Добро, наравно да има везе, али није то бог зна какво решење.
Није то само један Беовоз који стоји. Прво, он стојећи лако крши своје време, па долази 15+ минута касније од претходног, а 15- пре следећег итд. Такође, од путничких је то воз најнижег ранга, што значи да би морао да се уклони готово сваком путничком возу којем је на путу. А шта ако неко буде хтео да направи исто тако тактну везу на сат с Новим Садом? Па још и све остало.
То може да ради као неко прелазно решење, да не кажем привремено, пошто некако у Србији ако је "привремено" мање од 20 година, не рачуна се ни да је било.
А ЖС за развој града много више може учинити рецимо овако:
- Сређивањем сајта. Мало кога занима да је изашао нови број железничког листа, или да су они одржали прес конференцију и сл. На средини ваљда треба да стоји слика неке девојке пресрећне што пије кафу у спаваћим колима ЖС или неког насмејаног ћалета и детета којима је исто тако свануло, пошто се возе возом, или слике неких примамљивих градова и уз то нека понуда да се привуку путници итд.
- Превођењем целог интерфејса барем и на енглески и ту у центру да буду некакве понуде за Србију и Београд из иностранства.
- Омогућавањем прегледа сцих цена за све релације он-лајн, ако не већ и куповину карата преко сајта или барем преко мејла.
- Сарадњом са туристичким организацијама, у овом случају ТОБ-а, и отварањем њихове пословнице на станици или дељењем неког материјала у међународним возовима који стижу.
-На крају, обезбеђивањем у реалности свега горе написаног.
Није страшно да у вагону нестане воде, па путници морају у суседни у тоалет или да воз ПОНЕКАД закасни (Дешава се и много бољима), али је страшно што не постоји ништа од горе наведеног, што на један исти воз данас ставе овај, а сутра онај вагон, или га нема уопште (за шта се плаћају казне у међнар. саобраћају, узгред речено) и што се вози ритмом 10-20-30-40-(50 изузетно) и опет.
Ето, тако нешто могу Град и ЖС и неко из Републике да ураде, туризам доноси огроман новац, па онда, после 10-20 година, ако се почне сада, биће пара и за приградску железницу каква ваља, вероватно и за метро и шта ти ја знам.
Али, ко ће тиме да се замајава, уосталом, ево иду избори, имају они паметнија посла. Треба одштампати плакате, платити лагање на реклама и тако то...