bg-bud-vie
Intermediate
Zatvorene rampe na putevima ka ns. Pitam se, pitam, sta ce biti sa vozovima
Čitam upravo tekst Dejtonskog Sporazuma, u aneksu 9 ne piše da mora postojati zajedničko železničko preduzeće kakvo postoji u Srbiji ili Hrvatskoj. Piše samo da će se osnovati nekakva transportna korporacija, i da će njene nadležnosti tek naknadno biti dogovorene između strana potpisnica. Ne vidim čime to Dodik "gazi Dejton"? Naprotiv, on sve vreme traži da se ono što je potpisano u Dejtonu poštuje. Taj sporazum nalaže da Republika Srpska mora imati svoju vojsku, graničnu policiju, obaveštajnu agenciju, sudsko i tužilačko veće, sve što su stranci kasnije nelegalno oteli i preneli u Sarajevo. Po tom sporazumu savet ministara BiH može imati samo 2 ministra i predsedavajućeg, a ne 9 ministara kao danas. Spoljni poslovi, ekonomski odnosi i sem toga ništa.Dodo bi u RS da bude to što hoće, ali gašenjem ŽRS barem u putničkom sektoru, otvara se mogućnost da kolektivno preduzeće Federacije polako preuzme ceo železnički saobraćaj u BIH, što uostalom nalaže i sam Dejtonski sporazum koji železnicu ne deli po entiteskoj osnovi već nalaže zajedničko delovanje. (Aneks IX) Dodo misli da je uradio sjajnu stvar što gasi željeznicu, ali on u principu tim potezom priznaje Dejton koji navodno svakodnevno gazi i ne priznaje.
Poznato? Slično se dešava na Kosovu, institucije i preduzeća se uništavaju, njih preuzima tzv. Kosovske strane po već potpisanim sporazumima (potpisla ekipa koja isto kao navodno ne poštuje sporazume, a u stvari suprotno), za narod dole je još teže, jer im Srpske institucije garantuju opstanak, dok će ovima "sa Manjače" značiti samo da su i zvanično stopljeni u FBIH, ali im u principu nije bitno ugrožena egzistencija, već im je uzeta neka kvazi nezavisnost od Federacije.
Kako misliš radi jedan kolosek?Što se tiče deonice do Subotice, primetno je manje promovisana od deonice do Novog Sada. Čudno je da nije sačekao izbore da je otvori pošto ionako nije završena stanica u Subotici; koliko sam čitao, radi jedan kolosek.
Zatvoren pothodnik, samo 1. peron 1. kolosek postoji pristup za putnike, rade ostali peroni za saobraćaj.Kako misliš radi jedan kolosek?
Tako se onda i napiše valjda. Ovako neka random osoba koja pročita ono što je on napisao će pomisliti da radi samo jedan kolosek od NS-a do SU.Zatvoren pothodnik, samo 1. peron 1. kolosek postoji pristup za putnike, rade ostali peroni za saobraćaj.
Već se desilo, samo nije niko objavio. Stalo je.Kada ocekujemo neko miniranje svih zeleznickih pravaca?