Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Zato Barac sve vreme normalno saobraća, cirkus.

Evo, očekujte uskoro normalizaciju.

1000052462.jpg
 
Кад ступате у штрајк након стављања читавог железничког система у функцију политичке добити узурпатора власти?
 
Duletov snimak iz 2021. koji je objavio danas, Direktni Zaječar - Požarevac i silom prilika od Požaraevca do Smedereva, jedno vreme je takav bio turnus.

4 godine kasnije, ostala samo 2 para do Majdanpeka, koji voze prazni, do Požarevca se ne može, DMV većinom u kvaru, kakav kolaps koji niko pre 4 godine nije mogao da predvidi.

 
Predivno i tužno.
Neverovatni predeli između zaječara i požarevca. Imao prilike da posetim 2019 bor, zaječar, negotin, majdanpek (i na svim stanicama video po aktivan voz 😊).
Šteta što je pusto. Ali i ima putnika na većini stajališta, što je lepo. Verujem da im je ovaj voz mnogo značio.
A stanične zgrade ogromne. Neke i sa dva sprata, ali dosta ruinirane.
Od požarevca do smedereva katastrofa: kuće ko babini zubi, sve uz prugu, kola po kolosecima... Kao u onom videu na kosovu o vozu Kosovo train for life 😡
 
Ali i ima putnika na većini stajališta, što je lepo. Verujem da im je ovaj voz mnogo značio.

Deo između Bora i Majdanpeka je verovatno jedan od najpasivninih delova Srbije, sem par uređenih sela, sve ostalo su zaseoci sa par domaćinstava.

Uopšteno sva sela i zaseoci u tom kraju nemaju javni prevoz do Bora, do Majdanpeka postoji, ali ne pokriva zaseoke.
Čak ni kolima nije uopšte dobro ići, jer putovanje do npr Vlaola traje sat ipo u najbolje slučaju, sa velikom potrošnjom goriva. Zimi da ne pričamo..
Dok je do kraja 2022. postojao treći par vozova, radnici su išli redovno vozom, jer je cenovno i vremenski bilo puno bolje nego kolima, međutim ukidanjem silom prilika su morali da pređu na svoja vozila, a uopšte im ne odgovara.

Iako je sada dobar zaseoka raseljen ili jednostavno ljudi nisu više živi, onaj deo oko stajališta Gornjane, Kriveljski Potok, Šušlajka ostao je ugrožen.
Do najbližeg autobusa moraju pešačiti 1h ili više i to samo ka Majdanpeku, zato su par njih ostali verni vozu i voze se do Teretne stanice, jer nemaju izbora.

Sramota je i velika što je železnica nespsobna da organizuje putnički saobraćaj na npr. Knjaževac - Zaječar - Bor, to je reon od 80 km koji pokriva gotovo 100,000 stanovnika sa svim selima i ta 3 mesta između.

Inače, sa ovog snimka znam gotovo sve ljude do Majdanpeka, u Vražogrncu otpravnik Alen, baka koja ulazi je često putovala u Bor, u Rgotini ov je Neša, ovaj sa svetlećim prslukom što je ušao u Rgtoinu radi u Zijin Zagrđu, a vrlo često i u Boru. Stariji ljudi koji ulaze u Boru, idu do Vlaola. Otpravnica u Majdanpeku je Vladica.
Mv je po glasu "Romeo" (Nebojša Ristić) iz Niške vuče, tada su počeli da ih polako dovlače u Zaječar.

Još mi je smešno što ovaj instruktor što je ušao u Požarevcu priča mašinovođama da će možda morati da voze brzi do Bg-a. 😃
 
Vrh