Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Na primer 50-65 sec.
Elektropneumatska kočnica preko diskova na osovini. Na lokomotivi bi bila ovo direktna kočnica. Za brze vozove, isto je i za male brzine. Može se čuti i na Flirtu kada se zaustavi. Na snimku je dugačak test kočenja i mala brzina. Isto kao direktna kočnica na lokomotivi koja ima i diskove. Kod Vektrona takođe škripi kada krene direktnom kočnicom.
 
Kakvo je stanje sa tom prugom do Subotice? Hoće li to biti ove godine ili će sada sve pod lupu zbog NSa?
 
Elektropneumatska kočnica preko diskova na osovini. Na lokomotivi bi bila ovo direktna kočnica. Za brze vozove, isto je i za male brzine. Može se čuti i na Flirtu kada se zaustavi. Na snimku je dugačak test kočenja i mala brzina. Isto kao direktna kočnica na lokomotivi koja ima i diskove. Kod Vektrona takođe škripi kada krene direktnom kočnicom.
Takoe. Potpuno normalna stvar.
Gotovo si EMV novije generacije koriste elektro dinamičku kočnicu za regulaciju brzine i kočenje maltene do zaustavljanja,kada se vrši tzv. "promena" i vozilo zaustavlja elektro pneumatskim kočenjem.
Takođe kočenje se može izvršiti i čistom pneumatikom ako zakažu predhodna dva sistema.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,

Sve JE pod lupom zbog NS-@...

pozdrav,

Petar
Sve je pod tepihom, bolje reći.

Niko svojom bahatošću, antistručnošću, proizvoljnim investiranjem nije toliko uništio Četvrtu armiju kao napredna stihija. Čak im se i otkačio im se šraf na ringišpilu pokaznog Diznilenda.
 
Juče putovao na Segedin - Subotica poslednjem polasku u 21.43 s obzirom da em Božić em u Mađarskoj radni dan, bilo je oko 25 putnika. U poslednje vreme taj kasno večernji polazak deluje kao da je nešto više zaživeo, prošli mesec nas je bilo oko 60ak u tom polasku, tokom prve polovine prošle godine kad god sam išao sa tim polaskom nije nas bilo više od 10, a bilo je presedanja i sa linije iz Budimpešte i sa linije iz Bekeščabe.

MÁV obećava testiranje ECTS-a od marta-aprila i brže putovanje ukoliko sve to ok prođe.

Takođe spominju da je radnim danima broj putnika između 200-300, petkom i vikendima 400-500, a da je tačnost stizanja 90%. (Iskreno očekivao sam da je više ako se uzima do 15 min kašnjenja, makar možda uzimaju manje od toga)
 
Cekao sam pred decembarski Bozic putnike na Palicu, popodnevni polazak, madjarska kompozicija, bas puno ljudi stajalo. U fulu vajb sinobus Sabac - Ruma, zima 1982. ;)
 
Vrh