spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.450
- Pohvaljen
- 17.599
@Marcus Lupus
Fuxing je voz koji je odavno pokazao i dokazao svoje kvalitete.
Fuxing je voz koji je odavno pokazao i dokazao svoje kvalitete.
Nekako računam da će većina putnika i dalje biti na NS-BG, a onda i na SU-NS, dok će verovatno procentualno manji broj putnika putovati celu trasu.Hmh, pa tome što vozi na dužoj liniji treba veći kapacitet.
Obično se garancija daje posebno, a ne za ceo voz. Dakle postolja, pogon, farba, klima itd. Normalno je da garancija bude između 2 i 4 godine.I da nisam znao da je garantni rok za KISS-ove bio dve godine
Sirius iz CRRC-a u Češkoj Republici je veoma neudoban i bučan. Čak i ako je Fuking "vau" u Kini, to ne znači da će za srpsko tržište poslati broj 1 kvalitet za nisku cenu. Kad bude vozio godinu i više, videćemo kako će biti. Očekuje se da neće biti velikih iznenađenja, osim ispravljanja grešaka kao na Kissu. Ali udobnost je uvek subjektivna stvar.@Marcus Lupus
Fuxing je voz koji je odavno pokazao i dokazao svoje kvalitete.
Nisam to znao, hvala ti.Obično se garancija daje posebno, a ne za ceo voz. Dakle postolja, pogon, farba, klima itd. Normalno je da garancija bude između 2 i 4 godine.
Garancija na frižider je ista kao u prodavnici.
Sirius iz CRRC-a u Češkoj Republici je veoma neudoban i bučan. Čak i ako je Fuking "vau" u Kini, to ne znači da će za srpsko tržište poslati broj 1 kvalitet za nisku cenu. Kad bude vozio godinu i više, videćemo kako će biti. Očekuje se da neće biti velikih iznenađenja, osim ispravljanja grešaka kao na Kissu. Ali udobnost je uvek subjektivna stvar.
Pa sad da je niska cena i nije bas, 10 miliona evra po komadu a mi narucinili 5 znaci 50 miliona evra toliko vredi ceo TPS Zemun...
Pa sad da je niska cena i nije bas, 10 miliona evra po komadu a mi narucinili 5 znaci 50 miliona evra toliko vredi ceo TPS Zemun...
Jel to onda znaci da je Flirt za 200kmh bar duplo skuplji od 160kmh, koji su ispali, koliko se secam, 5-6 miliona po komadu? Sta to na brzoj verziji kosta ko cela jedna garnitura?Za tu cenu nećeš kupiti nigde EMV za 200 km/h. Ni približnu.
Па и хоће, али воз који иде даље (за Суботицу или Пешту) на одсечку БГ-НС имаће више путника него онај који вози само између та два града, стога и треба већи воз, а не мањи.Nekako računam da će većina putnika i dalje biti na NS-BG, a onda i na SU-NS, dok će verovatno procentualno manji broj putnika putovati celu trasu.
Jel to onda znaci da je Flirt za 200kmh bar duplo skuplji od 160kmh, koji su ispali, koliko se secam, 5-6 miliona po komadu? Sta to na brzoj verziji kosta ko cela jedna garnitura?
Ima ih naravno.Čudi me da još nema slika voza u TPSu
A jeste, nisu videli voz u životu.Da li neko ima nalog na nekom Hrvatskom železničkom forumu? Baš me zanima šta Kroati kažu, koji su njihovi komentari na voz, jer ne verujem da će skoro videti bilo šta slično na njihihovim prugama - zna se ko je tata u železnicama sada u regionu