Mora da se šališ? Sećam se dnevnog barca prve decenije 2000-ih. Obično smo noćnim išli na more, a vraćali se dnevnim. Sećam se povratka, dnevni barac, 9 vagona, svi puni, uključujući i pomoćna sedišta u hodniku. Nisu mogli svi doći do rezervacije sedišta, ali se puštalo i bez. A tad je u letnjoj sezoni bilo 7 polazaka iz Srbije za Bar. 4 polaska iz Beograda (dnevni brzi i poslovni, noćni brzi i autovoz) jedan iz Subotice (išao cele godine), jedan iz Novog Sada (sezonac) i jedan iz Niša (u sezoni išao zasebno, a van sezone se u Požegi sklapao sa Subotičkim). Jedino su dva dnevna barca iz Beograda imali 6-9 vagona, noćni su imali svi 10+. Lokomotiva u Beogradu bila na šiljku perona. A da ne pričam da je brzina bila 70 km/h Užice - Priboj i 85 km/h Priboj - Vrbnica. Znaš i sam koja je sramota od brzine sad od Užica do Crne Gore.
I ti onda porediš ovu smejuriju sad sa tim vremenom? I da se ogradim (da ne bude opet pominjanja ULJŽ) - pričam konkretno o barskim vozovima i barskoj pruzi na osnovu konkretnih i egzaktnih činjenica.