Meni je jedna stvar fenomen.
Verovatno da nema kleptokratskije družine od ove ekipe na vlasti, način na koji oni upravljaju, čuj mene, pljačkaju ovaj narod, nezapamćen je u istoriji. U tom pogledu, neuporedivo su gori čak i od Miloševićevog režima, koji je po meni, ipak, najgori u novijoj srpskoj istoriji (zato što je doslovno razbucao veliku i relativno razvijenu zemlju).
No, ako će išta pozitivno ostati iza ove kleptokratske hunte, to je unapređena infrastruktura, na kojoj se jeste debelo kralo, i ko zna koji interesi su pokretali izgradnju svega toga (malo nasleđeni projekti, malo populizam, malo interesi međunarodnih korporacija).
I sad, neko treba da me ubedi da je infrastruktura bila neuporedivo bolja pre 10-15 godina, kada se od Subotice do Beograda klaparalo pet sati (famozni "međunarodni voz" za Budimpeštu, Prag ili čak i Moskvu je upravo to - klaparao) nego sada, kada će se stizati za sat i nešto. Pa izvinite, ali nemojte me zaje*******avati, barem ne u vezi sa time. Milošević je imao 10 godina da nešto uradi, pa je samo doneo destrukciju. Ok, i ostavio "Vukov spomenik". Demokrate su imale 12 godina, činjenica, oporavile su zemlju od prethodnih, ali njihov doprinos infrastrukturi je, jbg, manji nego u prethodnih 12. Podsetiću da je u toj garnituri bilo "umova" koji su predlagali da se železnički saobraćaj u celosti likvidira. Ovi su najveći pljačkaši u istoriji, zadužili su nas đavo i po, ali će ostati makar tih 200 km normalne (neću čak reći ni brze) pruge do Subotice; i možda još ponešto. Hajde da vidimo za nišku i barsku da li će nešto da odrade, meni bi bilo zadovoljavajuće makar da počnu. I evo, pozitivno brojanje za kakvo-takvo obnavljanje voznog parka.
Saglasan sam, bilo je nekih inherentnih stvari koje su bile bolje u slučaju prethodne vlasti (međunarodni vozovi, neke unutrašnje veze koje su klaparale po 6-7 sati od Beograda do centralne Srbije), ali pruge su se doslovno raspadale na glavnim koridorima. U slučaju ovih, barem se malo odmaklo od toga.
Eto, rent spram svih.