Sad mogu i kartomati da se kradu.Док расправљате о картоматима и плаћању карата у или ван воза, возови касне на брзој прузи зато што су, по речима кондуктера ког сам питао, покрадени каблови.
Sad mogu i kartomati da se kradu.Док расправљате о картоматима и плаћању карата у или ван воза, возови касне на брзој прузи зато што су, по речима кондуктера ког сам питао, покрадени каблови.
Nije moje slobodno timačenje, ja prenosim stav SrbijavozaЈа бих рекао да је ово слободно тумачење @Boki123, додатно закомпликовано лошим изражавањем аутора летка и текста на сајту Србијавоза.
Верујем да ће бити као и досад (скупља карта ако ради благајна у време поласка воза), само уместо 30% скупље карте иде фиксна накнада.
Nije baš ni da nije prioritet, evo uđi u regio voz BG-NS i skontaćeš da okvirno 50% ne kupi kartu pre voza, a oko 30% se vozi besplatno upravo zato što veliki broj putnika ne kupuje kartu i to je spirala bez kraja.Bravo, ima milion i jedan prioritet pre uređivanja plaćanja karte.
Bavimo se nebitnim stvarima, Srbijavoz je u takvoj situaciji da treba da se prilagođava putnicima, a ne da ih uslovljava.
Daj Jelanča to što je u plusu ne znači da treba da okrenemo glavu na 30% švercera. Upravo tako razmišljanje je i rasturilo mnogo firmi. Sutra neće biti 30% nego 40%, pa 50% itd itd. Ovo je spirala koja ide na dole i vremenom će se povećavati broj ljudi koji prođu bez karte jer im kaže društvo, vide u vozu da im ne dolazi kondukter itd pa što bi onda platiliOčigledno da je potrebna drugačija i stroža kontrola, sa druge strane Srbijavoz je na relaciji Novi Sad - Beograd u debelom plusu, nije baš ni toliko strašno ako se neko prošverca.
Upravo suprotno, ovime će većina biti prinuđena da kupi kartu pre voza što je i cilj. Mogu sa idu na muda pa plate neki put 500 dinara nekad ne, ali im je računica mnogo lošija nego sad. Sad prođu npr. 30% slučajeva, a sa ovim će kondukter proći kroz ceo voz lagano jer će imati jako malo karata da odštampa pa će proći možda u 5% slučajeva.Mada problem Regio voza je u tome što ne ide u sinhronu često, i onda se zapuši da kdk ne može da se probije.
Šverc će se svakako nastaviti, jer neko ako uđe u Beškoj i ne plati kartu kdk opet zbog gužve ne može da se probije i vozi se džaba.
Sa druge strane kdk su lako potkupljivi, uzimaće u džep 200 dinara i davaće putnicima prazne slipove.
Čak štaviše ubeđen sam da će ovaj sistem povećati "crne putnike" koji će plaćati kondukteru u džep, da ne bi pukli 500 dinara.
.... problem Regio voza je u tome što ne ide u sinhronu često, i onda se zapuši da kdk ne može da se probije.
Šverc će se svakako nastaviti, jer neko ako uđe u Beškoj i ne plati kartu kdk opet zbog gužve ne može da se probije i vozi se džaba.
Sa druge strane kdk su lako potkupljivi, uzimaće u džep 200 dinara i davaće putnicima prazne slipove.
Čak štaviše ubeđen sam da će ovaj sistem povećati "crne putnike" koji će plaćati kondukteru u džep, da ne bi pukli 500 dinara.
Ma daj odmah 10 konduktera po vozu...Srbijavoz ,,krvari" zato što u Regio vozu BG - NS nema dovoljno konduktera.
Na relaciji od 45 min postoji veliki broj prometnih stanica, izmene putnika su česte pa po garnituri na celom putu vožnje ima recimo 400 putnika kojima treba pregledati i prodati karte, dati informacije, odraditi svoju saobraćajnu ulogu,...
Ma daj odmah 10 konduktera po vozu...
U nekim državama na voz od 200-300 metara ide jedan kondukter, treba platiti tu radnu snagu, a opet neće niko to da radi
Па исто ко што су дигитализовали за пољопривредне субвенције. Примораш сељака од 70 година који једва има основну да направи мејл и има свој паметни уређај.To su prosto činjenice, tri strane foruma raspravljate o plaćanju karte, koje svuda u svetu 90% ljudi (nezavisno od starosti) kupuje online/automatski i bezgotovinski, naravno pre putovanja. Takođe zaboravljate da su manipulacija gotovinom, prikupljanje, obrada i transport novca, značajno skuplji, i da je sasvim logično da se naplata gotovinom u vozovima dodatno oglobi.
Моја у 80.тој години живота научила да користи смартфон и вајбер ко добар дан. Можда треба направити прелазни период са службеницима.Iskreno, neka u nekom inicijalnom periodu postave službenike da podučavaju babe i dede kako da koriste automat i(li) aplikaciju.
Moja baba sa sela, koja je imala četiri razreda osnovne škole, umrla je u 88. godini, danas bi imala 91 - regularno je koristila mobilni telefon. "Glupi", ali je koristila.