U Obrenovcu svejedno postoje čak 2 stanične zgrade, iako pruga odavno ne postoji. Nažalost, ne verujem da će je biti i u bliskoj budućnosti bez obzira na usvojeni PGR šinskih sistema. Naprdnom kartelu je bitno samo da pruga stigne do Ekspa i digne cene stanova u budućem naselju Singidunum.Nije 1900. Možda su kreuli sa radovima tad, pa ih političke situacije prekidale. 1923. je otvorena ta pruga. Lajkovac-Čačak su sagradili Austrougari osim donjeg stroja. Koristio de gornji stroj na zemlji i konjska vuča za potrebe KuK vojske. Stanične zgrade su već bile izgrađene pre WW1.
1938. su počele da saobraćaju Ganz DMU Beograd-Dubrovnik. Po redu vožnje je tom vozu trebalo 16h35m.
Ima mnogo gorih primera u okruženju. Knez Nikola je 1908. otvorio prvu crnogorsku prugu od Virpazara do Bara. Danas Crna Gora ima sasvim solidan putnički saobraćaj u poređenju sa državama slične veličine, preko 90% elektrifikovane mreže.Više je to do ozbiljnosti državne vlasti. Crna Gora je bila npr. u kamenom dobu u poređenju sa Srbijom, pa je 1915. bilo: 'Samo da se dočepamo Crne Gore i njenih odličnih puteva'.
Ne raspada se ni sada npr. Barska pruga zato što nemamo para da je obnovimo, nego nas boli leva šina za to.
Star snimak. Prva garnitura.
Jel ovo drugi voz ili je snimak star?
Па шта знам.. наш је бржи. А и вероватно је унутра боље опремљенKoliko bolje izgleda njihov kiss.
kakvi su muzicari bolje da ukinu voz taj danŠta je MusicWeek?
P.S. Našao sam, nisam ni sumnjao....
SKI OPENING 2024 | MUSIC WEEK
Vreme je za još jednu sezonu na “srebrnoj” planini. Sezonu punu zimskih čarolija, muzike, dobrog provoda i večnih uspomena. #aSKYMUSICfestival!www.musicweek.rs
Mislim da će biti klasičan leasing u šta spada i održavanje od strane vlasnika lokomotive. Tako da SV neće imati ništa sa tim.А шта значи најам: ми плаћамо месечни рату за изнајмљивање, а ко одржава?
Iznajmljivanje se bavi kompanijama koje imaju više od 100 različitih lokomotiva i iznajmljuju ih širom Evrope. Za Srbiju je verovatno problem što se još nije homologovao ništa posebno novo, a treba srediti papirologiju. Ali Beacon ima crne Tauruse, Railpool ima Traxxe Možda ih nudi, ali mora da menja pantografe, za šta je potrebno vreme.Колико има понуђача, зна ли се?
Можда неко сименсу да шапне куда да пошаљу понуду да опет не пошаљу поштом на погрешну адресу...
Претпостављам да је један од понуђача Штадлер
Други би могао да буде Сименс
Ако има трећег, навијам за Талго
Па шта знам.. наш је бржи. А и вероватно је унутра боље опремљен
А шта значи најам: ми плаћамо месечни рату за изнајмљивање, а ко одржава?
Па шта знам.. наш је бржи. А и вероватно је унутра боље опремљен
Под чијом шемом фарбања ће бити локомотива?Iznajmljivanje se bavi kompanijama koje imaju više od 100 različitih lokomotiva i iznajmljuju ih širom Evrope. Za Srbiju je verovatno problem što se još nije homologovao ništa posebno novo, a treba srediti papirologiju. Ali Beacon ima crne Tauruse, Railpool ima Traxxe Možda ih nudi, ali mora da menja pantografe, za šta je potrebno vreme.
Obično pod lizing firme. Evo kako to izgleda u DE, Railpool:Под чијом шемом фарбања ће бити локомотива?
I ne bi mi smetalo. Samo neka dođu. Da noćni barac prodiše.Не би ме чудило да наши услове да мора бити тробојка преко целе локомотиве.
Под чијом шемом фарбања ће бити локомотива?
Видиш, из неког ралога ЕрСрбијини авиони су фарбани у шему. Твој љубљени рејлџет је исто фарбан у своје боје. Веровано има разлог заштоTo je najbitnije.
Sve zavisi koliko će zakup određene lokomotive trajati.Видиш, из неког ралога ЕрСрбијини авиони су фарбани у шему. Твој љубљени рејлџет је исто фарбан у своје боје. Веровано има разлог зашто