Na mapi su obeležene rute samo kroz države članice (nema ni BiH, Albanije, Ukrajine...). EU inače finansira rekonstrukciju pruge do Niša. Važni je izgraditi infrastrukturu, lako će se iscrtati linije na mapi 
Vidim da se ova poluinformacija širi na internetu i od strane nekih predstavnika parlamentarnih stranaka i "aktivista". Evo odgovora, da ne širimo neistine:
Ali džabe im sistem ako se i u budućnosti budu menjale lokomotive, mašinovođe, peglali kilometri između železničkih uprava i sl.
mi necemo da skinemo 30 minuta odmora u Kelebiji/Subotici nikada
www.ekapija.com
Mislim, to je višedecenijska dobro uspostavljena praksa u Evropi. I sad se javi neki Igor da kaže da to ne valja.
Sistem u Evropi više nije takav. Danas postoji mnogo više kombinacija. Danas se ceo voz "iznajmljuje“, više se ne radi samo o peglanju kilometara vagonima. Ja plaćam mašinovođu i troškove sa svoje strane, ti sa svoje. Voz je tako nedeljiv. Kilometri se ne računaju više od 1:1, već voz:voz. Ovo su sad međunarodni vozovi. Ali i dalje možete da se platiti za voz, ako nemaš šta nuditi. Promene lokomotiva? U Evropi se više ne vrše promene lokomotiva na granici. U mnogim zemljama već 10 godina nema promene lokomotiv. Osim švajcarskih i određenih čarter vozova. Španci, Italijani i Francuzi su postali konkurenti, više ne sarađuju.