Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Sa presedanjem u Subotici i Segedinu:

Beograd Centar 6.00, Subotica 7.19/7.37, Szeged 9.02/9.44, Budapest-Nyugati 12.09
Beograd Centar 12.00, Subotica 13.19/13.37, Szeged 15.02/15.44, Budapest-Nyugati 18.09

Budapest-Nyugati 5.50, Szeged 8.16/8.58, Subotica 10.24/11.00, Beograd Centar 12.38
Budapest-Nyugati 11.50, Szeged 14.16/14.58, Subotica 16.24/17.00, Beograd Centar 18.38
Budapest-Nyugati 14.50, Szeged 17.16/17.58, Subotica 19.24/20.00, Beograd Centar 21.19
S tim što deo ovih vozova ne saobraća vikendom. Kao ovaj u 6:00 iz Beograda
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: btw
Na upit MÁVu da li će se dodavati polazak da se popuni rupa između 7.37 i 13.37 na Subotica - Segedin sam dobio još jedan mejl gde se zahvaljuju i prosleđuju na neki nivo iznad da daju odgovor, ovim tempom ako proslede još par puta već će za 2026. red vožnje da se radi.
 
Sa FACEBOOK Udruženje ljubitelja železnice komentar

Detaljno cesljajuci novi red voznje 2024/2025 sta reci...Iz godine u godinu kada se sabere sve ukupno, sve je gore i gore...Krenucu od losih stvari, a to je infrastruktura. Niska magistrala je mozda i nikada gora sa maltene cetvrtinom deonice za 30 km/h, pruga Nis-Leskovac se rekonstruise brzinom izgradnje TRANSIB-a, Istocni krak se i dalje gradi, Timocka regija je skoro mrtva infrastrukturno. Opasno se srozala pruga Beograd Centar-Ovca na 50-60 km/h. Ibarska magistrala je posle decenija ''drzanja'' sada pala na brzinu od 50 km/h, Od Male Krsne do Pozarevca je sve sa sramotnih 40km/h, banatska magistrala se umila i osvezila sporadicno pa je sada brzina od Orlovata do lukiceva podignuta na 80 km/h, ali se deonica Zrenjanin-Kumane spusta na svega 30 km/h...Sto se tice vozova negde ima poboljsanja negde pogorsanja...Nekako je najvece iznenadjenje u skoro duplom smanjenju vozova Novi Sad-Bogojevo-Sombor posto se maltene pola vozova skracuje do Karavukova, pa ostaje svega 4 para vozova SO-NS-SO, Dodaje se jos jedan par SO-SU I BICE IH 3 PARA, ali kako god somborci ce poludeti...Vrsacka pruga ostaje na 6 pari vozova Vrsac-Zemun...Stoje i dva para vozova Zrenjanin-Pancevacki most i pobogu valjda ce se i to pokretanje dogoditi..,Od cetiri voza NIS-BEOGRAD jedan par konacno postaje brzi voz broj 6xx sa sat vremena kraceg putovanja, a ostala tri ostaju putnicki...Na barskoj pruzi je vise brzih vozova BG-UE 6XX-7XX...Kraljevacki cvor ostaje na kasicicu samo tek da ne crkne u zeleznickom smislu tj dva za Lapovo, dva za Jagodinu, 4 para za Pozegu i mucena dva para za Rasku, posto naravno KIM niko ziv vise ne spuminje...postoje i neka iznenadjenja-8/9 para vozova PANCEVO VOJLOVICA-BEOGRAD CENTAR-ZEMUN a drugo iznenadjenje jeste uspostavljanje vozpva Novi Sad-Ruma-Sremska Mitrovica-Sid...od 4 para tih cihu-cihu dva para ce nastavljati za Sid,a dva se obrcu u SM. Tamo gde je najgusci saobracaj jeste zaista pruga BG-NS-SU...Tu se zaista doslovno ne moze ni izbrojati broj vozova od IC-a do RE vozova...I nekako mi je opsti utisak da ce Novosadjani od novog RV nesto teze dolaziti do mesta u IC-u jer ce maltene svi IC saobracati do i od Subotice, ali ce imati gomilu REX-a i RE vozova, U redu voznje ubaceno je i cak 18 pari brzih vozova LE-NI-AL ali naravno sa primedbom ''od 1.09,2025'' znaci ne lipsi magarce...Medjunarodni saobracaj postoji u onolikoj meri cisto da se kaze da ga ''malo ima''...Ostaje redovni nocni Barac, dok je onaj dnevni iz SU sezonski, sa Rumunima je i dalje zid cutanja i apsolutno ne poznavanje situacije o cemu se tu radi. Vozovi za Zagreb i Ljubljanu su i dalje na nivou teske naucne fantastike, cak ni onaj jedan par nije uveden u RV pa makar i radi reda...Sa Madjarima je pristojna prica, dok se ne pusti magistrala preko Kelebije i Kiskunhalasa postoji 5 pari vozova Subotica-Segedin sa odlicnim taktnim/satnim konekcijama za Budapest Nyugati preko Keckemeta i Cegleda ili za Bekescabu na istoku Madjarske...Makedonci i Bugari su daleka buducnost s'obzirom na stanje infrastrukture ka MKD i BUG...Ako neko nesto ima slobodno neka me dopuni.
Прикажи превод
Прикажи статистику
Домет објаве: 1,3 хиљ.


Све реакције:
46Ви и још 45
Ako stvarno bude 8-9 vozova za Pančevo, ja sam iznenađen.
 
Popravit će ako im se javi..mislim da uopšte ne razmišljaju o toj vezi
 
Pregledao sam skoro sve iz reda vožnje. Red vožnje za Pančevo iz Prokopa bi bio:
4:25, 5:40, 6:40, 7:00, 8:05, 10:04, 10:55, 11:44, 13:55, 14:50, 15:24, 16:15, 16:34, 17:25, 20:05, 20:59.
Ne računajući još dva polaska sa Pančevačkog mosta za Zrenjanin.

Iz Pančeva: 5:15, 5:50 Varoš, 6:40, 7:17 Varoš, 7:50, 9:15, 10:20 Varoš, 11:45, 13:34 Varoš, 14:43, 15:24 varoš. 16:25, 17:25, 19:05, 19:50 Varoš, 21:05.
Ovi gde nisam napisao "Varoš" vreme je iz Pančevo Vojlovica. Sve u svemu ogroman napredak.

Međutim, ako se već preskače Vukov spomenik i Pančevački most, tada bar na Krnjača most da stane. Ipak je leva obala Dunava makroregionalna celina, a to presedačka tačka, recimo, sa BG:VOZ iz Pančevačkog mosta i Vukovog spomenika da se ne vraćaš na Karađorđev park ili Prokop. To je bolje od Ovče, jer to je presedačka tačka i za voz i za autobuse. Drugo, kao što sam ranije predlagao, mogli su da spoje sa vozovima za Šid. Ako bi spojili jednostruki Stedler sa vozom za Novi Sad, tu bi bila humanitarna katastrofa od prepunjenosti.
 
Pregledao sam skoro sve iz reda vožnje. Red vožnje za Pančevo iz Prokopa bi bio:
4:25, 5:40, 6:40, 7:00, 8:05, 10:04, 10:55, 11:44, 13:55, 14:50, 15:24, 16:15, 16:34, 17:25, 20:05, 20:59.
Ne računajući još dva polaska sa Pančevačkog mosta za Zrenjanin.

Iz Pančeva: 5:15, 5:50 Varoš, 6:40, 7:17 Varoš, 7:50, 9:15, 10:20 Varoš, 11:45, 13:34 Varoš, 14:43, 15:24 varoš. 16:25, 17:25, 19:05, 19:50 Varoš, 21:05.
Ovi gde nisam napisao "Varoš" vreme je iz Pančevo Vojlovica. Sve u svemu ogroman napredak.

Međutim, ako se već preskače Vukov spomenik i Pančevački most, tada bar na Krnjača most da stane. Ipak je leva obala Dunava makroregionalna celina, a to presedačka tačka, recimo, sa BG:VOZ iz Pančevačkog mosta i Vukovog spomenika da se ne vraćaš na Karađorđev park ili Prokop. To je bolje od Ovče, jer to je presedačka tačka i za voz i za autobuse. Drugo, kao što sam ranije predlagao, mogli su da spoje sa vozovima za Šid. Ako bi spojili jednostruki Stedler sa vozom za Novi Sad, tu bi bila humanitarna katastrofa od prepunjenosti.
Samo da dodam da su fenomenalno usklađeni pančevački i novosadski polasci, bar u špicu i opeterećenom smeru (za koji sam samo i gledao).
PA->NS u jutarnjem špicu
5:15->6:36 (6000+540)
5:50* (Varos)->7:19 (2600+740)
6:40->8:19 (6002+742)

NS->PA u popodnevnom špicu
14:43->16:02 (549+6013)
15:15->16:53 (755+6015)
16:43->18:03 (551+6017)

Vreme putovanja od Vojlovice do Novog Sada ili obrnuto će trajati oko sat i po (nekad i manje). Presedanja su sva 5-10min

Poprilično lepa priča
 
Ne verujem da će išta od ovoga provozati uskoro, kroz stanicu NS mislim da i dalje ne vozi ništa. Neki dan sam čuo u jednom razgovoru (dakle informacija je potpuno neproverena) da nijedan voz ne puštaju da prođe kroz perone stanice, zbog vibracija i potpuno nejasnog stanja cele zgrade sada. Kao mogli bi po spoljašnjim kolosecima nekom minimalnom brzinom. Sada ću da budem grozan - ali celu prugu do Subotice sada treba držati zatvorenom dok se svinjarija sa NS stanicom ne razreši. Teret može kroz ranžirnu, a nijedan putnički ne bih pustio da prolazi kroz NS, pa ni kroz ranžirnu. Tako su dobro odradili posao, pobili ljude, ne vidim zašto bi se iko drugi vozio dok se sve ovo i stanje same stanice ne razreši.
 
Ne verujem da će išta od ovoga provozati uskoro, kroz stanicu NS mislim da i dalje ne vozi ništa. Neki dan sam čuo u jednom razgovoru (dakle informacija je potpuno neproverena) da nijedan voz ne puštaju da prođe kroz perone stanice, zbog vibracija i potpuno nejasnog stanja cele zgrade sada. Kao mogli bi po spoljašnjim kolosecima nekom minimalnom brzinom. Sada ću da budem grozan - ali celu prugu do Subotice sada treba držati zatvorenom dok se svinjarija sa NS stanicom ne razreši. Teret može kroz ranžirnu, a nijedan putnički ne bih pustio da prolazi kroz NS, pa ni kroz ranžirnu. Tako su dobro odradili posao, pobili ljude, ne vidim zašto bi se iko drugi vozio dok se sve ovo i stanje same stanice ne razreši.
Да. Нека људи седе у аутобус или у сопственим колима.
 
Subotička pruga bi navodno trebala biti puštena u nedelju, u internet pretraživaču SV polasci i dalje nisu ažurirani za taj dan. Nema naravno ni novog reda vožnje 2024/2025 koji stupa na snagu 15. decembra, to je već tradicija da čekaju zadnji minut važenja starog RV da obaveste putnike o promenama.
 
Danas na Zaječarskoj stanici tužna scena, 15 min pred polazak za Majdanek 008 ne može ni da se ubaci u brzinu no uspe nekako i voz pođe.
Napred i nazad 1 čovek u vozu, a kilometraža 200 kilometra, u prevodu ne da nije rentabilno nego....
U Teretnoj niko naravno...

Plan je da se još nekoliko stajališta proglasi nebezbednim, odnosno čeka se nalog i da SV odmah ukine preostala 2 para.
Naravno, nije ovo nikakva briga MGSI nego su Kinezi izlobirali s obzirom da su u poslednjih nekoliko nedelje proizvodnju podigli dodatno.

Baš "slučajno" trenutno se rade provere i ka Prahovu gde će po mojim saznanjima ukinuti opet stajališta gde ulazi najviše ljudi, naravno opet šatro MGSI brine o bezbednosti ljudi..

Više se ne primaju novi izvršioci, ka Nišu su sada skroz Niške posade i manje više ka Majdanpeku / Prahovu s obzirom da postoji veliki nedostatak, kada krenu ukidanja ljudima koji su pri kraju staža biće ponuđen socijalnu program, ostalima ili promena jedinice ili bye bye..
Postoji za sada trač da bi se 710 donirale Lapovu, mada ne vidim poentu, Hravtske su izraubovane, Želvoz nisu ni za živ k...
Eto i tu imamo jednu "slučajnost" da je određen broj osoblja u LA prošlo obuku za 710

Kada krene novi RV počinje odbrojavanje, negde tokom leta vrv ukidanje ka Majdanpeku, a pri kraju 2025 ka Prahovu, ali videćemo, ništa još konkretno nije potrvđeno, ali ukidanje je neminovano.
U svakoj matematici Za-Niš za sada o(p)staje sa Niškim osobljem i 710 / 711, možda čak i pojačaju za jedan par.

Očekujem barem neku moralnu ostavku u SV-u, jer su uspeli da ukinu 300 km putničkog saobraćaj, al verujem da ih nešto ne dotiče, bitan je samo COKO dok on "leti" sve je OK.

Samo želm da naglasim da je uništena najperspektivnija ruralna železnica u Srbiji, doslovno ovo ni okupatori ne bi uradili, za 5 godina (slovima pet) uspeli su da od punih vozova između Majdanpeka i Zaječara dođu na 1 putnika, to govori dosta.
 
Subotička pruga bi navodno trebala biti puštena u nedelju, u internet pretraživaču SV polasci i dalje nisu ažurirani za taj dan. Nema naravno ni novog reda vožnje 2024/2025 koji stupa na snagu 15. decembra, to je već tradicija da čekaju zadnji minut važenja starog RV da obaveste putnike o promenama.

Неће бити пуштена 8. децембра, питање је и 15. Питање је уопште хоће ли ове године.
 
Danas na Zaječarskoj stanici tužna scena, 15 min pred polazak za Majdanek 008 ne može ni da se ubaci u brzinu no uspe nekako i voz pođe.
Napred i nazad 1 čovek u vozu, a kilometraža 200 kilometra, u prevodu ne da nije rentabilno nego....
U Teretnoj niko naravno...

Plan je da se još nekoliko stajališta proglasi nebezbednim, odnosno čeka se nalog i da SV odmah ukine preostala 2 para.
Naravno, nije ovo nikakva briga MGSI nego su Kinezi izlobirali s obzirom da su u poslednjih nekoliko nedelje proizvodnju podigli dodatno.

Baš "slučajno" trenutno se rade provere i ka Prahovu gde će po mojim saznanjima ukinuti opet stajališta gde ulazi najviše ljudi, naravno opet šatro MGSI brine o bezbednosti ljudi..

Više se ne primaju novi izvršioci, ka Nišu su sada skroz Niške posade i manje više ka Majdanpeku / Prahovu s obzirom da postoji veliki nedostatak, kada krenu ukidanja ljudima koji su pri kraju staža biće ponuđen socijalnu program, ostalima ili promena jedinice ili bye bye..
Postoji za sada trač da bi se 710 donirale Lapovu, mada ne vidim poentu, Hravtske su izraubovane, Želvoz nisu ni za živ k...
Eto i tu imamo jednu "slučajnost" da je određen broj osoblja u LA prošlo obuku za 710

Kada krene novi RV počinje odbrojavanje, negde tokom leta vrv ukidanje ka Majdanpeku, a pri kraju 2025 ka Prahovu, ali videćemo, ništa još konkretno nije potrvđeno, ali ukidanje je neminovano.
U svakoj matematici Za-Niš za sada o(p)staje sa Niškim osobljem i 710 / 711, možda čak i pojačaju za jedan par.

Očekujem barem neku moralnu ostavku u SV-u, jer su uspeli da ukinu 300 km putničkog saobraćaj, al verujem da ih nešto ne dotiče, bitan je samo COKO dok on "leti" sve je OK.

Samo želm da naglasim da je uništena najperspektivnija ruralna železnica u Srbiji, doslovno ovo ni okupatori ne bi uradili, za 5 godina (slovima pet) uspeli su da od punih vozova između Majdanpeka i Zaječara dođu na 1 putnika, to govori dosta.
Drzava Srbija je u potpunosti odustala od socijalne politike
 
Ваљда је још италијански фашизам пре 100 година то помирио?
 
Nesto sam razmisljao, ako ne prodje da turisti navale u milionima na Expo, da mi pustimo 2028. EC voz ali da staje u Vrbasu. To bi bilo mesto hodocasca ljubitelja zeleznice iz celog sveta, tu ima toliko prostora za up-selling i cross-selling, a marketinska poruka jednostavna i genijalna - dodjite da vidite jedinu stanicu EC voza u Evropi koja je izmedju nepreglednih njiva. Ko je radio 2018. godine karte za BG metro, da se uzmu isti marketing genijalci i da naprave prigodne spomen-karte i da pecat konduktera bude da pise Vrbas. Ljudi bi dolazili u Budimpestu samo da sednu na ovaj voz za Vrbas, niko ni do Dunava ne bi otisao.

Od tih miliona da se krene u obnovu stanica koje su obnovljene u posledenjih par godina, pa polako.
 
Da, mora i da se uzmi advokati koji su resavali problem sa menovanjem aerodroma u Bergamu i Trevisu, jer kao sto aerodrom u Bergamu nije u Milanu a tako se zove, kako aerodrom u Trevisu nije u Veneciji a tako se zove, tako i ova stanica nije u Vrbasu a tako se zove. Ovo je ozbiljna prica, moramo u full lawyer-up mod ako cemo da uzimamo vise para nego Kinezi po Srbiji.
 
1. EC vozovi neće imati bavljenje u Vrbasu
2. Nije ništa to neuobičajeno, postoje stanice po Evropi koje su kilometrima daleko od bilo kog naselja. Međutim to su većinom slučajevi gde postoji neka lokalnija devijacija ili pruga koja ti naselje pokriva. Ovde je odlučeno da se ide na balans mobilnosti i pokrivenosti. Po meni nije najbolje rešenje (ali to ne znači da nema svoje prednosti, pre svega u vremenu putovanja za traznitne vozove)
 
Vrh