Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

belgrey":2i1h3cv6 je napisao(la):
Nenad":2i1h3cv6 je napisao(la):
Ipak napravise taj famozni podzemni prolaz u Staroj Pazovi:
http://i885.photobucket.com/albums/ac53/dulevoz02/Razno 009/IMG_7415.jpg
Pozajmljeno od Dulevoz sa railserbia.net
Ako je ovo levo "tobogan" za osobe u kolicima, nadam se da ispred imaju i pult za brzo ispisivanje testamenta pošto će ih dole čekati ovo :bash:
MA to je radio neki lala koji se istripovao da je to za bicikle!
 
Nema opasnosti da izgubimo transport koridorom X jer je taj koridor preko Rumunije i Bugarske bar 50km duži i dobim delom ide brdovitim i teškim terenom. Opasnost za nas se krije u tome što su i Rumunija i Bugarska članice EU pa nema graničnih formalnosti kao kad se ide preko Srbije. Ovo naravno posebno važi za kamione i šlepere natovarene robom za carinjenje.
 
"ŽELEZNICE SRBIJE" U 2011. POSTAJU HOLDING
Četvrtak, 21. Oktobar, 2010.| Autor: Agencija TANJUG


BEOGRAD - Generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković izrazio je očekivanje da će Vlada Srbije do kraja godine odobriti donošenje novog osnivačkog akta za to preduzeće, da bi moglo da postane holding kompanija.

On je rekao da bi tada "Železnice Srbije" u svom sastavu trebalo da imaju najmanje tri posebna preduzeća, koja će se brinuti za prevoz putnika, transport robe i infrastrukturu.

Generalni direktor Železnica Srbije je rekao da se često govori o dugovima tog preduzeća i istakao da je reč o "obračunskim gubicima, koji se godinama kumulativno uvećavaju".

On je kazao da "Železnice Srbije" nisu efikasno i profitabilno saobraćajno preduzeće", ali da od svih gubitaka više od 90 odsto čine upravo obračunski gubici.

"Dominantan problem danas za srpske železnice su kvalitet pruga i zastarelost voznih sredstava", dodao je Marković.

U tom javnom preduzeću, prema njegovim rečima, od 2001. godine kada je počelo restrukturiranje firme, koja je tada imala 32.000 zaposlenih, smanjeno je 13.000 radnika i sada je u "Železnicama Srbije" zaposleno 19.000 ljudi. Marković je naglasio da nijedno javno preduzeće u Srbiji nije u tolikoj meri smanjilo broj svojih zaposlenih.
 
Da li neko zna koliko je koštala obnova železničkih stanica kao što je ona u Novoj pazovi?

Ne deluje mi preskupo, a izgleda prilično pristojno. Ko je to finansirao? Ako su železnice, nemoguće da nemaju para za istu stvar na Novom Beogradu. Ako je grad, ne verujem ni da je Novi Beograd baš siroma, pa da nema da uloži.
 
< U N.Pazovi su obnovljeni samo peroni, bez stanicne zgrade (ako se ne racuna zamena zvucnika)
 
Eto. Na Novom Beogradu stanična zgrada ne postoji.
Taman da urade to isto i divotica.
 
U sklopu ZS postoji sektor za odrzavanje zgrada prijavte kom inspekciji ili kom policiji i po prijavi moraju da izadju i urade posao.Klupe i ostali mobilijar farbanje kosenje itd rade zastitne radionice u sklopu ZS :kafa:
 
Ne znam koliko ovo može biti značajno, ali shodno tome da sam već nekoliko puta pisao prijave putem sajta Komunalnoj inspekciji za Novi Beograd i shodno tome da se zapravo na prijave odazivaju i delaju, to sam uradio i ovoga puta.

Možda im dajem preveliki zalogaj, ali videćemo u ovom trenutku koliko su snalažljivi.
 
Bravo pohvalno je to što ulažeš napore,da apelovao sam i ja mnogo puta da se nešto uradi,ali mislim da će s obzirom da je konačno potpisan protokol o ruskom kreditu za završetak izgradnje ž.čvora možemo očekivati da se nešto konačno uradi po tom pitanju tj,stanice Nbg. :kafa:
 
@ jlaki

Dopisivao sam se ranije sa novobeogradskom komunalnom inspekcijom u vezi ove stanice...
Od ogromne prijave, na terenu je sređen samo mali broj stvari.
Skinuti su plakati, ižvrljani stubovi nadstrešnice su bili ofarani kao i manji delovi ograde, zamenjeno je 5-6 sijalica, postavljena jedna nova klupa i jedna nova kanta za đubre... Prodavac koji je ilegalno prodavao robu na samom koloseku je prosleđen sudiji za prekršaje.
Uglavnom i posle tih manjih intervencija stanica je izgledala jednako odvratno... :/
 
Znači da im treba pisati na mesečnoj bazi kako bismo za jedno 95830 godina dobili normalnu stanicu. :p
 
Zeljeznica je otvorila tender za nabavku novih 25EMV za regjonalni saobracaj javili su se sve super firme tako da koga god da izaberu nece pogresiti a to su CAF.Simens,Stedler b.Alstrom transport :vops:
 
Na glavnoj stanici video sam gomilu remontovanih vagona, koji sasvim dobro izgledaju, imaju ugradjena automnatska vrata i potpuno su sredjeni. Ima i 1. i 2. klase. Ali stoje tamo, neki su isarani grafitima... Za li neko zasto nisu u saobracaju?!
 
Mateja lakse je dobiti na lotou nego odgovor na takvo jednostavno pitanje :kafa:
 
Матеја Бељан":de2y8uno je napisao(la):
Na glavnoj stanici video sam gomilu remontovanih vagona, koji sasvim dobro izgledaju, imaju ugradjena automnatska vrata i potpuno su sredjeni. Ima i 1. i 2. klase. Ali stoje tamo, neki su isarani grafitima... Za li neko zasto nisu u saobracaju?!
Ako si mislio na sive vagone koji stoje ograđeni moram te razočarati da oni nisu remontovani. A razočaraću te još više kada ti kažem da su to relativno novi vagoni za naš pojam, stari su 12 godina. To su Z1 vagoni građeni u GOŠI Smed. Palanka 1998. i 1999. godine. Tada su bila a i sada su naši najsavremeniji vagoni. Pravljeni su za brzine do 200 km/h, sa avionskim sedištima, vakuum toaletom, kliznim vratima, klimom i td. Proizvedena su 23 vagona a od toga 6 prvog razreda, 14 drugog razreda i 3 vagon - restorana. Vagoni su viskog komfora namenjeni prvenstveno međunarodnom saobraćaju. Većina vagona je delimično ispravna tj. istekla im je revizija i nedostaje im statički pretvarač. Statički pretvarač je kompjuter vagona i kompletna dijagnostika svih uređaja vagona. Taj deo jhe neispravan na većini tih vagona i on treba da se zameni. Sa tim se počelo na jesen 2010. godine i urađen je jedan vagon koji je u saobraćaju i ispituju se karakteristike jer je ugrađen manji statički pretvarač. S` obzirom na godinu izgradnje statički pretvarači su danas manji pa su morale da budu promenjene određene karakteristike vagona i zato su trenutno na ispitivanju. Kada se vidi da li je sve u redu ugrađivaće se i na ostale vagone. Na vagonima na kojima je taj deo ispravan treba da se uradi revizija i mogu u saobraćaj. Svi Z1 vagoni će dobiti i novu šemu farbanja na kojoj je zastupljenija bela boja u odnosu na ranije sivu. Kada svi budu u saobraćaju biće pravih vagona za međunarodni saobraćaj da se više ne brukamo ;)
 
Hvala na ovako detaljnim informacijama inace mogli bi da plate da im neko osmisli semu bojanja pa sva vozila nakon remonta tako da bojaju a ne ovaj sarenis :rolleyes:
 
Kako god da ih oboje "slobodni umetnici" će da ih prekrste. Kako bih ih ja na jedan "edukativni kurs slikanja" u Padinjak! Da nauče da slikaju NA PLATNU!
 
Vrh