Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Плус би отворило могућност да имамо нпр. композицију ЕМВ+ДМВ до Руме, композиција се раскачи у Руми, ЕМВ продужи за Шид, а ДМВ за Зворник, или до Панчева да иде ЕМВ са 2 ДМВ, па у Панчеву да се раскаче ДМВ по једна за Вршац и Кикинду, слична композиција да иде до Пожаревца, па од Пожаревца по једна ДМВ за Прахово и Зајечар, итд.

Zar se ne planira elektrifikacija pruge za Kikindu sledece godine?
 
Нисам упознат са тим плановима. Нек се Србијавоз обезбеди, лако ће ДМВ пребацити другде кад се уради електрификација.
 
Da, znam da ne ide samo elektrifikacija, ali se pise o DMV vs EMV.
Priprema za tu rekonstrukciju je i izgradnja mosta kod Orlovata, koja je u toku, sto znaci da se ipak krenulo u neke ozbiljnije radove. Ono sto ne razumem je da su do sad radili neku rekonstrukciju prige, a sad ce opet da je rekonstruisu... Total waste of money and time. No, to je materijal za drugu temu. Svakako cemo opet imati prekid putnickog saobracaja, ne verujem da ce raditi rekonstrukciju pod saobracajem.
 
Da, znam da ne ide samo elektrifikacija, ali se pise o DMV vs EMV.
Priprema za tu rekonstrukciju je i izgradnja mosta kod Orlovata, koja je u toku, sto znaci da se ipak krenulo u neke ozbiljnije radove. Ono sto ne razumem je da su do sad radili neku rekonstrukciju prige, a sad ce opet da je rekonstruisu... Total waste of money and time. No, to je materijal za drugu temu. Svakako cemo opet imati prekid putnickog saobracaja, ne verujem da ce raditi rekonstrukciju pod saobracajem.
Није прича ДМВ vs EMВ, већ ДМВ + ЕМВ.
СВ не сме да робује плановима ИЖС, већ да у ходу унапреди услугу према корисницима.
 
Када се крене са пругом ка Нишу мораће се почети размишљати и о набавци још Кисева.
Kada krenu radovi, pretpostavljam da će biti obustava iovako razređenog putničkog saobraćaja. Verovatno će svi stadler vozovi koji saobracaju Bg-Lapovo-Ni, preći na Niš-Leskovac(Vranje), a kroz 3-4 godine i Niš-Pirot. Završetkom radova Bg-Ni, nećemo imati nijednu slobodnu garnituru za tu deonicu, tako da će morati nabavka novih i stadler i kiss i ko zna čega još 😁
 
Мост код Орловата требао јe бити урађен одавно независно од електрификације, то свакако јесте предуслов међутим још увек је све у раној фази.
За пругу Сомбор - Врбас ради се тек Идејни пројекат са Студијом оправданости.
Требао је бити готов прошле године, међутим, рок је продужен а и када буде готов то је и даље рана фаза.
ДМВ ће Банату и Бачкој за пруге Суботица - Богојево и Богојево - Нови Сад требати још дуго.
Једина пруга где је сасвим извесно да ће ЕМВ заменити ДМВ је Ниш - Димитровград.
710 је зрео у музеј, нема 711 ни за Зајечар а нема довољно ни за Банат, зато сам и питао где су нам толике 711.
 
Poslednja izmena:
Једина пруга где је сасвим извесно да ће ЕМВ заменити ДМВ је Ниш - Димитровград.

Ja se nadam i da će dogovoriti međunarodni saobraćaj Niš - Sofija i da neće čekati prugu Beograd - Niš koja će biti ko zna kad. I sa bugarske strane se radi trenutno pruga. Biće dvokolosečna na delu Sofija - Dragoman, sa ispravljenom trasom za 160 km/h na najvećem delu. Moglo bi biti spasonosno u vreme gužvi na granici, kao što voz Subotica - Segedin igra sličnu ulogu.
 
Vrh