Dice
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.06.2020.
- Poruke
- 400
- Pohvaljen
- 691
Зато што и тај воз траје 6 сати.Kakve veze ima pruga Berlin - Beč sa vremenom vožnje Beograd - Beč?
Зато што и тај воз траје 6 сати.Kakve veze ima pruga Berlin - Beč sa vremenom vožnje Beograd - Beč?
Toga i u okviru evrope jedva ima, prošla su ta vremena. Jeftinije je uzeti avio karte i rentakar.
Зато што и тај воз траје 6 сати.
35€ Beograd - Beč teško kada već sada Beč Budimpešta košta 50ak € a mesec dana unapred može da se uzme fiksna karta za 32€
Pogledajte prilog 212355
Ko kaže da se ne ide? Pogledaj broj čartera leti.Pogledaj koliko ljudi vozi auto na tim relacijama. Da je bolje ici avionom i uzeti rent-a-car, mnogo vise bi islo tako, a ne drzali glavu u torbi 20-30 sati na putu i cekati na granicama satima.
Nocni auto voz do Soluna je ukinut bez ikakvog jasnog objasnjenja. Jos pre pandemije. Navodno grcka kriza. Sada ne ide zbog toga sto je rekonstrukcija Nis-Brestovac planiran da traje 10 meseci otegao na dve i po godine. Sad kad su ti radovi pri kraju moramo da tumacimo nadolazeci red voznje u kontekstu planiranih razvoja i strategije putnickog saobracaja.
@Steva ta vremena jeftinih letova i rent a kara ce vrlo brzo proci. Zato i pricam sve ovo. Zapravo na relaciji Beograd-Solun je uvek bilo jeftinije staviti auto na voz nego leteti do tamo i uzeti rent a car.
Ko kaže da se ne ide? Pogledaj broj čartera leti.
I opet, to nikakve veze nema sa linijom Beograd - Beč, koja neće moći da ide na ispod 6 sati.
Pa da su madjari bili pametni kao sto nisu, oni bi radili celu deonicu od Hyegeshalom do Kelebije za 200-250 km/h posto su i 90ih dobili fondove za Bec Budimpestu a sada su imali kreditnu mogucost sa kinezima za Beograd Budimpestu e onda bi se se putovalo 6 sati od Beograda do Beca, ovako jbg 160 sa pruznim prelazima ostali u XXom veku sto se tice zeleznice sa sve V43 iz 60ih.
Optima jeste robusna za ono sto inace vidimo na nasim prugama, ali u sustini to je nekoliko spavacih kola koja idu jednom nedeljno. Ukupan broj putnika je zanemarljiv u odnosu na broj turskih gastarbajtera koji voze.5Stevo, pogledaj agencijski voz "Optima express". Turski gastarbajteri ga i dalje veoma koriste.
Jeste sezonski ali poenta je da za njega klijentela i dalje postoji.
Jednog dana bi isto moglo Beč - Beograd(Zemun) za našu raju u rasejanju. Zašto da ne.
Vec imas odgovor kako jeftino od Budimpeste do Beca, a kao poredjenje, MAV prodaje karte od Budimpeste do Minhena od 37 eura. Moguce je da ce u pocetku karta od Beograda do Beca biti i 29 eura, mozda cak i 25, ali tesko da ce preci 35 eura kada se razradi proizvod.35€ Beograd - Beč teško kada već sada Beč Budimpešta košta 50ak € a mesec dana unapred može da se uzme fiksna karta za 32€
Pogledajte prilog 212355
Vec imas odgovor kako jeftino od Budimpeste do Beca, a kao poredjenje, MAV prodaje karte od Budimpeste do Minhena od 37 eura. Moguce je da ce u pocetku karta od Beograda do Beca biti i 29 eura, mozda cak i 25, ali tesko da ce preci 35 eura kada se razradi proizvod.
Dodjes autom do Livorna, ako si juzna polovina Italije, ili do Villacha, ako si ostatak Zapadne Evrope, uteras auto na autovoz, i izadjes na auto terminalu u Sidu, carinski postupak se zavrsi u sat vremena, ljudi bi se pobili oko karata u periodu od 1.6. do 15.9 i od 20.12. do 10.1.
U Novom Sadu nije. Na prvi peron možeš izaći kolima i često na njemu budu parkirana kola, dok druga dva sa izlazom za kola imaju na svega par metara stubove tako da ne znam kako je moguće izaći na njih kolima. A na kom peronu je bio taj terminal?Tačnije u Zemunu, pošto u Šidu nema auto terminal.
Kad smo već kod toga - u stanicama Novi Sad i Subotica su postojali terminali za utovar automobila na voz pre rekonstrukcije. Da li su oni sačuvani nakon rekonstrukcije?
Pa Beograd - Beč će se putovati 6 sati kad se završi modernizacija pruge Beograd - Budimpešta celom dužinom.
Srećom pa su Mađari glupi, a mi pametni pa kod njih vozovi za prevoz putnika prevoze 16 puta više putnika nego u Srbiji (podatak za 2023).
Mislim da im ova pruga nije prioritet. Prema nekiim mapama koje sam video, planiraju prugu od 200/h prema Aradu i Temisvaru. Ta se pruga skoro poklapa sa ovom prugom, a sigurno nece raditi dve brze pruge na malom rastojanju.Pa da su madjari bili pametni kao sto nisu, oni bi radili celu deonicu od Hyegeshalom do Kelebije za 200-250 km/h posto su i 90ih dobili fondove za Bec Budimpestu a sada su imali kreditnu mogucost sa kinezima za Beograd Budimpestu e onda bi se se putovalo 6 sati od Beograda do Beca, ovako jbg 160 sa pruznim prelazima ostali u XXom veku sto se tice zeleznice sa sve V43 iz 60ih.
Ti i retko ko drugi.Pre bih i stajao u vozu do Budimpešte i Beča nego išao kombijem
Nema problema, puste Flirt, kad moze do Bara moze i do Beca.Kineski Soko ne može do Beča jer nema napajanje koje je u Austriji drugačije i nema njihov signalno-sigurnosni sistem.
Каква је пруга Кишкунхалас - Баја?Kao sto se i ocekivalo, madjarska Vlada je odlucila da smanji ili potpuno ukine izdvajanja iz budzeta za troskove delova projekta rekonstrukcije pruge od Budimpeste do Kelebije/Beograda, u tacki 102. nece biti izdvajanja u 2024. godini, u tacki 123., sto je jos gora odluka po buducnost i dinamiku radova na projektu, prebacuje se finansiranje sa drzave na tekuca sredstva nadleznost ministarstva.
Ne znam nista za taj pravac. Kao i u svakoj drugoj drzavi, otvori se prica da ce nesto u nekom kraju da se radi i tako od izbora do izbora, dok jednom ne dodje na red.Каква је пруга Кишкунхалас - Баја?
Помињана је обнова пруге Суботица - Баја, у ствари, пруге Суботице - Бачалмаш која се наставља даље на пругу Кишкунхалас - Баја, претпостаљам да је то сада на јако дугачком штапу и да иде у пакету са модернизацијом Кишкунхалас - Баја.