Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Фале ка Зворнику макар још 2 пара да би била нормална линија и да би се народ навикао на железницу као опцију у превозу. Али фали и локал који би ишао Рума-Шабац-Лозница-Зворник са заустављањем на свим стајалиштима по селима, да буде веза са возом за/из БГ у Руми.
 
Фале ка Зворнику макар још 2 пара да би била нормална линија и да би се народ навикао на железницу као опцију у превозу. Али фали и локал који би ишао Рума-Шабац-Лозница-Зворник са заустављањем на свим стајалиштима по селима, да буде веза са возом за/из БГ у Руми.
eto još 2 garniture koje u Rumi trenutno ne postoje.
 
Нажалост, ситуација са ДМВ није сјајна и ако их на папиру има доста.
 
Kada bi bilo vise vozova mozda bi se koristili. Na primer, ja bih voleo da mogu da u Sapcu nabacim bajs na voz, da se u Zvorniku popnem na tvrdjavu i mozda skoknem do Divica pa da se opet vratim vozom ali to nije moguce zbog reda voznje. Voz stize u Mali Zvornik u pola jedan, vraca se u dva - i to je to, nema posle vozova
А ја видим у шабачкој станици 2 воза где су паркирани и трећи како долази у станицу. Са два воза би могао макар 4 поласка Зворник - БГ дневно, и трећи да стоји као резерва.
 
Фале ка Зворнику макар још 2 пара да би била нормална линија и да би се народ навикао на железницу као опцију у превозу. Али фали и локал који би ишао Рума-Шабац-Лозница-Зворник са заустављањем на свим стајалиштима по селима, да буде веза са возом за/из БГ у Руми.
Да, локали Шабац Рума немају везу за БГ. Да ли су правили ред вожње бацањем грашки или нечим другим - не знам.
 
Да, локали Шабац Рума немају везу за БГ. Да ли су правили ред вожње бацањем грашки или нечим другим - не знам.
Napravljen je red vožnje za lokalne potrebe (škola itd). Probaj da ukopiš u to i vozove za Beograd i shvatićeš da je nemoguće sa jednom garniturom (probao sam prošle godine)
 
I tako Vučić izjavio sledeće:
„Očekujemo da pruga bude otvorena do Dana ujedinjenja, do 25. novembra, što je velika stvar za našu zemlju i za Vrbas. Vrbas će biti centralna stanica između Novog Sada i Subotice. Dakle, za tri meseca imamo otvorenu prugu Beograd Subotica i Novi Sad Subotica, što je velika, velika stvar za našu zemlju, velika stvar i za Vrbas“, rekao je Vučić za RTS.

Usput, na relaciji Subotica - Segedin su najavljene izmene u redu vožnje od 9. do 15. septembra će biti obustava putničkog saobraćaja između stanica Röszke i Segedin, te će se putnici prevoziti sa autobusima na toj relaciji, s obzirom na to da nisu najavili izmene na ijednoj drugoj liniji u smeru Segedina, nadam se da je to znak da i oni završavaju sa elektrifikovanjem te pruge, pa da se stvore uslovi od decembra, plus bi to onda oslobodilo tu jednu 711icu, a i Mađari imaju problema sa dizel garniturama.
 
711 ima mogućnost vožnje u sinhronu do tri garniture.
Е ово ми је било важно, како бих се наставио на Јелначнин пост о потреби за увођењем додатних возова. Удвојене или утројене 711 би биле бише него довољне за овакву манифестацију.

На тему велике имобилизација постојећих 711 ћу само напоменути, да су сви делови који су везани за погон (мотор, преносник снаге, кочнице) европског порекла и могу да се набаве без проблема. Могу да грешим, али гарантни период је истекао, нема ниједног разлога да се гарнитуре не одржавају.
 
Na vozovima za/iz Bara su sigurno novi FLIRTovi. Trebalo bi da je voz u 17:30 iz BG isto. A ima ih ujutro i uveče REx vozovi, ali ne svi! Poslednji iz BG za NS je novi isto koliko se sećam.
У 22.30 из НС је исто Флирт 4. Регио експрес из Београда у 06.52 је исто Флирт 4.
 
Па очигледно је да никоме не полажу рачуне, али исто тако верујем и да немју средства за уповину резервних делова, а радионица осећам да је нека шупа за дрва са пар зарђалих гедора и много уља на све стране.


И обавезано гола или полугола женска на зиду
 
Tender za pilot projkat modifikacije sistema za hlađenje DMV serije 711 dobio je smederevski Želvoz u zajedničkoj ponudi sa Victory Solutions, takođe iz Smedereva i Gošom iz Smederevske Palanke. Vrednost ponude je 27.600.000 dinara sa PDV-om, a rok završetka radova je 210 dana od dana potpisivanja ugovora.
Rok za podnošenje ponuda za redovnu opravku klimatizovanih putničkih kola biće produžen mesec dana na zahtev potencijalnog ponuđača.
 
Па очигледно је да никоме не полажу рачуне, али исто тако верујем и да немју средства за уповину резервних делова, а радионица осећам да је нека шупа за дрва са пар зарђалих гедора и много уља на све стране.


И обавезано гола или полугола женска на зиду

UUu daleko je depo Lapovo od toga, u pitanju je modernija građevina, naravno neodržavana. Vrše i servis elektrolokomotiva za privatnike.

Naravno, ni delova nema zbog budžeta, ali valjda će neko početi malo da razmišlja o tome, rekao bih da je glavni problem što sami radnici depoa više bleje u diskontu prekoputa stanice nego što rade..

Tender za pilot projkat modifikacije sistema za hlađenje DMV serije 711 dobio je smederevski Želvoz u zajedničkoj ponudi sa Victory Solutions, takođe iz Smedereva i Gošom iz Smederevske Palanke. Vrednost ponude je 27.600.000 dinara sa PDV-om, a rok završetka radova je 210 dana od dana potpisivanja ugovora.
Rok za podnošenje ponuda za redovnu opravku klimatizovanih putničkih kola biće produžen mesec dana na zahtev potencijalnog ponuđača.

Hejteri bi rekli da se pobednik znao unapred. 🤣🤦‍♂️
 
U drugom kvartalu 2024 prosečan broj ispravnih garnitura serije 711 je bio 22 od 39, u pitanju je pad od 0,5 u odnosu na prvi kvartal.
Prosečan broj ispravnih 710 je bio 3,4 od 4 (nije obuhvaćena 710-009 koja je stigla tokom Juna), u pitanju je rast od 0,1 u odnosu na prvi kvartal.

Što se tiče elektromotora, prosečno ispravnih 413 je bilo 18 od 21, rast od 0,4 u odnosu na prvi kvartal.
412 je na 13, 2 od 19, odnosno u pitanju je pad od 0,4.

Otkazano je 798 vozova ukupno od početka godine, odnosno 4,4 dnevno vozova se otkazuje iz tehničkih razloga, što je rast otkazanuh vozova od 0,4 u odnosu na prvi kvartal.

Globalno gledano, u odnosu na prošlu 2023, broj otkazanih vozova je smanjen sa 6 na 4,4 dnevno.
Rast ispravnih 413 u odnosu na 2023. sa 17,4 na 18, pad ispravnih 412 sa 13,4 na 13, 2.
Pad 711 sa 22,8 na 22, i ogroman rast 710 sa 2,8 na 3,4.
 
Ovaj čovek je jedan od retkih koga zanima njegov posao i deluje da ga radi dobro, zašto je onda u VD statusu generale?
Знам и за онај случај у ЕПСу! Шта је са тим човеком ?! Вероватно када неко ради свој посао како треба десе се 2 ствари: спољни политички притисак расте и унутрашњи притисак у фирми расте. Зато што онда махинације и сл. буду отежане а неко у хирархији испод директора мора да ради свој посао па креће минирање...типично! А када је директор у В.Д. звању лакше га је склонити, а то и не чуди имајући у виду десетине државних секретара, помоћника министра и директора јавних предузећа у В.Д. стању којима је мандат ограничен на 6 месеци....УЖАС!!!
 
Е, онда би Булајићу било паметно дојавити за проблем са 711, па да у своје контроле уврсти и радионице. И да пронађе средства за резервне делове. Јер није нормлано да буде тако висок степен имобилизације.
 
Е, онда би Булајићу било паметно дојавити за проблем са 711, па да у своје контроле уврсти и радионице. И да пронађе средства за резервне делове. Јер није нормлано да буде тако висок степен имобилизације.
Pa svestan je Bulajić za problem sa 711.Skoro je davao intervju gde priča o pilot projektu za modernizaciju pogonske jedinice na ovom vozu.
 
Е, онда би Булајићу било паметно дојавити за проблем са 711, па да у своје контроле уврсти и радионице. И да пронађе средства за резервне делове. Јер није нормлано да буде тако висок степен имобилизације.
Морам да станем и у одбрану наше Железнице у коју није улагано деценијама. Људи се труде да одржавају возни парк и пругу колико могу. Много богатије државе попут Немачке имају огромне проблеме у Железницама поред свих средстава и милијарди потрошених на инфраструктуру итд. Сада је направљен видљив искорак код нас и одмах би смо желели да "Соко" буде стандард у целој земљи па и тамо где је Железница неисплатива.
 
Mislim da niko na forumu ne očekuje soko u Mladenovcu. Štaviše od kako pratim forum stičem utisak da većina pre zagovara široku i stabilnu mrežu manje brzine sa redovnim i pouzdanim polascima.
Да, ван битних коридора (моје мишљење) треба да буду брзине 90-120 где могу, и поласци у почетку на два сата, после на сат кад се омасови.
 
Vrh