direktor":1r4rme2d je napisao(la):.Slede slike maleroznog rusa beograd dunav / Pancevo sa forumasem Vuckom
Ulazimo malo unutrasnjosti zdelano vo rossir [za razilku od RVR zdelano vo SSSR]
Inace karta do PA je 60 din
WC ispravan signalizacija upucuje na to nisam zvirivao
Sjedista su udobna i cista mirise na novo motor se prilicno cuje
Inace voz je usporavo na svakom pp jer nijedan nije funkcjonisao i stajali smo 15 u ovci iz nepoznatih razloga
Ladica ili kanta hm
Zalazak sunca na pancevcu
Stanica pancevo varos
vucko":2r1xn0dm je napisao(la):A i ta garnitura je na dizel sto znaci da ne moze kroz tunele da ide,to jest nista od njega na bg vozu.
Ali je jasno da koncepcijski nam treba takav RVR samo na struju.
Hvala na ispravci,mislih na vrstu garniture,zaboravih kako se zove,jel bese push pull ili tako nesto?Železničar":1i1xg61x je napisao(la):To nije proizvog fabrike RVR nego Metrowagonmash iz Rusije.
vucko":ihqc31ca je napisao(la):Hvala na ispravci,mislih na vrstu garniture,zaboravih kako se zove,jel bese push pull ili tako nesto?Železničar":ihqc31ca je napisao(la):To nije proizvog fabrike RVR nego Metrowagonmash iz Rusije.
I nije tuga boco,ne isplati se ni britancima i ostalim bogatijim zemljama da eletrifikuju sve pruge u drzavi,ali stoji da nama fali jos podosta da se elektrifikuje.
Verovatno nikad. Na nekom forumu od zeleznicara sam procitao:11030":1gyrteeu je napisao(la):jedno laicko i naivno pitanje posto videh da ni struju svuda nemamo- da li i kada ce na nasim prugama moci da voze vozovi 160km/h ili vise?
Da to je upravo cilj, u svim zemljama se železnički saobraćaj koristi da upravo rastereti puteve, jer je jedini u stanju da brzo preveze ogromne količine putnika. To se tako lepo vidi kad voz po izlasku iz grada u Nemčkoj ubrza, i samo prestiže automobile na paralelnom auto-putu. Isto tako lično sam osetio koliko vremena treba kada se do centra Ciriha probijate automobilom, a koliko kada lepo "uklizite" vozom u sam centar.hazard":3vbecj86 je napisao(la):Mislim da ne mozemo da se zadovoljimo brzinama od 100 km/h, zeleznica ne treba da bude konkurentna samo autobuskom vec i automobilskom saobracaju. Treba bar 150-160 km/h (na autoputu ogranicenje je 120 km/h), da mozes brze da stignes od Subotice do Nisa ako ides vozom nego ako ides kolima. Mislim tamo gde nema autoputa mozemo da ogranicimo prugu na 120 km/h (ako je tu samo magistrala sa ogranicenjem 70-80 km/h za automobile) ali na glavnim pravcima u zemlji (a tamo vec imamo ili autoput ili se planira), sve ispod 150 km/h je neozbiljno.