Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

direktor":q8g27n3u je napisao(la):
.Priprema se dokumentacija za kupovinu novih emg za beovoz od kredita spanske vlade a ali imaju problem oko visine perona jer je visina razlicita po stanicama bg cvora
Vukov spomenik i Zemun imaju visoke stanicne perone, bila je prica da bi ih "snizili". Mislim da jos neki imaju, kao Rakovica. Inace, vise bi voleo da peroni za gradsku zeleznicu imaju visoke perone, kao kod S-bahna, RER-a ili japanskih gradsko-prigradskih zeleznica, ali to je moje misljenje.
 
Bez namere da budem podrugljiv, čisto sam ispravio ovaj tvoj post jer mi deluje poprilično informativno, a u isto vreme i krajnje konfuzno.

Bio sam na prezentaciji dvospratnog vagona, biće slika na railserbia forumu. Odmah da kazem da ga zeleznice nece kupovati .Pothodnik u nekoj od Pazova je bio isprojektovan, ali nije uradjen, rekao mi lik iz CIP-a koji je radio reviziju projekta zbog nedostatka para, navodno. On kaze zbog srpske gluposti .Priprema se dokumentacija za kupovinu novih emg-ova za beovoz od kredita spanske vlade, ali imaju problem oko visine perona jer je visina razlicita po stanicama bg cvora ali bi sve odluke trebalo biti brzo donesene, a Đilas ih gura. Trebalo bi biti kupljeno 20 komada, a od 100mil evra novca EBIARD-a 30 garnitura za međugradski i regionalni saobraćaj i od eurofime valjda novi vagoni.
 
aha. e sada mi je jasno šta je pisac hteo da kaže. samo, ne razumem što železnice neće da kupe ove vagone? dobro bi došli
 
Hvala na ispravkama to je bio pokusaj brzog slijepog kucanja jos jednom se izvinjavam :violina:
 
hehehe nema veze, čisto da se zna, nisam time hteo da te ponizim, nego čisto da pojasnim informacije koje mogu biti korisne a konfuzno su ispisane;)
 
Ipak napravise taj famozni podzemni prolaz u Staroj Pazovi:
IMG_7415.jpg

Pozajmljeno od Dulevoz sa railserbia.net
 
Mislim da nisu ni razmisljali o invalidima,mora da je ovo za torbe na tockicima ili tako nesto?
 
Тај пролаз у Старој Пазови није направљен раније (доба братства и јединства) јер је цео терен и без копања веома склон плављењу , тако да је и овај до скоро блејао у води , а видећемо шта ће бити тек на пролеће .
 
vucko":2siy8fyk je napisao(la):
Mislim da nisu ni razmisljali o invalidima,mora da je ovo za torbe na tockicima ili tako nesto?
Da, samo za one koji se penju i imaju torbe, a ovi što se spuštaju – samo levoruki...
 
To je za bicikle itd, sv sa tockovima sta moze da se vuce uzbrdo. Za kolica trebaju lift-ovi.
 
Upavo, ovaj tobogan nije za invalidska kolica, vec za pijacna kolica, bicikle itd. Za invalide jedino u obzir dolazi lift i to je normalno.
 
Ne samo invalide nego i roditelje sa malom decom u kolicima. I mi nailazimo na puno prepreka, ali se o tome malo priča.
 
Користи ли се жељезнички мост који се налази на Сави узводно од Газеле ? Некако ми са оном свом околином изгледа тотално запуштено и ван употребе.
 
berekin":10kvtrdb je napisao(la):
Користи ли се жељезнички мост који се налази на Сави узводно од Газеле ? Некако ми са оном свом околином изгледа тотално запуштено и ван употребе.
Koristi se redovno. Sav saobraćaj za Beograd Glavnu i još pride ide preko njega. Na njemu je i smanjena brzina na 20 km/h ako se ne varam.
 
Sav saobraćaj za Beograd glavnu ne ide preko starog železničkog savskog mosta. Preko mosta ide samo onaj saobraćaj koji dolazi sa zapada tj. iz pravca Novog Sada (Subotica) i Šida (Zagreb). Saobraćaj iz pravca Niša, Bara i Zaječara (Negotina) dolazi na stanicu preko Rakovice, topčiderskom dolinom i pored Sajma i ispod Gazele.
 
Prvi put danas prolazih pored topciderske stanice,lepo izgleda i super je mesto ali voz je spor kao smrt,smejao sam se sa ljudima na rampi u kolima dok je leteo brzinom od 20 km na sat pored nas,jedva ga videsmo!

Oni vagoni koji trunu na stanici su isti cherobilj,uzas zivi
 


Uploaded with ImageShack.us

Verzija Sever
Teretna železnička obilaznica oko Beograda (i Pančeva) preko Pančevačkog Rita.
plavo - postojeća pruga
roze - nova pruga

A sledeći korak bi bio pruga Pančevo-Kovin-Smederevo-Mala Krsna kao direktan izlaz Banata ka jugu.
Pa bi se reaktiviranjem starog pravca Pančevo-Zrenjanin-Kikinda-Segedin(Madjarska) postavila alternativa pravcu preko Subotice i Novog Sada, barem za teretne vozove.
A sve to van optertećenog Beograda.

Nešto što je naizgled bez veze sa Beogradom, a to je montiranje pruge preko Djerdapa 2. na tromedji Srbije, Rumunije i Bugarske. To je predvidjeno prijektom ali zbog avanturističkih godina nije pokrenuto. Time bi se nizvodno od Pančevačkog mosta stvorio pouzdan pružni prelaz i rasteretio Pančevački most.. Izmedju Bugarske i Rumunije za sada nema železničkog mosta koliko ja znam (?) da je sledeća pruga preko dunava tek naspram Konstance tj Bukurešt-Konstanca
 
Dobar plan. Mada, koliko mi se čini gradiće se pruga preko Vinče pa će tuda ići teretni saobraćaj ka Pančevu.
Predvidjeno je da se preko Djerdapa II postavi pruga ali do toga nikada nije došlo. Ja jeste možda nam sada Koridor IV ne bi predstavljao problem i most kod Vidina. Radovi na mostu napreduju i planira se da bude završen 2012. godine. Ako do tada ne uradimo nešto, a verovatno nećemo, ode sav tranzit tamo!
 
Vrh