Pregledao sam skoro sve iz reda vožnje. Red vožnje za Pančevo iz Prokopa bi bio:
4:25, 5:40, 6:40, 7:00, 8:05, 10:04, 10:55, 11:44, 13:55, 14:50, 15:24, 16:15, 16:34, 17:25, 20:05, 20:59.
Ne računajući još dva polaska sa Pančevačkog mosta za Zrenjanin.
Iz Pančeva: 5:15, 5:50 Varoš, 6:40, 7:17 Varoš, 7:50, 9:15, 10:20 Varoš, 11:45, 13:34 Varoš, 14:43, 15:24 varoš. 16:25, 17:25, 19:05, 19:50 Varoš, 21:05.
Ovi gde nisam napisao "Varoš" vreme je iz Pančevo Vojlovica. Sve u svemu ogroman napredak.
Međutim, ako se već preskače Vukov spomenik i Pančevački most, tada bar na Krnjača most da stane. Ipak je leva obala Dunava makroregionalna celina, a to presedačka tačka, recimo, sa BG:VOZ iz Pančevačkog mosta i Vukovog spomenika da se ne vraćaš na Karađorđev park ili Prokop. To je bolje od Ovče, jer to je presedačka tačka i za voz i za autobuse. Drugo, kao što sam ranije predlagao, mogli su da spoje sa vozovima za Šid. Ako bi spojili jednostruki Stedler sa vozom za Novi Sad, tu bi bila humanitarna katastrofa od prepunjenosti.