Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Dok se na severu grade brze pruge, putnički saobraćaj na istoku Srbije funkcioniše sve manje i manje:

Privremena izmena organizacije saobraćaja putničkih vozova na pruzi Niš (Crveni Krst) – Zaječar – Prahovo pristanište od 30. jula do 08. avgusta 2024. godine

„Srbijavoz“ a.d. obaveštava korisnike usluga da će zbog infrastrukturnih radova u periodu od 30. jula do 08. avgusta 2024. godine, doći do izmene u organizaciji saobraćaja putničkih vozova na relaciji Niš (Crveni Krst) – Zaječar – Prahovo pristanište.
30.07. – 08.08.2024. godine
Vozovi koji polaze iz Zaječara za Prahovo pristanište u 06:20 časova i iz Prahovo pristaništa za Zaječar u 08:55 časova, neće saobraćati. Za putnike vozova biće organizovan autobuski prevoz.
30.07. -03.08. i 05.-08.08.2024. godine
Vozovi koji polaze iz Zaječara za Negotin u 11:30 časova i iz Negotina za Zaječar u 13:45 časova, neće saobraćati. Za putnike vozova biće organizovan autobuski prevoz.
30.07-08.08.2024. godine
Vozovi koji polaze iz Majdanpeka za Zaječar 09:40 časova i iz Zaječara za Majdanpek u 15:20 časova, saobraćaju do i od stanice Rgotina.Za putnike vozova na pomenutoj relaciji biće organizovan autobuski prevoz.
Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju.

Ako uzmemo u obzir da je do pre jedno malo više od godinu dana SV smatrao da je apsolutno nepotrebno da postoji zamenski prevoz za vreme radova ovo je višemilionski napredak u razmišljanju.

Postoji problem sa garniturama iz Želvoza i uopšteno sa svima zbog vremena i pregrejavanja/defekata. Na neki način je i to sam Bulajić priznao prilikom posete Zaječaru, isto i za loše stanje depoa.
Rečeno je da će se raditi na tome da se saobraćaj (p)ojača, šta kako videćemo uskoro. Nešto već znam, ali sačekaćemo nacrt.
Opet ponavljam, od novog RV-a dobijaju preko 60% remontovane pruge Niš-Prahovo, mofuća je IR usluga Negotin - Niš za 4h, Zaječar-Niš praktično isto kao autobus, nije baš sjajno, ali nije ni toliko strašno. Ponavljam jutarnji popodnevni IR vozovi bi privukli zasigurno putnike, još kada bi se vratila veza za Majdanpek bio bi pun pogodak.

Ostajemo da vidimo šta će sve biti.
 
Screenshot_20240801_184441_Facebook.jpg


Btw, nisu svi srećni sa novim Barcem.
Screenshot_20240801_184810_Facebook.jpg
 
Poslednja izmena:
Posle ovakvog komentara možda bi mogao da podeliš sa nama rešenje koje je moguće u ovom trenutku. Ima li ga? Samo molim bez imaginarnih stvari.
 
Pitao je za rešenje u ovom trenutku?

U ovom trenutku?
Pa možda da se vagon malo sredi, detaljno očisti, opere presvlaka, skine kondez sa prozora i dovede servis za klimu.

Dobro, razumeo sam šta želiš reći, neću da se pravim blesav, ali eto nakon ove sezone imaju vremena do naredne da nešto učine za kolski park, a pitanje je da li će?
 
Ево решења - да се изнајме из иностранства локомотиве и вагоно (или неки вектрон од карга ако има исправан).
 
Ево решења - да се изнајме из иностранства локомотиве и вагоно (или неки вектрон од карга ако има исправан).
To ipak zahteva malo više vremena i više novca u budžetu. Za ovu godinu je gotovo a videćemo šta će biti kasnije.
 
Biće ovako. Digne se kredit i to na račun države a ne preduzeća, prenaduvaju se cena voznih sredstava, uzme se bar 20 posto manje sredstava nego što treba. Sledeća stavka, smanje se cene tako da o povratu novca i zaradi nema ni govora. Onda država opet subvencioniše sve a dotle zdravstvo, prosveta i ceo socijalni segment se urušavaju i propadaju jer novca nema a sve potrošeno da nekome se guzica udobno vozi na more. Svaka čast za nebeski narod, Nikad nama neće biti bolje
 
Posle ovakvog komentara možda bi mogao da podeliš sa nama rešenje koje je moguće u ovom trenutku. Ima li ga? Samo molim bez imaginarnih stvari.
Ne znam šta tačno treba da se rešava u ovom trenutku, kada je sve to trebalo da bude rešeno još pre uvođenja novog voza. Svaki problem je trebalo da se reši pre toga ili da se jednostavno ukine linija i odradi projekat kakav treba. Postojanje takve linije ne znam kome uopšte treba da služi u ovakvom stanju. Nije ovo problem od juče, pa da se progleda kroz prste.
 
Ствар је у катастрофалном стању пруге за Бар уопштено, а неодржавање релативно обновљених делова. Пругом за Зворник кад идем сваки пут све гора. ПП у Платичеву ће за који месец постати непроходан. Зачудио сам се кад је јуче стигао у Руму са само 2 минута закашњења.
 
Želeo bih da se konsultujem u vezi prodaje karata za voz do Bara.
Naime danas me blagajnica u Subotici ubeđuje da ona ne može da mi proda kartu za dnevni voz do Bara za relaciju Prijepolje- Bar ali zato može od Novog Sada ili Beograda do Bara ili Podgorice. Navodno nema takvu opciju.
E sad da li stvarno ne može ili možda misli da Prijepolje nije u Srbiji jer ne razumem kako može istu kartu da proda od Novog Sada ili Beograda a ne može iz Prijepolja.
 
Danas Subotica - Segedin pun voz, 60ak ljudi stajalo po proceni da je poneko sedište možda ipak bilo slobodno zbog torbi i sličnog u 711 oko 170+ putnika, prešli smo granicu za predviđenih pola sata sve kul. Ali, u Subotici na stanici se već klimaju pojedine kocke u pothodniku... Nadam se da zato jer "nije gotovo", a ne da se već raspada a nije ni otvoreno redovno. Takođe sam primetio da dosta verovatno interrail turista ide rutom Beograd - Novi Sad - Sombor - Subotica - Segedin - Budimpešta. Ne znam kako ih ne umori čitav dan provesti u prevozu ali kontam ako su onaj tip što može spavati u vozu možda im je i ok 😂
 
Želeo bih da se konsultujem u vezi prodaje karata za voz do Bara.
Naime danas me blagajnica u Subotici ubeđuje da ona ne može da mi proda kartu za dnevni voz do Bara za relaciju Prijepolje- Bar ali zato može od Novog Sada ili Beograda do Bara ili Podgorice. Navodno nema takvu opciju.
E sad da li stvarno ne može ili možda misli da Prijepolje nije u Srbiji jer ne razumem kako može istu kartu da proda od Novog Sada ili Beograda a ne može iz Prijepolja.

I meni je isto rečeno na Prokopu; može Novi Sad, Beograd i Užice.

Najjeftinija varijanta je platiti kondukteru 430 dinara Prijepolje - Bijelo Polje, a onda ili na blagajni u Bijelom Polju za €7,2 ili CG kondukteru za €9,2.

Tako se izbegava plaćanje rezervacije, a ona za dnevni i nije potrebna, kola broj 4 su najčešće prazna, a prva dva budu puna jer rezervacije idu redom.

A ako hoćete rezervaciju, onda morate na blagajni u Prijepolju, ali ona radi do 14h.
 
Vrh