Stvarno? Uopšte nisam primetio, a hiljadu puta sam se vozio.
Пруга од Сомбора до Апатина само што је демонтирана, та пруга је мртва већ 20 година а траса се планира за бициклистичку стазу (једног дана).Mislim da je u planu ili to ili nastavak pruge do Apatina gde Kinezi prave veliku fabriku u slobodnoj zoni, kroz koju cini mi se i prolazi stara pruga. Otuda licitacija 250-300 miliona (pogledajte snimak pa ce vam biti jasno).
diskusija pocinje na 40:00
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Pitam se hoće li na toj rekonstruisanoj pruzi krajnja stanica u Vrbasu biti na staroj stanici, ili Vrbas Nova na pruzi Bg-Su.Весић је раније помињао Сомбор - Врбас и Сомбор - Суботица, за правац СО - НС преко Богојева нисам чуо ништа.
Можда се мисли на те две пруге.
У суштини, ако се иде на електрификацију пруге Сомбор - Врбас онда правац преко Богојева губи на значају и на неки начин испада из игре и планова јер ће главни правац за путнички саобраћај ићи преко Врбаса а путничког и теретног саобраћаја на другом правцу неће бити довољно за оправданост модернизације.
Размена са ХР и железнички транзит преко Богојева је минималан, теретни саобраћај се углавном своди на житарице.
Šta fali Metrovagonmašu? Osim što kako sam čitao postoji problem sa sistemu za hlađenje. Iz putničkog ugla je sasvim ok.a na ne elektrifikovanim krševi od dizelaša, a još ih je I nedovoljno.
Niti su ultra moderni niti su zadnje generacije a nisu ni ono najbolje što postoji u Evropi. To su nova normalna vozila koja su normalna pojava širom razvijenim železničkim državama po Evropi, a ne neka visoka kategorija. Mi imamo jako loš menadžment nabavki novih vozila, čak i ovi Fuxing vozovi su daleko ispod naših realnih potreba. Treba ostati realan.Trenutna je situacija da na elektrifikovanim prugama voze ultra moderni, vozovi zadnje generacije, najbolje što postoje u Evropi generalno
Navedi mi šta je bolje od ovog Flirta najnovije generacijeNiti su ultra moderni niti su zadnje generacije a nisu ni ono najbolje što postoji u Evropi. To su nova normalna vozila koja su normalna pojava širom razvijenim železničkim državama po Evropi, a ne neka visoka kategorija. Mi imamo jako loš menadžment nabavki novih vozila, čak i ovi Fuxing vozovi su daleko ispod naših realnih potreba. Treba ostati realan.
Metrovagonmašu fali sve. Prevaziđen voz, ni kao nov nije bio u toku sa svojim vremenom.Šta fali Metrovagonmašu? Osim što kako sam čitao postoji problem sa sistemu za hlađenje. Iz putničkog ugla je sasvim ok.
Mislim da je bolje da se stavi fokus na obnovu i modernizacuju glavnih pruga u Srbiji, pogotovo Beograd-Niš.
Planirana je elektrifikacija i modernizacija sledećih pruga u Vojvodini:Пруга од Сомбора до Апатина само што је демонтирана, та пруга је мртва већ 20 година а траса се планира за бициклистичку стазу (једног дана).
Уз слободну зону Апатин пролази траса пруге Апатин - Апатин фабрика али за кинеску фабрику у Апатину први пут чујем, искрено.
Да неки планови постоје не сумњам да би се локални властодршци већ хвалили на сва звона.
Пруга Сомбор - Врбас била је прво виђена за гашење па се затим почело размишљати о ремонту колосека.
Након тога најава модернизације и електрификације за 80 милиона што је отприлике довољно да се уради само колосек и електрификација.
250-300 милиона је нереално јер нити постоји потреба за двоколосечном пругом нити модернизација станица може цену да увећа 3 пута.
To što na vozilu ne piše Štadler ili Siemens ne znači da je krš. Vozilo će ispunjavati sve zadatke čim se sredi problem sa hladnjakom. Modernizacijom ovih sredstava će se povećati i raspoloživost garnitura, a ukupna cena modernizacije će biti jedan mali deo onoga što bi trebalo za nova vozila, što znači više novca u budžetu za druge projekte. To nisu sta sredstva, tek 10 godina.Sada bi trebali naručiti minimalno 20, ako ne I 30 modernih vozova tipa Stadler za ne elektrifikovane pruge, dizelaše ili čak vozove na baterije.
Trenutna je situacija da na elektrifikovanim prugama voze ultra moderni, vozovi zadnje generacije, najbolje što postoje u Evropi generalno, a na ne elektrifikovanim krševi od dizelaša, a još ih je I nedovoljno.
Isti slučaj sa prigradskim beogradskim vozovima, em su stari krševi, em im ne skidaju grafite, pa izgledaju užasno, spremni za otpad. Ruglo na šinama.
Sada bi trebali naručiti minimalno 20, ako ne I 30 modernih vozova tipa Stadler za ne elektrifikovane pruge, dizelaše ili čak vozove na baterije.
Trenutna je situacija da na elektrifikovanim prugama voze ultra moderni, vozovi zadnje generacije, najbolje što postoje u Evropi generalno, a na ne elektrifikovanim krševi od dizelaša, a još ih je I nedovoljno.
Isti slučaj sa prigradskim beogradskim vozovima, em su stari krševi, em im ne skidaju grafite, pa izgledaju užasno, spremni za otpad. Ruglo na šinama.
Treba uvek gledati kontekst, a to je da će se najnoviji flirtovi koristiti za dugolinijski saobraćaj kao na primer između Novog Sada i Bijelog Polja, a time će verovatno da bude jedan od najneudobnijih dugolinijskih vozova u Evropi. Evo Talgo iz BiH tu šiša Flirta po svim parametrima komfora.Navedi mi šta je bolje od ovog Flirta najnovije generacije
Realno ovo je voz u odnosu na naše tramvaje.A postoji i Flirt opremljen za duga putovanja, sa rasporedom 1+2 u 1. razredu, udobnijim sedištima, bifeom, čak i ležajima za vozopratno osoblje da se odmore kad im prođe smena. Ako su baš hteli da Flirt ide do Bara, mogli su njega nabaviti. Evo slika: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_ED160.php
Realno ovo je voz u odnosu na naše tramvaje.