Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

A da li je istina da će stanica na aerodromu zapravo biti 500-1000m od aerodromskog terminala? Kako i zašto tako?
 
Истина је. Па, морали би да копају испод писте и испод постојећег терминала ако би хтели пролазну пругу (чеона станица би могла да се доведе докле треба на стубовима), а хоће.

Е, сад, како се овде могло прочитати, пошто површинска траса те пруге омета планирано проширење (дуплирање) постојећег аеродрома у будућности, она је заправо привремена, па ће се, једном, градити тзв. перманентна, подземна, где би онда станица била веома близу будућег Терминала 3 (што се мене тиче, верујем да се ништа од тога неће десити).
 
Dakle, razlog za jadan red vožnje za Batajnicu je da se ne navikavamo na neku super uslugu tamo dok ne dođe Ekspo. Zato što će i posle otvaranja Ekspo usluga za Batajnicu biti jadna.
Да ли ће пруга за Нац. стадион бити повезана на железничку обилазницу која је буквално ту одмах? Реално би се могла направити кружна линија.
Nada da neko tamo razmišlja logično poslednja umire. Za događaje sajmova i utakmica, drumska obilaznica se koristi da razveze ove koji nisu iz Beograda, ali zato pruga ne. Obilaznica jeste u jadnom stanju, ali dovesti je u red nije megaprojekat. Čak i na mostu preko Save, stubovi su rađeni ta dva koloseka. U svetu ima dosta specijalnih stanica ili dodatnih perona koji se koriste samo za utakmice ili sajamske događaje.
 
Оно што би било карактеристично за тај аеродромски воз је да или би био неуспешан воз (празан), или би ударно долазили путници на сваких 15-30 минута. За тако нешто је тешко организовати добар шатл.

То да се направи трамвај Сурчин-Аеродром, није то велики директан ток путника. Имамо много критичних и смислених зона где да ширимо мрежу, чак и где би само пар километара дали одличан резултат.
 
Ma ja mislim samo na prevoz putnika od te stanice ili stajališta do aerodromske zgrade. Neće ljudi pešačiti kilometar, mada Srbija je to, nikad ne znaš kakve ideje će se roditi.
 
Pa kad su se javnosti obratila stručna lica i rukovodioci železnice da to pojasne, kao što inače rade u većini zemalja na svetu, ili se ipak obratio samo centralni otadžbinski upravnik mafijaške bande, kao i obično.
 
Pomereno otvaranje sa 24og na 8. decembar (provereno)

Што је и логично, с обзиром да је тад смена годишњег реда вожње. Да је путнички саобраћај Београд - Суботица пуштен 24. новембра настао би потпуни хаос у београдском чвору.
 
Што је и логично, с обзиром да је тад смена годишњег реда вожње. Да је путнички саобраћај Београд - Суботица пуштен 24. новембра настао би потпуни хаос у београдском чвору.
Ne brini se nije tad već 14.12
 
Ne brini se nije tad već 14.12

Онда би требало 15.12, пошто је 15.12. недеља.

Дешавало се пар пута дискрепанца у почетку важења реда вожње између истока и запада Европе. На истоку рачунају друга недеља (као дан) у децембру, а на западу други (цео) викенд у децембру.
 
Онда би требало 15.12, пошто је 15.12. недеља.

Дешавало се пар пута дискрепанца у почетку важења реда вожње између истока и запада Европе. На истоку рачунају друга недеља (као дан) у децембру, а на западу други (цео) викенд у децембру.
svakako je ti tačno definisano, novi red vožnje važi od 0:01 u nedelju.
 
Свакако, ако пусте Суботицу 8.12, а нови ред вожње ступа на снагу 15.12. или ће морати да праве привремени ред вожње у БГ чвору који ће важити 7 дана или ко путује те недеље БГ возом да заборави на ред вожње...
 
Vrh