod njega redovno strefi slog dok se provlace? :)
 
Most je previse nizak u odnosu na plovni put i samo zbog toga je neophodna rekonstrukcija. Umesto njega cemo da napravimo dvokolosecni zeleznicki most za glavnu prugu kroz Beograd na relaciji NBGD-Topciderska dolina-Rakovica.
 
Srpskim prugama 200 km/h, ali kada?

Izvor: Tanjug

Beograd -- Skupština Železnica Srbije usvojila je predlog projekata za rekonstrukciju pruga koja će omogućiti brzine vozova do 200 kilometara na sat.

Predlog predviđa da se na deonici Stalać - Đunis, pruge Beograd - Niš - Preševo - granica sa sa Makedonijom, obavi rekonstrukcija i dogradnja drugog koloseka za brzinu od 160 kilometara. Za deonicu Stara Pazova - Novi Sad predviđana je brzina do 200 kilometra na sat.

Projekte za rekonstrukciju ovih pruga je uradio Saobraćajni institut CIP.

5510826354e5378178017c035395953_orig.jpg


Na trasi deonice Stalać - Đunis biće izgrađena dvokolosečna pruga sa pet tunela, ukupne dužine 5.951 metara i most preko Južne Morave dug 227 metara.

Predviđena je i neophodna eksproprijacija zemljišta površine 1.825 ari, a vrednost cele investicije je procenjena na 105 miliona evra.

Postojeću trasu pruge Stara Pazova - Novi Sad na delu od Beške do Petrovaradina nije moguće zadržati zbog prostornih ograničenja i uslova na teritoriji opštine Sremski Karlovci.

Predsednik Skupštine Železnica Srbije Zoran Anđelković je izjavio da železnica ima perspektivu samo u brzom prevozu i da bi sve pruge trebalo praviti za brzine od 200 kilometra na sat.

Anđelković je podsetio na najave sve većeg ograničenja brzine u drumskom saobraćaju uvođenjem kamera i na autoputevima, gde je dozvoljeno najviše 120 kilometara na sat, objavljeno je u najnovijem broju informativnog lista Železnica Srbije "Pruga".
 
Postojeću trasu pruge Stara Pazova - Novi Sad na delu od Beške do Petrovaradina nije moguće zadržati zbog prostornih ograničenja i uslova na teritoriji opštine Sremski Karlovci.
Да ли ово значи да би пруга прелазила Дунав код Бешке? Траса код Чортановаца доста меандрира, али има места да се исправи, док код Карловаца нема где да се измести.
 
Videh neke planove ranije,sa tom alternativnom trasom mozda izbunarim.
 
Arnorian":3eykfcjp je napisao(la):
Postojeću trasu pruge Stara Pazova - Novi Sad na delu od Beške do Petrovaradina nije moguće zadržati zbog prostornih ograničenja i uslova na teritoriji opštine Sremski Karlovci.
Да ли ово значи да би пруга прелазила Дунав код Бешке? Траса код Чортановаца доста меандрира, али има места да се исправи, док код Карловаца нема где да се измести.
Ne, vršila bi se ispravljanja pruge. Bila je jedna od opcija da nova pruga prati autoput, ali se odustalo zbog cene.
Imaš ovde mapu gde bi nova trasa išla (pazi, slika je dosta velika):
http://www.zavurbvo.co.rs/images/planovi/fruska_gora_3.jpg
 
Значи исправљање око Чортановаца. Надам се да ће имати разума да оставе место за макар још један колосек поред два која планирају.
 
Bilo je predloga da se sadašnja trasa zadrži za teretni saoraćaj, ali ne znam koliko je to dobro. Po ovom novom planu se ukidaju stanice Čortanovci i Čortanovački vinogradi.
 
Како мислиш укидају се? Ако се траса пруге мења не значи да та места остају без станице. Направиће нову, као у Ћуприји.
 
Vrh