Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Траса новог булевара није моје, из ГУП-а је. За прављење булевара од Раковичке уз повећање броја колосека пруге нема простора, и због Топчидерке, и због фабрика.
 
zidar":1c7i4ipt je napisao(la):
Glavni problem stanice Rakovica je kao i na Prokopu nepristupacnost.
Mislim da je neophodno za pocetak napraviti autobuska stajalista na automobilskom nadvoznjaku iznad stanice Rakovica sa stepenicama (pokretnim) i liftom pravo do perona kako bi stanica bila pristupacna direktno sa poteza Pilota Mihajla Petrovica-Borska to jest Vidikovac/Cerak-Kanarevo Brdo/Miljakovac bez zavlacenja do sadasnjeg ulaza u Patrijarha Dimitrija. Sadasanji autobusi 37, 50, 59 i buduci feeder lokalci.

Nisam siguran koliko je zgodno praviti stajalište nasred nadvožnjaka, ali i samo stepenište za silazak na stanicu bi dosta značilo. Trenutno je pristup takav da se od stajališta ide pored doma zdravlja, pa kroz ne baš uređeno parče staze pored koje neko ispušta kanalizaciju, a i kučića ima u izobilju. I sve to ima par stotina metara. Stepenište od sredine nadvožnjaka ili bliže gornjoj strani (gde je bliže stajalište) bi skratilo put za minut, ali bi ga učinilo mnogo prijatnijim i bezbednijim.

U isto vreme, bilo bi sjajno da postoji neka staza kroz fabrike preko puta stanice kojom bi moglo da se dođe od opštine bez penjanja na most, a da se ne kruži. Takođe skraćuje samo par minuta, ali mnogo uprošćava sam put.
 
A upravo je urbanisticki plan te deonice o kojoj diskutujete na uvidu u 27 marta.Bio je Honest John a i ja ali nista ne skapirah jer ne znam kraj.Valjda ce John da uslika.

Videh da ce imati sirinu od 7.5m po smeru taj Bulevar i da ce tramvaji ici u sredini,takodje primetih stanice tramvaja kod stanice Topcider.

Da li je i ta stanica Topcider stajaliste Beovoza to jest buduce druge linije BG voza?
 
Ако мислиш на стајалиште код раскрснице Пере Велиморовића и Раковичког пута, онда би требало да буде. Јеси ли запамтио да ли булевар иде левом или десном страном Топчидерске реке?
 
Arnorian":2qm15gq9 je napisao(la):
То би изгледало отприлике овако (улице, дупли колосеци, трамвај, стајалиште/станица воза, друмски надвожњак, Park & Ride паркинг).

prosirenjeprugekosutnja.jpg

ја би пре да трамвајска пруга иде непосредно уз Топчидерску реку, а булевар иде туда куда си ти уцртао трамвај
 
Tрамвај по том плану и иде одмах поред реке северно од фабрика. Ако би се повећавао број колосека пруге за булевар ту не би било места, четири траке по 3,5 м плус разделно острво плус тротоари је много шире од пара метарских колосека.
 
Topciderka je ipak plava,nije to Mirijevski Potok u koji se sliva pola kanalizacije Mirijeva pa da se zacevi bez problema.

ZNao sam jednog gospodina koji radi kao inzenjer u Vodovodu i govorio je da je Beograd na tri reke-Savi,Dunavu i Topciderci :)
 
Jeste plava, a nekad je i crvena, zelena, ljubičasta... kako kad. :laugh:
 
Zavisno od toga sta stampaju u topcideru 100din,200,ili pak 1000 :lool:
 
Jel bi mogao neko da mi kaze kada bi sutra ujutru imao voz od batajnice do pazove, posto na zeleznickom sajtu nesto neradi pa ako neko zna bio bi mu zahvalan
 
Rusi i socijalisti - uvek pogubna kombinacija :rolleyes:

Železnica: Ruski kredit još čeka dogovor
T. S. | 09. decembar 2011. 20:58 | Komentara: 1

Još traje faza pregovora oko izvođačke cene radova na železničkoj deonici Beograd - Pančevo. Iako je ruski zajam za modernizaciju pruga odavno dogovoren, još nije otvoreno nijedno gradilište

eko-zeleznica.jpg


Nijedno gradilište nije otvoreno ruskim kreditom, iako je zajam za modernizaciju srpske železnice u iznosu od 800 miliona dolara dogovoren pre više od godinu dana. Kako saznaju „Novosti“, u protekla dva dana stručnjaci „Železnica Srbije“ susreli su se sa kolegama iz Rusije radi usaglašavanja finansijskih elemenata projekta, tačnije pregovaralo se o cenama izvođenja radova na modernizaciji pruge Beograd - Pančevo. U narednom periodu će razgovori biti intenzivirani, kako bi se usaglasila predložena rešenja i kako bi se što brže pristupilo realizaciji čitavog posla.

Na sastancima je bilo reči o rekonstrukciji železničke pruge Pančevo - Beograd, u dužini od 15 kilometara, uključujući i izgradnju drugog koloseka sa elektrifikacijom na deonici „Pančevački most“ - „Pančevo glavna“. Ovaj projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama „Krnjača“, „Ovča“, „Pančevački most“, „Krnjača most“ i „Sebeš„, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, pet novih mostova, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Osim modernizacije pruge Beograd - Pančevo, iz ruskog kredita planirana je i izgradnja 68 kilometara duge pruge Valjevo - Loznica, za brzine od 120 kilometara na sat, kao i izgradnja beogradskog železničkog čvora, uključujući i železničku stanicu „Beograd-centar“ u Prokopu. Takođe, razmatra se i mogućnost da se iz ruskog kredita finansira rekonstrukcija srpskog dela pruge Beograd - Bar, a na inicijativu „Železnica Srbije“ deo ovog kredita u iznosu od 100 miliona dolara bio bi opredeljen za nabavku novih dizel-motornih vozova ruske proizvodnje.

Izvor: Vecernje novosti
 
Moze li mi neko ukratko objasniti u cemu je toliki znacaj pruge Valjevo-Loznica? Hoce li ta pruga olaksati transport izmedju Srbije i Bosne i na koji nacin?
Zar nije bilo logicnije da se onda radi modernizacija pruge do Vrsca a ne samo do Panceva? Zar moramo da uzimamo kredit od stranaca za tako mali projekat? Zar drzava nije mogla da obezbedi novac za modernizaciju vec postojecih 15km pruge?
Sta se desava sa cesima i elektrifikacijom pruge Nis-Dimitrovgrad?
 
Pruga do Vršca je možda u najboljem stanju od svih domaćih, tamo je testirano može li ruski voz stvarno 120 km/h. Jedino što nije elektrificirana, ali nisam ni siguran da je neophodno.

Pisali su ljudi ovde da kilometar elektrificirane pruge košta koliko i kilometar trake autoputa, tako da ni to baš nije tako mala investicija.

Što se tiče ovog ostalog, nije ni meni jasno. Sećam se da je kad sam 2003 išao vozom u Bugarsku bilo dosta kašnjenja zbog radova na povećanju visine tunela da može da stane elektrooprema. Od tad je prošlo 8 ipo godina, a pruga još uvek nije elektrificirana. Cenim da neko treba da ode u aps..
 
Malo sam se pomučio da napravim prikaz šta ostaje na području Savamale, pa bih voleo da me poznavaoci situacije obaveste ako sam nešto propustio da označim. Po mojoj logici, sve što nisam označio odlazi odatle.

hzn5E.jpg
 
EDIT:
Ово обележено плаво није Ластина станица већ паркинг БАС-а, Ластина станица је поред тога улево на слици.
 
Kako megalomanski deluje kada sve tako stave na jednu gomilu, da se smrzneš i odustaneš od nade da će se išta od toga ikada desiti.
 
Megalomanski?Ja bih rekao sasvim realno.Cene svega toga sto pominju je manja ili ista kao mosta preko ade sa rampama i delom ump-a koji se gradi.
 
Oko 20.30 sati na deonici Zemun Polje -Zemun ukraden je "deo koloseka - tzv. prigušnica" čija je vrednost između četiri i šest hiljada evra, zbog čega su "moguća znatna kašnjenja u beogradskom železničkom čvoru".

Takođe, između železničkih stanica Stepojevac i Slovac neko je isekao sajle koje nose kontaktu mrežu, pa je ona pod naponom pala na prugu u dužini od 500m, zbog čega je u prekidu saobraćaj na pruzi Beograd - Bar.

:rolleyes:

Izvor
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=12&dd=21&nav_category=16&nav_id=567721
 
Dok se to ne bude tretiralo kao akt terorizma i sudilo kao takvo jednog dana ce nestati i prokop
 
mastercat":27uedbnv je napisao(la):
Dok se to ne bude tretiralo kao akt terorizma i sudilo kao takvo jednog dana ce nestati i prokop

Prokopu ce da istekne rok trajanja dok ga izgrade...
 
Vrh