Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Taksi prevoz je niche market. Voz do aerodroma je najviše olakšanje putnicima koji biraju najjeftinije letove, turistima na što jeftinijim aranžmanima te zaposlenima na aerodromu i u aerodromskoj zoni
 
Taksi prevoz je niche market. Voz do aerodroma je najviše olakšanje putnicima koji biraju najjeftinije letove, turistima na što jeftinijim aranžmanima te zaposlenima na aerodromu i u aerodromskoj zoni

И не само. У многим земљама возови до аеродрома имају бизнис класу.
 
Taxi prevoz tog beogradskog tipa postoji samo još u ovakvim i sličnim rupčagama. Za neuporedivo nižu cenu od prosečnog Bg taksi trenerkaša divljaka, ljudi se Uberom, Boltom i sl voze desetine kilometara od aerodroma i na aerodrome po evropskim gradovima.
 
Nije taxi sam po sebi problem.. problem je sta nema konkurencije pa ovi rade šta ih je volja
 
Ako ne ništa, barem strancii vole da nas slikaju.
I ove godine nekoliko uspešnih foto safarija stranaca (većinom Nemačkih) u Istočnoj Srbiji.
Nažalost, bilo je i ne baš lepih scena od strane osiblja Srbijavoza na Pirtoskoj pruzi, ali o tome neki drugi put..


 
Poslednja izmena:
A dobro šta ste se razmazili, malo okasnio.
Najgora stvar je što su ljudi, ne znajući za ovo krenuli u četvrtak ujutru, uključujući i mene, iz stanice Petrovaradin sa kupljenim kartama za Užice.
Niko im nije rekao da ne kreću.
Voz je išao do stanice bg centar, automat uredno najavio stanicu rakovica, i odmah nakon toga kondukter je krenuio kroz voz i polunemušto obaveštavao ljude da voz ne ide dalje.
Na peronu se pojavio neki službenik koji se pravdao time da nisu znali, da su sad dobili info da voz neće ići dalje, i to je to...

Usmerio sam neke zbunjene starije ljude da se vrate za nbg bgvozom, da je tu autobuska.
Ovaj nije nastavio ni do Valjeva dokle je realno mogao jer su odlučili da ga vrate u zemun u garažu (za valjevo je išao nakon sat i po drugi redovni voz).
 
Prijatelj mi upravo priča da je jutros kupio kartu na šalteru i da mu je nakon kupovine radnica rekla da voz kasni najmanje sat vremena jer je na Zlatiboru "došlo do iskakanja".
Kada je hteo da vrati kartu da bi išao autobusom, nije mu omogućeno direktno na šalteru nego da uđe u neku proceduru reklamacije. Ovo bi bez problema moglo da se nazove prevarom i manipulacijom. Kartu sam ti prodao, ostalo nije moj problem.

Železnica kao da želi da otera i ovo malo putnika što ima van brze pruge. A i za brzu su zasrali opasno.
Opet isti prijatelj i ista situacija. Vozovi stoje u UE zbog nekog kidanja, ne zna se kad kreću. Karte se prodaju kao da se ništa nije desilo. na šalteru nema informacija, doćiće kad dođe.
 
Da li se za decembar planira uvođenje voza za Budimpeštu preko Segedina i zašto ne?
 
Da li se za decembar planira uvođenje voza za Budimpeštu preko Segedina i zašto ne?
Početkom meseca sam pisao SVM-u, srpskim i mađarskim železnicama na ovu temu. Od mađarskih železnica sam dobio samo mejl da su prosledili dalje i da je rok da odgovore do mesec dana. Od SVM-a sam dobio poprilično dugačak mejl koji se svodi na to da se zahvaljuju na upitu i da se slažu da bi bilo dobro, nadaju se da možda nešto bude ali sumnjaju da će biti ičeg dok se ne pusti Beograd - Budimpešta zbog rezervisanih termina za teretne vozove, a koliko vidim ne želi da se radi propuštanje teretnjaka u suprotnom smeru i slično u toku dana...

Kažu da im je prethodno rečeno da će puštanjem trase preko Kelebije tek biti uslova za češće polaske na Subotica - Segedin. Ipak, spominju da bi se na usklađivanju sa vozovima Beograd - Subotica - Beograd trebalo raditi.

MÁV je već započeo prodaju karata za 1. kvartal 2025. po dosadašnjem redu vožnje, tako da deluje da sve ostaje kako je i bilo. Zanima me da li će mi ikakav odgovor dostaviti.
 
Па људи, ни промена смера у Суботици и Сегедину, ни капацитет пруге Суботица - Сегедин (уграђен је ETCS, у чему је проблем!?), ни начин организовања граничне контоле (таман може без заустављања између Суботице и Сегедина) није проблем колико то да нема шта да вози. Једини Кинески Соко je на тестовима у Чешкој (кад ће остали стићи бај д веј?), а Србијавоз наскроз нема локомотиве за брзине веће од 140 км/ч (ако идемо на варијанту са вагонима, које Мађари имају на стотине за 200 км/ч), а и тих локомотива је мало остало у саобраћају и често се кваре.
 
Nedavno je bila vest na mađarskim medijima kako će Srbijavoz od promene reda vožnje za Segedin slati FLIRTove, a da mađarska strana ostaje verovatno na dizelu.
 
Znači prvi vikendom za BG tek ovaj za Bar u 8.04, ili u 9.00, malo deluje kasno iskreno.

Ne znam da li je 1 ne saobraća vikendom i drž. praznikom oznaka ovde ali verovatno jeste.

1000018244.jpg
 
Znači prvi vikendom za BG tek ovaj za Bar u 8.04, ili u 9.00, malo deluje kasno iskreno.

Ne znam da li je 1 ne saobraća vikendom i drž. praznikom oznaka ovde ali verovatno jeste.

Pogledajte prilog 220911
Postoji potencijalna veza 3401 sa 743 (20ak min presedanje u NS). To je ukoliko 743 saobraća vikendom. S obzirom da u tom rano jutarnjem terminu retko ko putuje direktno za Beograd, već pre svega do Novi Sad (zdravstvo, administracija, određeni poslovi koji su pre svega lokalnog karaktera) ovo i nije toliko strašno (ukoliko postoji veza 3401-743). Turistička putovanja kreću tek oko 8.
 
Koliko su sigurni kreveti u domacim spavacim kolim, s obzirom da su na sprat i takodje viseci, a da su neki vagoni spavacih kola stari 40 godina?
 
Koliko su sigurni kreveti u domacim spavacim kolim, s obzirom da su na sprat i takodje viseci, a da su neki vagoni spavacih kola stari 40 godina?

У западној Европи саобраћају спаваћи вагони стари и 70 година и нисам чуо за случај да је неки "пао".
 
Meni je pao bdž krevet na glavu u
Serdiki dok sam sedeo na donjem krevetu
tokom vožnje kroz Rumuniju.
Ne znam kako nisam poginuo.😄
 
Vrh