Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Плус би отворило могућност да имамо нпр. композицију ЕМВ+ДМВ до Руме, композиција се раскачи у Руми, ЕМВ продужи за Шид, а ДМВ за Зворник, или до Панчева да иде ЕМВ са 2 ДМВ, па у Панчеву да се раскаче ДМВ по једна за Вршац и Кикинду, слична композиција да иде до Пожаревца, па од Пожаревца по једна ДМВ за Прахово и Зајечар, итд.

Zar se ne planira elektrifikacija pruge za Kikindu sledece godine?
 
Нисам упознат са тим плановима. Нек се Србијавоз обезбеди, лако ће ДМВ пребацити другде кад се уради електрификација.
 
Da, znam da ne ide samo elektrifikacija, ali se pise o DMV vs EMV.
Priprema za tu rekonstrukciju je i izgradnja mosta kod Orlovata, koja je u toku, sto znaci da se ipak krenulo u neke ozbiljnije radove. Ono sto ne razumem je da su do sad radili neku rekonstrukciju prige, a sad ce opet da je rekonstruisu... Total waste of money and time. No, to je materijal za drugu temu. Svakako cemo opet imati prekid putnickog saobracaja, ne verujem da ce raditi rekonstrukciju pod saobracajem.
 
Da, znam da ne ide samo elektrifikacija, ali se pise o DMV vs EMV.
Priprema za tu rekonstrukciju je i izgradnja mosta kod Orlovata, koja je u toku, sto znaci da se ipak krenulo u neke ozbiljnije radove. Ono sto ne razumem je da su do sad radili neku rekonstrukciju prige, a sad ce opet da je rekonstruisu... Total waste of money and time. No, to je materijal za drugu temu. Svakako cemo opet imati prekid putnickog saobracaja, ne verujem da ce raditi rekonstrukciju pod saobracajem.
Није прича ДМВ vs EMВ, већ ДМВ + ЕМВ.
СВ не сме да робује плановима ИЖС, већ да у ходу унапреди услугу према корисницима.
 
Када се крене са пругом ка Нишу мораће се почети размишљати и о набавци још Кисева.
Kada krenu radovi, pretpostavljam da će biti obustava iovako razređenog putničkog saobraćaja. Verovatno će svi stadler vozovi koji saobracaju Bg-Lapovo-Ni, preći na Niš-Leskovac(Vranje), a kroz 3-4 godine i Niš-Pirot. Završetkom radova Bg-Ni, nećemo imati nijednu slobodnu garnituru za tu deonicu, tako da će morati nabavka novih i stadler i kiss i ko zna čega još 😁
 
Мост код Орловата требао јe бити урађен одавно независно од електрификације, то свакако јесте предуслов међутим још увек је све у раној фази.
За пругу Сомбор - Врбас ради се тек Идејни пројекат са Студијом оправданости.
Требао је бити готов прошле године, међутим, рок је продужен а и када буде готов то је и даље рана фаза.
ДМВ ће Банату и Бачкој за пруге Суботица - Богојево и Богојево - Нови Сад требати још дуго.
Једина пруга где је сасвим извесно да ће ЕМВ заменити ДМВ је Ниш - Димитровград.
710 је зрео у музеј, нема 711 ни за Зајечар а нема довољно ни за Банат, зато сам и питао где су нам толике 711.
 
Poslednja izmena:
Једина пруга где је сасвим извесно да ће ЕМВ заменити ДМВ је Ниш - Димитровград.

Ja se nadam i da će dogovoriti međunarodni saobraćaj Niš - Sofija i da neće čekati prugu Beograd - Niš koja će biti ko zna kad. I sa bugarske strane se radi trenutno pruga. Biće dvokolosečna na delu Sofija - Dragoman, sa ispravljenom trasom za 160 km/h na najvećem delu. Moglo bi biti spasonosno u vreme gužvi na granici, kao što voz Subotica - Segedin igra sličnu ulogu.
 
Što da prodajemo najbolji EMV koji imamo? Slažem se da treba kupiti još kineskih garnitura.
Па зато што их има 3. Продамо кис, купимо оне Кинезе што их тестира Вестбан. Све заједно увеличамо количину двоспратни возова за 200км/ч од CRRC.
 
Deutsch Bahn prodaje svoje Kiss-eve za 200, mogli bi da kupimo još koji
Te garniture već imaju svog kupca, tender je tu samo pro forme.
Inače jedna informacija, nabavka 9 kineskih EMV (vmax120km/h) za EXPO je ugovorena za samo 74 miliona € , odnosno 8,2M€ po garnituri.
Srećna nam nova kupovina, bez tendera, jelte šta će to nama :)
 
Te garniture već imaju svog kupca, tender je tu samo pro forme.
Inače jedna informacija, nabavka 9 kineskih EMV (vmax120km/h) za EXPO je ugovorena za samo 74 miliona € , odnosno 8,2M€ po garnituri.
Srećna nam nova kupovina, bez tendera, jelte šta će to nama :)

Četvorodelni? :oops:

Pa to ispade 50% skuplje od poslednjeg Flirta za 160 km/h!
 
Deutsch Bahn prodaje svoje Kiss-eve za 200, mogli bi da kupimo još koji

купио је ÖBB

За пругу Сомбор - Врбас ради се тек Идејни пројекат са Студијом оправданости.

зашто се то ради, када пруга већ постоји? треба само да се уради реконструкција

Продати кисеве и купити Кинезе. 711 локалозовати производњу у Србији

зашто?

Slažem se da treba kupiti još kineskih garnitura.

зашто?
 
Па зато што их има 3. Продамо кис, купимо оне Кинезе што их тестира Вестбан. Све заједно увеличамо количину двоспратни возова за 200км/ч од CRRC.

Ето, цитирао сам себе...

Иначе, кис и флирт нису исто, и 3 комада не чине флоту. Кинези су јефтинији па за исти новац добијамо више композиција.

Ипак, оно што је најважније, брзи возови су скуп спорт. Уколико немамо некакве квалифициране радионице за ремонт, и ако неамо локалуизацију неких делова (макар то било стакло, делови оплате), возови врло брзо могу да се претворе у скупе играчке које више не возе.

Искрено, мене наквише нервира непотребност брзина за 200км/ч превише пара спаљује како за изградњу тако и за возна средства, а укупни ефекат на привреду је никакав.

Боље да су нам сви возови за 160км/ч
 
@JohnnyLee Пруга је прво била виђена за укидање јер је реч о споредној прузи и на њој дуго времена није рађено ништа.
Пруга Суботица - Богојево класификована је као магистрална а повезивање западне Бачке са Новим Садом и Београдом планирано је постојећим пругама Суботица - Богојево/Богојево - Нови Сад.
Када се кренуло у пројекат пруге Београд - Будимпшета почело се размишљати о реконструкцији, да се одради најкритичнији део колосека и да се та веза преко Врбаса остави.
Након тога почело се размишљати и о модернизацији, подизању брзине и електрификацији.
Такође, на другом правцу помињана је и преко потребна тријангла на прузи Суботица - Богојево код Богојева како би се избегла промена смера и скратило време путовања.
Као што сам писао раније, лично не верујем да ће од модернизације тог правца у скорије време нешто да буде.
Весић изађе и каже "радићемо то, то и то" и део људи одмах помисли како ће се то, то и то заиста и радити и то радити већ сутра.
На прузи Суботица - Богојево урађено је или се завршава модернизација неколико путних прелаза, пре извесног времена покрпљено је нешто колосека у станицама, од Богојева до Футога та пруга је доста солидна али је за сада све остало на томе.
 
Poslednja izmena:
Ето, цитирао сам себе...

Иначе, кис и флирт нису исто, и 3 комада не чине флоту. Кинези су јефтинији па за исти новац добијамо више композиција.

Ипак, оно што је најважније, брзи возови су скуп спорт. Уколико немамо некакве квалифициране радионице за ремонт, и ако неамо локалуизацију неких делова (макар то било стакло, делови оплате), возови врло брзо могу да се претворе у скупе играчке које више не возе.

Искрено, мене наквише нервира непотребност брзина за 200км/ч превише пара спаљује како за изградњу тако и за возна средства, а укупни ефекат на привреду је никакав.

Боље да су нам сви возови за 160км/ч
Održavanje će da rade Kinezi.
 
Vrh