Shinkansen
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.02.2022.
- Poruke
- 398
- Pohvaljen
- 740
Ko, obesni tinejdzeri?
Ako je politika odgovorna za preporod onda mora biti odgovorna i za pad. A vracanje na staro se ne zove preporod.Железница до 2022. доживљава константан пад. Превоз путника је данас, са оваквим нивоом међународног саобраћаја, далеко савременији него 2003. и 2013. године, битна средства су нова, услуга је далеко боља, постоји нека перспектива.
Колико је број преведених путника порастао 2022. и 2023. у односу на нпр. 2021. ?
Не сумњам да ће број од 18 милиона достићи ако се настави у овом правцу.
Колики је био пораст путника на железници до отварања нове пруге и модернизације система и колико је данас?
Боље питање је да ли је раст путника уопште постојао.
Не знам зашто морате да све повезујете са политиком, једноставно има људи који овај пројекат брзе пруге сматрају препородом железнице у Србији.
A ne moze da se gradi bez kradje, fuseraja i megalomanskih projekata? Ili nista ili ovako?Kolega, da se ne lažemo. Da nema nikakvih projekata ili izgradnje, bila bi pljuvačina kako ništa ne grade, tj. ulažu.
Opet kad se nešto ulaže (gradi), pljuje se da se kradu ogromne pare, gradi se fušeraj a i pogrešni su projekti i megalomanski...
Kako god okreneš ne valja..... Malo me podseća na priču o čaši.
Da lie čaša do pola puna ili do pola prazna?
Pitanje iz čijeg ugla se gleda.... I kako posmatraču odgovora. Nažalost.... Jedni će projekte hvaliti, a drugi kuditi...